Radziu Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2013 witam jak w temacie malowanie zacisków hamulcowych jak malować pędzlem, sprayem jaką farbę/spray co polecacie ile ml starczy? Poprzedni właściciel albo malował albo kupił takie źółte zaciski i przydało by się domalować na źółto
Swoop Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 ja malowałem pędzelkiem. Kupiłem zestaw Motipa na allegro za 50 zł, ale jak zaciski mają trochę lat i nie są gładkie, to z bliska to wygląda tak średnio. Oczywiście najlepiej wypiaskować i pomalować, albo przynajmniej zdjąć i przejechać choćby papierem na gładko i pomalować. Tak myślę, że jednak sprayem będzie i szybciej i ładniej wyjdzie
wojtassss Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Jeżeli nie chcesz ściągać, piaskować i lakierować proszkowo. To bierz hammereita (czy jak to się piszę). Miałem pomalowane motipem po uprzednim kilku godzinnym czyszczeniu itp i po zimie to szału nie było. Brud się przyczepił i efektu 0. Teraz odmalowałem na szybko hammereitem bez nadgorliwego oczyszczania. 1000 km i trzyma jak zły. Nic się nie zmieniło. A cena w porównaniu do Motipa itp jest kilka razy niższa. Kupisz małą puszeczkę za 20 zł i co zmianę kół możesz pomalować na szybko. Wystarczy na kilkadziesiąt takich zabiegów.
kita33 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja mam wymalowane hamereitem i trzyma się już 3 lata i nic się nie dzieje. Więc polecam. Pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu podłoża do malowania
pawelpp Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Dokładnie. Ja też w dawnych czasach malowalem zwykłą czerwoną olejną lub sprayem bez kombinacji jakimiś drogimi niby temperaturo-odpornymi bo i tak sie zasyfi. Tylko odczekaj niech dobrze przyschnie i się utwardzi
Radziu Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Z tym przygotowaniem podłoża do malowania to wiem, nie trzeba dawać utwardzacza po malowaniu do hammereita?
kita33 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Nie trzeba dawać utwardzacza
Qub@ Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Raczej trzeba.... najlepiej sprejem pomalować. Oczywiście konieczny jest demontaż całego zacisku, bo widziałem już tutaj w PSB "gwiazdy" forum, które psikały w zacisk nie demontując sprężynek, blaszek, klocków, tarcz etc. ! Warto dać zaciski do zakładu i pomalować proszkowo, jeśli jednak decydujemy się samemu to ogarnąć to proponuje zestawy motipa, bądź porządny spray. Powierzchnię należy odtłuścić po wcześniejszym oczyszczeniu. Hammerite'm miałem pomalowane zaciski w tamtym roku, pędzelkiem nigdy tego dobrze nie zrobimy, ta farba jest gęsta i źle się nią maluje o utwardzaczu nie wspominając. W tym roku pomalowałem porządnym lakierem w spreju za 20 zł i jest bez porównania lepiej. Czasami prostsze rozwiązania są lepsze Wieczorem wrzucę zdjęcia.
kita33 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Qub@, ja malowałem hamereiten rozrobionym. Nalałem do pistoletu i malowałem kompresorem więc wyszło idealnie. Żadnego utwardzacza nie dawałem a trzyma się już 3lata. Wszystko zależy od przygotowanego podłoża
the_rahzel Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Ja też polecam Hammerite. Pierwszy raz pomalowałem Hammerite-m,bo akurat miałem resztkę czerwonego,a następnego lata chciałem być porządny i kupiłem zestaw MOTIP-a z utwardzaczem,zmywaczem itp. I wiecie co? Połowa tego lakieru mi poodpryskiwała do następnego lata.Teraz będę malował z powrotem Hammerite-m
lajcik1 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Radziu, jak koledzy wspomnieli, Hamer jest OK. W poprzednim aucie malowałem Hamerem zaciski. Przygotowanie sprowadzało się do oczyszczenia szczotką drucianą. Trzymał 4 lata i ok 100k km. Teraz widzę, że dalej trzyma u nowego właściciela. Polecam
tees Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Radziu, tak jak kolega Radziu, jak koledzy wspomnieli, Hamer jest OK. W poprzednim aucie malowałem Hamerem zaciski. Przygotowanie sprowadzało się do oczyszczenia szczotką drucianą. Trzymał 4 lata i ok 100k km. Teraz widzę, że dalej trzyma u nowego właściciela. Polecam ja ze swojej strony też polecam Hammerite a tu Mistrz
kupszczelisty Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Sprejów nie polecam bo to są jedno sezonowe zabiegi. Miałem zestaw chyba firmy Motip z utwardzaczem, pomalowałem tym zaciski i bębny. 3 lata się trzymał, a później auto sprzedałem.
dekanian Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2013 też mam hammerite 2 lata i jest OK. niech foto u góry nie jest dla Ciebie przykładem ...
damiann88 Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Jeśli zdejmiesz zaciski wyczyść je szczotką drucianą (najlepiej taką na wiertarkę). Potem odtłuścić i pomalować, ja malowałem najzwyklejszym sprayem i już trzyma 3 rok Tak to mniej więcej wyglądało
Tomek WRO Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Koledzy, hammerite jest matowy czy błyszczący?
wojtassss Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Zależy jaki kupisz Srebrny to mam taki pół połysk bym to nazwał. Looknij. Dystans nie był malowany
moog Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Zależy jaki kupisz Srebrny to mam taki pół połysk bym to nazwał. Looknij. Dystans nie był malowany malowałeś spray'em czy pędzelkiem? zdejmowałeś zacisk? dobrze wyszło
wojtassss Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Kiedyś kupiłem motipa ze wszystkimi utwardzaczami, cleanerami i innymi duperali. Zestaw pimp my fura normalnie Siedziałem ok godziny nad każdym zaciskiem (nie ściagałem i nie ściągam, bo nie ma opcji żeby kilka dni auto stało na kobyłkach). I w końcu pomalowałem, a po zimie było strasznie zasyfione i brud się wżarł i efektu zero. Teraz zwyczajnie przeleciałem ekstrakcyjną i mazgłem 2x pędzlem na szybko i jest si puszka hamerreit 20 zł zestaw pimp bling my fura 80 Hammereita wystarczy żeby co sezon mazgnąć zaciski
Tomek WRO Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 Byłem wczoraj w OBI i widziałem próbki kolorów hammerite. Są błyszczące i matowe. Chcę pomalować znów na czerwono (+5KM i +10 do respectu na wiosce ) Ładna barwa czerwonego jest ale to jest błysk, znowu mat jest taki bardziej bordowy. Wezmę błysk mając nadzieję, że po jakimś czasie lekko zmatowieje
Swoop Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 po jakimś czasie lekko zmatowieje zawsze możesz przejechać papierem po malowaniu/utwardzeniu
moons Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 Hammerite ma tak jak by cztery faktury: połysk, matowy, pół matowy i młotkowy. Osobiście polecam połysk. Za kilka dni i tak się usyfi i będzie matowy więc jakiegoś super blasku nie będzie. Trwałość farby jest jak najbardziej O.K. Tylko oczywiście trzeba kupić Hammerite prosto na rdzę, bo są też inne. Pozdrawiam
Tomek WRO Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 Tylko oczywiście trzeba kupić Hammerite prosto na rdzę, bo są też inne. Słuszna uwaga
martinezzg Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2013 ja tam przeleciełem śnieżka z teflonem - akurat hammertia nie było - normalnie pędzlem pojechałem w połysku - zobaczymy ile to to sie utrzyma:)
mario448 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2013 Zamierzam pomalować zaciski farbą foliatec ale przed nałożeniem właściwej lakieru chcę po wyczyszczeniu zacisków prysnąć je cynkiem w sprayu. Co myślicie o takim zabiegu, wpłynie to w jakiś pozytywny sposób na trwałość?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się