Kobi Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Dzisiaj pierwszy raz użyłem 303 aerospace do plastików zewnętrznych w mojej Astrze i lekko się zdziwiłem jak po nałożeniu 2 warstw środek jakby wyparowywał od razu. Dopiero za trzecim razem ładnie pokryło plastik i zrobił się czarny. Wcześniej umyte APC, być może w zbyt małym stężeniu bo 1:4. Czy chodzi o to, że 303 musiał tak głęboko wsiąknąć w plastik czy ja mogłem zrobić coś niedobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 4 Maja 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jak plastiki nigdy nie widzialy dressingu to wlasnie tak to wyglada. Tak samo jest z oponami, surowe strasznie chlona dressingi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobi Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jak plastiki nigdy nie widzialy dressingu to wlasnie tak to wyglada. Tak samo jest z oponami, surowe strasznie chlona dressingi. Dressing może i widziały ale raczej marketowy Oponki właśnie ładnie przyjęły Enduranca No nic, mam nadzieje, że 303 poleży trochę dłużej na plastikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micrus Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Czy DA zużywa pady szybciej niż rotacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeffik Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Muszę nałożyć od nowa cleaner i wosk (HDC i Glasur). Lakier był wcześniej prawidłowo przygotowany, ale z aplikacją poszło coś nie tak i chcę nałożyć od nowa. Czy wystarczy teraz przejechać HDC i położyć wosk, czy trzeba przejść cały proces z glinkowaniem? Wydaje mi się, że wystarczy samo HDC i wosk - pytam dla pewności Oczywiście autko dokładnie umyte na 2 wiadra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 5 Maja 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 micrus, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 jeffik, wystarczy cleaner + wosk teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkobus1 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Czy produkt MealZell 440 Spray można bezpiecznie użyć do oczyszczania lakieru z asfaltu i smoły? http://www.ct-card.pl/product/1974/meta ... 440-spray/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 A ja mam dwa pytania 1. Korekta ok 3 tygodnie temu, później djlp+red. Generalnie już się kończą, ale chcę spróbować budżetowo czyli polymera i teraz pytanie brzmi. Czy wystarczy porządne mycie i pianowanie (magi+tenzi+apc). Czy dorzucić prockborta/ironx/glinkowanie? Czy po prostu myciu IPA i kłaść polymera? 2. Mam chromowany grill i pozbyłem się czarnego oklejenia i chcę to pomalować. Zerwę ten chrom papierami? Czy po prostu zmatowić i psikać czarnym matem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lajcik1 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 wojtassss, pomaluj grill Plastidipem/Plastilakiem i jak się znudzi zawsze będziesz mógł wrócić do fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 wojtassss, pomaluj grill Plastidipem/Plastilakiem i jak się znudzi zawsze będziesz mógł wrócić do fabryki Była próba już, ale jakiś farfoclowy plasti dip miałem. Mieszałem chyba z minutę aż ręka odpadała a i tak jakieś grudki leciały. Poza tym na folii był minus taki, że kamienie przebijały folię i było widać kropki chromu spod tego czarnego. Spapieruje oczyszczę ekstrakcyjną i zobaczymy jak się będzie trzymać. Choć może już ktoś robił coś podobnego to podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 wojtassss, Jak chcesz to mam w dobrej cenie ten zestaw polymera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz91 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Witam kolegów, mam w zasadzie dwa pytania 1 szykują mi się pierwsze dwa stracia z lakierem bmw modeli e60 pasty standard menzerny 500,2500,4000 do tego pady od flexi i futro oraz pad finishowy czarny od lare który wpadł w sumie przypadkiem i zastanawiam sie czy dam rade zrobic tym dobry finish tego lakieru bo miekkosc czarnego lare a zołtego od flexi to w dotyku jak dla mnie przepaść innych nie miałem okazji "dotknąć" stąd moje pytanie czy powinienem zaopatrzyć się jeszcze w jakąś dodatkowego pada do finiszu + ew zmiana w opcji polishingu jesli chodzi o pad flexi? mile widziane odpowiedzi od osób które miały okazje pracować z lakierami palety bi em dablju 2. czy jak uzyje CLEARKOTE MOOSE MACHINE GLAZE do nakładania pada finishowego od abw czarny to nie narobie bałaganu na lakierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 wojtassss, Jak chcesz to mam w dobrej cenie ten zestaw polymera Dzięki, ale we wtorek powinien być u mnie. Warto? Generalnie skusiła mnie jego niska cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 mam jeszcze pytanko odnośnie wosku do alufelg Czytałem testy i chyba przypadł by mi coli 4** ale jednak ogranicza mnie troche budzet finansowy i mam pytanie czy jest sens stosowania na czarne/srebrne alu wosku PB Blue Wax ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wg mnie to tak: Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux) Swissvax autobahn finish kare 1000p hi-temp colli 476 reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wg mnie to tak: Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux) Swissvax autobahn finish kare 1000p hi-temp Colli 476 reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig czyli pewnie zgromadze srodki na Coli 476 będę miał wosk do lakieru jak i alu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Z budzetowych to finish kare 1000p hi-temp daje chyba najlepiej radę. Kupiłem PB wheel sealant i pachnie fajnie, ale dużo słabiej działa niż FK 1000. Jak się skończy kupię dużą puchę FK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy49 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Wg mnie to tak: Powłoki ochronne dedykowane do felg (np rim protect/dlux) Swissvax autobahn finish kare 1000p hi-temp Colli 476 reszta nie ma sensu, bo spłynie w mig Jest jeszcze parę dobrych wosków dedykowanych do felg np: POLISHANGEL® Three Hundred Sixty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Coli 476 na felgi to słaby wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Coli 476 na felgi to słaby wybór. no więc mam już metlik w głowie , kilka osób go poleca kilka znów nie i sam nie wiem co mam wybrać... a ten Hi temp będzie lepszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fancivi Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Treys, FK1000 Hp czy jak mu tam bedzie lepszy. Sam zanim kupilem S. Autobahna uzywalem wlasnie FK i dalej zostaje w uzytku na inne samochody Duza pucha starczy na wieki wiekow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Troll71 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Co możecie polecić jako alternatywę dla IRON X ? Szukam czegoś równie skutecznego ale odrobinę tańszego. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Co możecie polecić jako alternatywę dla IRON X ? Szukam czegoś równie skutecznego ale odrobinę tańszego. Pozdr. ja używam Iron Off i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Troll71, Jest też cos od Tenzi co działa podobnie a jest dużo tańsze jednak nie pamiętam nazwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi