Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj pierwszy raz użyłem 303 aerospace do plastików zewnętrznych w mojej Astrze i lekko się zdziwiłem jak po nałożeniu 2 warstw środek jakby wyparowywał od razu. Dopiero za trzecim razem ładnie pokryło plastik i zrobił się czarny. Wcześniej umyte APC, być może w zbyt małym stężeniu bo 1:4. Czy chodzi o to, że 303 musiał tak głęboko wsiąknąć w plastik czy ja mogłem zrobić coś niedobrze ? :o

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Moderator
Opublikowano

Jak plastiki nigdy nie widzialy dressingu to wlasnie tak to wyglada. Tak samo jest z oponami, surowe strasznie chlona dressingi.

Opublikowano
Jak plastiki nigdy nie widzialy dressingu to wlasnie tak to wyglada. Tak samo jest z oponami, surowe strasznie chlona dressingi.

 

Dressing może i widziały ale raczej marketowy :kox: Oponki właśnie ładnie przyjęły Enduranca ;) No nic, mam nadzieje, że 303 poleży trochę dłużej na plastikach :)

Opublikowano

Muszę nałożyć od nowa cleaner i wosk (HDC i Glasur). Lakier był wcześniej prawidłowo przygotowany, ale z aplikacją poszło coś nie tak i chcę nałożyć od nowa. Czy wystarczy teraz przejechać HDC i położyć wosk, czy trzeba przejść cały proces z glinkowaniem? Wydaje mi się, że wystarczy samo HDC i wosk - pytam dla pewności :mrgreen: Oczywiście autko dokładnie umyte na 2 wiadra.

Opublikowano

A ja mam dwa pytania :kox:

 

1. Korekta ok 3 tygodnie temu, później djlp+red. Generalnie już się kończą, ale chcę spróbować budżetowo czyli polymera i teraz pytanie brzmi. Czy wystarczy porządne mycie i pianowanie (magi+tenzi+apc). Czy dorzucić prockborta/ironx/glinkowanie? Czy po prostu myciu IPA i kłaść polymera?

 

2. Mam chromowany grill i pozbyłem się czarnego oklejenia i chcę to pomalować. Zerwę ten chrom papierami? Czy po prostu zmatowić i psikać czarnym matem?

Opublikowano
wojtassss, pomaluj grill Plastidipem/Plastilakiem i jak się znudzi zawsze będziesz mógł wrócić do fabryki :good:

 

Była próba już, ale jakiś farfoclowy plasti dip miałem. Mieszałem chyba z minutę aż ręka odpadała a i tak jakieś grudki leciały. Poza tym na folii był minus taki, że kamienie przebijały folię i było widać kropki chromu spod tego czarnego. Spapieruje oczyszczę ekstrakcyjną i zobaczymy jak się będzie trzymać. Choć może już ktoś robił coś podobnego to podpowie :D

Opublikowano

Witam kolegów, mam w zasadzie dwa pytania

1 szykują mi się pierwsze dwa stracia z lakierem bmw modeli e60 pasty standard menzerny 500,2500,4000 do tego pady od flexi i futro oraz pad finishowy czarny od lare który wpadł w sumie przypadkiem i zastanawiam sie czy dam rade zrobic tym dobry finish tego lakieru bo miekkosc czarnego lare a zołtego od flexi to w dotyku jak dla mnie przepaść innych nie miałem okazji "dotknąć" :kox: stąd moje pytanie czy powinienem zaopatrzyć się jeszcze w jakąś dodatkowego pada do finiszu + ew zmiana w opcji polishingu jesli chodzi o pad flexi? mile widziane odpowiedzi od osób które miały okazje pracować z lakierami palety bi em dablju

 

2. czy jak uzyje CLEARKOTE MOOSE MACHINE GLAZE do nakładania pada finishowego od abw czarny to nie narobie bałaganu na lakierze :idea:

Opublikowano
wojtassss, Jak chcesz to mam w dobrej cenie ten zestaw polymera ;)

Dzięki, ale we wtorek powinien być u mnie. Warto? Generalnie skusiła mnie jego niska cena.

Opublikowano

mam jeszcze pytanko odnośnie wosku do alufelg

 

 

Czytałem testy i chyba przypadł by mi coli 4** ale jednak ogranicza mnie troche budzet finansowy i mam pytanie czy jest sens stosowania na czarne/srebrne alu wosku PB Blue Wax ?

Opublikowano

Wg mnie to tak:

 

Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux)

Swissvax autobahn

finish kare 1000p hi-temp

colli 476

reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig

Opublikowano
Wg mnie to tak:

 

Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux)

Swissvax autobahn

finish kare 1000p hi-temp

Colli 476

reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig

 

 

czyli pewnie zgromadze srodki na Coli 476 będę miał wosk do lakieru jak i alu

Opublikowano

Z budzetowych to finish kare 1000p hi-temp daje chyba najlepiej radę. Kupiłem PB wheel sealant i pachnie fajnie, ale dużo słabiej działa niż FK 1000. Jak się skończy kupię dużą puchę FK.

Opublikowano
Wg mnie to tak:

 

Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux)

Swissvax autobahn

finish kare 1000p hi-temp

Colli 476

reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig

Jest jeszcze parę dobrych wosków dedykowanych do felg np: POLISHANGEL® Three Hundred Sixty . :)

Opublikowano
Coli 476 na felgi to słaby wybór.

 

no więc mam już metlik w głowie , kilka osób go poleca kilka znów nie i sam nie wiem co mam wybrać... a ten Hi temp będzie lepszy ?

Opublikowano

Treys, FK1000 Hp czy jak mu tam bedzie lepszy. Sam zanim kupilem S. Autobahna uzywalem wlasnie FK i dalej zostaje w uzytku na inne samochody ;) Duza pucha starczy na wieki wiekow :D

Opublikowano
Co możecie polecić jako alternatywę dla IRON X ? :o

Szukam czegoś równie skutecznego ale odrobinę tańszego.

Pozdr.

ja używam Iron Off i nie narzekam

Opublikowano

Troll71, Jest też cos od Tenzi co działa podobnie a jest dużo tańsze jednak nie pamiętam nazwy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.