Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzięki , już przeczytałem :)

 

Mam auto które rok temu miało korektę lakieru. Przed zimą chcę się nim zająć bo ma już trochę swirli i gdzie nie gdzie są hologramy.

Chyba nie ma sensu robić korekty. Czym odświeżyć ten lakier ? Mam VP Achillesa , UC , SX i FG400 , czy lepiej kupić coś innego ?

 

Rozumiem, że planujesz odświeżenie maszyną. Ja przejechałbym go Schollem s17.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Także główkuję co mogę używać aby odświeżać lakier (powiedzmy, że po korekcie) DA nie usuwając przy tym nadmiernie lakieru o ile maszyną DA uda się dużo usunąć :D. Żarty żartami ale ciężko mi podjąć decyzję co można nakładać aby zrobić 1-2 przejazdy jedynie w celu odświeżenia lakieru. Interesują mnie jedynie produkty, które daje się łatwo zetrzeć typu UC, SRP. Mam kilka pozycji:

 

1. SRP + wosk ręcznie (posiadam)

2. Meg's UP + wosk ręcznie (nie posiadam)

3. samo Meg's NXT (nie posiadam)

4. coś innego ?

 

Szukam jakiegoś produktu aby maszyna się nie kurzyła i żeby lakieru niepotrzebnie nadmiernie nie ścierać , może jakiś glaze ?

 

Ktoś nakłada maszynowo jakiś wosk ? Pytałem się parę stron wcześniej o propozycje i nikt nie odpisał :(

Opublikowano
Testet FK1000 ten za ok. 20zl na ile strarczy plus minus zastosowan na samochod wielkosci rav 4, chce kupic swoj pierwszy wosk.

 

Jak pierwszy wosk to na raz. Jak nabierzesz wprawy to na 4 luzem albo i lepiej ale nie jest to wosk konkursowy ;)

Opublikowano
Testet FK1000 ten za ok. 20zl na ile strarczy plus minus zastosowan na samochod wielkosci rav 4, chce kupic swoj pierwszy wosk.

 

Jak pierwszy wosk to na raz. Jak nabierzesz wprawy to na 4 luzem albo i lepiej ale nie jest to wosk konkursowy ;)

 

No bez przesady. Musiałby naprawdę grubo smarować i się postarac żeby na raz wypaprać. Wystarczy poczytać o metodzie nakladania i kilka aut oblecieć jedną puszeczką/testerem.

Opublikowano
Jak pierwszy wosk to na raz.

Mi na pierwsze podejście ze smarowaniem poszło 4g z takiego testerka. Więc musiałby chyba nożem rozsmarowywać po aucie żeby cały testerek wysmarować na pierwszym graniu :D

Opublikowano

Dobra zakładamy ze czytał forum:)

Kiedyś oddałem koledze puszkę wosku z shella, taka spora... no i on po 3 miesiącach pyta po ile to na shellu bo mu się skończyło

Opublikowano
no i on po 3 miesiącach pyta po ile to na shellu bo mu się skończyło
da sie ? da sie :P

ja tez swoje pierwsze woskowania obfito jechałem ale to z czystej niewiedzy. dopiero tutaj na forum, poczytałem popatrzyłem i już jest coraz lepiej :D

Opublikowano
Testet FK1000 ten za ok. 20zl na ile strarczy plus minus zastosowan na samochod wielkosci rav 4, chce kupic swoj pierwszy wosk.

 

Mi ten testerek starczyl na ok 5 aut ;)

 

 

Mam pytanie : przymierzam sie do swojej pierwszej korekty :song:

 

Postanowilem kupic :

- Menzerna 500

- Menzerna 2500

- menzerna 4000

 

W takich zestawach proponuja pady z Farecla... Beda dobre czy lepiej zdecydowac sie na Flexipads ? :idea:

Co myslicie o takim polaczeniu? :idea:

Opublikowano

stepniak.p - pady będą dobre, chociaż to Ty sam musisz ocenić, czy jesteś zadowolony z produktu takiego, czy innego producenta (jeden woli córkę, drugi teściową) ;) . Jednak zastanów się, czy - zamiast M 4000 - nie lepiej byłoby zakupić Koch Chemie Hochglanz-Antihologram. Osobiście wolę Koch-a, gdyż nie jest tak tłusty, jak M 4000 i jakoś lepiej / łatwiej finiszuje lakier... Choć jest to moja subiektywna ocena

Opublikowano
stepniak.p - pady będą dobre, chociaż to Ty sam musisz ocenić, czy jesteś zadowolony z produktu takiego, czy innego producenta (jeden woli córkę, drugi teściową) ;) . Jednak zastanów się, czy - zamiast M 4000 - nie lepiej byłoby zakupić Koch Chemie Hochglanz-Antihologram. Osobiście wolę Koch-a, gdyż nie jest tak tłusty, jak M 4000 i jakoś lepiej / łatwiej finiszuje lakier... Choć jest to moja subiektywna ocena

 

Super! Dzieki za podpowiedz :good:

Opublikowano

Wczoraj przygotowałem lakier pod wosk, a dzisiaj planuję nałożyć. Auto praktycznie nowe (6tys przebiegu), lakier w bardzo dobrym stanie, praktycznie bez hologramów. Mimo to, kłaść cleaner (duragloss #101)? Mogę nakładać go maszynowo? Jakim padem?

Opublikowano

cześć

Próbuję ustalić kod koloru niebieskich zacisków hamulcowych z pakietu M-Performance BMW.

Ktoś może coś?

Szukam, szukam i nic....

 

Dzięki.

Opublikowano

Witam

Czy taki o to środek Shiny Garage Apple Plastic Dressing, da efekt na ciemnych jak i jasnych plastikach, ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?

Opublikowano

Mam pewne pytanko. Posiadam bmw e46 lakier (czarny UNI, Schwarz II) z tym, że samochód był cały malowany więc jest to już baza + clar, a nie akryl, odcień ten sam. Czy przy polerowaniu będą nadal takie problemy jak przy tym "sławetnym UNI" czy za sprawą, że jest to baza i clar, lakier będzie się poddawał normalnie ?

Opublikowano

Sebek96, wszystko zależy czym to masz polakierowane :) ale na pewno twardsze niż oryginalny lakier BMW to to nie będzie i powinno się dać fajnie skorygować !

 

BTW na twoim aucie od samego początku była baza + klar, w latach produkcji e46 już w akrylu nie wypuszczano aut z fabryki :)

Opublikowano
Jak to ? przecież Uni Schwarz II to oryginalnie akryl z tego co wiem,
co rozumiesz przez słowo oryginalnie ? 90% kolorów solidowych czyli tych bez ziarna można zrobić i w akrylu i w bazie.

W systemie DuPont'a twój kolor występuje tylko jako baza :) możesz sobie sprawdzić na stronei cromax.com.pl

Twoje bmw na bank nie wyjechało z fabryki w akrylu.

Opublikowano

"1. SCHWARZ 2 (668)

2. cosmosschwarz 303

 

Może ktos by pokazal roznice w oddcieniu na jakims przykladzie ?"

 

Odpowiedź :

 

"Schwarz 2 to akryl nie metalic to taki czarny bez dodatków a cosmosschwarz to czarny metalizowany."

 

Z tego co ja również wiem, schwarz II to akryl, dopiero inne, nowsze kolory czyli np ten cosmosschwarz czy carbonschwarz i tak dalej to już były metaliki.

 

Z tego co wiem schwarz II w akrylu jest nawet na E60, wiele osób o tym pisze.

Opublikowano

Proszę rozróżnić dwie rzeczy

1. Akryl oznacza lakier jednowarstwowy (niepokryty bezbarwnym)

2. Nie każdy lakier solidowy (inaczej zwanym uni) jest lakierem akrylowym. Może być baza solid pokryta bezbarwnym

 

E60 na pewno nie lakierowali akrylem :)

Opublikowano

Rozumiem. Nie będę się z Wami sprzeczał bo i tak macie więcej wiedzy i doświadczenia, ja nadal się uczę, dziękuję za uświadomienie, pozdrawiam! :)

Opublikowano
Proszę rozróżnić dwie rzeczy

1. Akryl oznacza lakier jednowarstwowy

2. Nie każdy lakier solidowy (inaczej zwanym uni) jest lakierem akrylowym. Może być baza solid pokryta bezbarwnym

 

E60 na pewno nie lakierowali akrylem

 

dokłądnie tak jak kolega napisał :)

 

lakiery solidowe czyli takie bez efektów(matalik/perła) mogą występować w

 

akrylu którym jest lakierem 1 warstwowym z tym ze nowsze samochody nie są już lakierowane akrylem od jakiegoś czasu.

 

lub

 

baza + klar, czyli 2 warstwówka jak w przypadku metalików i pereł :)

 

[ Dodano: 2 Wrzesień 2014, 21:26 ]

Rozumiem. Nie będę się z Wami sprzeczał bo i tak macie więcej wiedzy i doświadczenia, ja nadal się uczę, dziękuję za uświadomienie, pozdrawiam!
nie sprzeczasz się tylko normalnie pytasz i dobrze robisz bo przynajmniej już będziesz wiedział :)

 

Akryl możesz łatwo rozpoznać podczas polerowania, pad momentalnie farbi się w kolor lakieru :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.