Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam wieczorową porą. Mam pytanie. Dostałem dziś do wyczyszczenia białe doblo (akryl). Autko stoi cały czas pod chmurką. Myte cały czas na bezdotyku. Niestety niespodziewałem się aż tak złego stanu. Lakier jest kompletni zapuszczony. Nie wiem czym go domyć. Mycie 2 razy aktywną pianą i szamponem Megsa niewiele pomogło. Muszę go jutro doprowadzić do jakiegoś sensownego stanu. Czy w sklepach typu Bricko, Lidl, Kaulfand itp da radę kupić jakieś środki pomocne w tej sytuacji?? Może zastosować na najgorsze miejsca jakiś środek do czyszczenia felg??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wieczorową porą. Mam pytanie. Dostałem dziś do wyczyszczenia białe doblo (akryl). Autko stoi cały czas pod chmurką. Myte cały czas na bezdotyku. Niestety niespodziewałem się aż tak złego stanu. Lakier jest kompletni zapuszczony. Nie wiem czym go domyć. Mycie 2 razy aktywną pianą i szamponem Megsa niewiele pomogło. Muszę go jutro doprowadzić do jakiegoś sensownego stanu. Czy w sklepach typu Bricko, Lidl, Kaulfand itp da radę kupić jakieś środki pomocne w tej sytuacji?? Może zastosować na najgorsze miejsca jakiś środek do czyszczenia felg??

 

jeżeli to jest faktycznie akryl a nie baza z lak. bezbarwnym na wierzchu , to będzie problem z domyciem samym detergentem. Bez pasty ściernej nie ruszysz tego brudu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęć niestety nie zrobiłem. Głównie chodzi o dach, na którym jest gruba warstwa brudu (po śniegu w ziemie a teraz soki z drzew), oraz brud spod magnesu anteny cb, czy reklam klejonych na magnesie i wszechobecna smoła. Ogólnie widać że jest brud, który pod palcem się rozmazuje... Docelowo miała być mała polerka UC, ale póki co muszę wyczyścić gruntownie ten lakier a nie mam czasu zakupić czegoś przez neta.

 

[ Dodano: 18 Maj 2013, 00:22 ]

bodi7, auto jest takiego koloru dokładnie jak na zdjęciu:

 

fiat_doblo.jpg

 

Tylko czy polerując nie rozmażę poprostu całego tego syfu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mawa, nie wiem gdzie mieszkasz

 

Jeżeli SPS to numer rejestracyjny to w Pszczynie kolega ma zarejestrowany samochód.

 

Jeśli w Pszczynie, to z tego co wiem to w Pawłowicach masz siedzibie firmy Tenzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałem przeprowadzić korektę samochodu rover 75 srebrny metalic. Mam lare DA. Próbowałem menzerna 500 + biała gąbka flexi oraz niebieski urban pro i niestety ale za bardzo nie rusza rys. Czy nie obejdzie się bez rotacji + futro? Nie stać mnie narazie na 2 maszynę i nie mam w ogóle doświadczenia z rotacją. Są jakieś mocniejsze pasty i twardsze gąbki? A może przejechać cały samochód papierem na mokro 3000? Lakier nie wyglądał na tak zapuszczony ale pod halogenem jest tragedia. Myty ciągle na automacie i nawet tempo nie widział :D Poratujcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym w pracy różni się futro Flexi z długim włosiem od tego z krótkim?

Dla mnie fajniej pracuje się z krótkim, lepiej tnie, nie zakleja się tak pastą jak z długim. Ale niestety mało wytrzymuje, najlepiej po jednym aucie zmienić. Chodzi o to że nie ma twardego materiału pod futrem, a to miękkie się odkształca i wychodzi jakby bokiem.

Bardzo fajnie pracuje się także jak założysz 150mm, bezpieczniej jest przy mocnych przetłoczeniach, to z krótkim jest mało sztywne i fajnie się dopasowuje. Tylko jeszcze szybciej się zużywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób którzy walczyli już kiedyś z VW Passat.

Czym go cięliście? Mi po 3 przejazdach FG500 na futrze flexi, dalej zostaje z 40-50% defectów i kolejne przejazdy nie robią szału, i zauważalnej poprawy, chyba że ślepy jestem :P:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie. Wyczyściłem se nadkola, wszystko pięknie ładnie, ale na nadkolach zostały takie szare smugi, mimo wyczyszczenia pianą i APC w stężeniu 1:1. Zabezpieczyłem 303 ale mimo to pozostawały szarawe... Czy możliwe, że te nadkola tak 'piją' ten dressing ? :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.