Eidos71 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Bastek1980 - generalnie lakier na autach francuskich nie jest twardy, a nie jest też aż tak delikatny, jak na autach japońskich. Co do zestawu - poczytaj tutaj: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... b50742c64f Powinno Ci pomóc w doborze zestawu.
Bastek1980 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2014 Przejrzałem link od Ciebie. Różnica jest taka, że polerka użyta do tej coupety, była polerką rotacyjną, a ja chcę kupić bezpieczniejszą Dual Action Vandera. Czytałem, że do tej DA warto zastosować pady z mikrofibry. Widziałem też jakieś specjalne pasty z Megsa przeznaczone do polerek DA. Wiem, że zdania są podzielone co do padów, ich miękkości oraz past.
micky Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam Mam problem. Po wizycie w zakładzie blacharsko lakierniczym (konserwacja podłogi) mam na całym lakierze auta oraz na szybach mikrokropeczki. Lakier w dotyku jest szorstki. Kropeczki znikają po zeskrobaniu paznokciem. Czy jest to odkurz/zakurz lakierniczy? Czym to usunąć? Boję się znowu oddać auto tym papudrakom dlatego wolę to wyprowadzić sam. Czy glinka ściągnie to cholerstwo czy muszę użyć innych środków? Mam glinkę BH Soft. Cleaner DG #652 tego nie ściąga. Aha, auto to Honda Accord '99 więc lakier mięciutki.
mati373737 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 micky, Może spróbuj benzyną ekstrakcyjną, jeśli jest to w miarę świeże to powinno pomóc
micky Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Kilka dni. Nie utwardziło się chyba na tyle jeszcze.
S3ci0r Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 kolejność wykonywania działań podczas renowacji kierownicy za pomocą saphir renovating cream jest taka? 1. APC 2. papier ścierny (jak mocno ścichrana jest powierzchnia żeby wygładzić) 3. aceton 4. krem 5. polerowanie
bushqoon Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Czyszczenie wnętrza - jaka kolejność: Czyszczenie -> Odkurzanie Odkurzanie -> Czyszczenie? Pytanie nr 2: Czy "wypastować" kierownice
kita33 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 bushqoon, Odkurzanie -> Czyszczenie
Biszkopt Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 micky, najpierw spróbuj glinką - u mnie podziałało na odkurz ze spreja. Ja tam się benzyny/rozpuszczalników boję na dużych powierzchniach... U mnie szło mozolnie, ale zeszło wszystko.
Bastek1980 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Pomoże ktoś? Pytanie na poprzedniej stronie.
piotrekltk Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Cześć. Zrobiłem pełną korektę swojego auta. Pytanie jest takie, czy jeden pad starcza na jedno auto? Średni oraz miękki pad(najmocniej eksploatowane) po prostu się zaczęły rozsypywać w połowie, na koniec z miękkiego nie zostało nic... Przyznam, że na początku zachaczyłem tu i ówdzie i mógł się zacząć strzępić od tego, ale to takie ogólne pytanie jaka jest trwałość padów i od czego ona zależy? Lepiej będzie jeżeli robiłbym 2 kompletami padów jeden samochód? Jeżeli zaczną się zapychać to zmieniał na świeże, zamiast czyścić itp? Mialem wrażenie, że im bardziej się zapychał(nie miałem drugiego takiego pada a chciałem już skończyć auto) tym mocniej strzępił.
Fiszer Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Jesli pad Ci sie zapycha to trzeba go oczyscic choćby szczoteczka do zębów. Najmocniej zużywają MI sie cutting i średnie u wykanczajace starzaja na kilka razy
mati373737 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Bastek1980, Kolego jeśli chodzi o pasty polerskie to chyba najlepsze są Menzerny. Oczywiście są jeszcze inne, ale jak na początek to nie ma co kombinować z innymi. U naszych partnerów są całe zestawy po promocyjnej cenie do kupienia (pady+pasty) i na pewno coś z nich do siebie wybierzesz i możesz działać
piotrekltk Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Co jakiś czas czyszczę pada, a po jakim czasie Wam się zapycha na tyle, że nie bardzo jest sens dalej nim pracować? Wystarcza Wam jeden pad na cały samochód? No i czy się niszczy? P.S. Na dodatek rzepy w tych flexipadach odmówiły współpracy również już po 1 aucie... To nie zbyt szybko?
mati373737 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 piotrekltk, Glinkowałeś auto przed polerką?
piotrekltk Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Tak, lakier był naprawdę dobrze przygotowany.
Bastek1980 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 mati373737, będę szukał tak jak mówisz u partnerów forum. Zastanawia mnie tylko, czy warto inwestować z pady z mikrofibry dedykowane do polerek DA? Czy dla laika będzie jakaś różnica w łatwości pracy i osiąganych efektach?
mlodycom Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 czy po korekcie UC z twardym padem będzie sens stosować UC na finish z miękkim padem ?? czy będzie lepszy połysk ?? pytam z braku laku czyli mam tylko UC do dyspozycji
SJake Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 mlodycom, nie ma sensu. Zapchasz pada i tyle.
Chat Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 mati373737, będę szukał tak jak mówisz u partnerów forum. Zastanawia mnie tylko, czy warto inwestować z pady z mikrofibry dedykowane do polerek DA? Czy dla laika będzie jakaś różnica w łatwości pracy i osiąganych efektach? Będzie różnica. W łatwości pracy i osiąganych efektach. Do padów mikrofibrowych polecam pasty scholla. Jeśli masz zmęczony lakier S03, jeśli lekko s17+.
mkbewe Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2014 Panowie mam pytanko Jaka jest główna rożnica w futrze a padach z gąbki ? chodzi mi głównie o pierwsze fazy korekty lakieru. Myśle czy by się nie zaopatrzyć w jakieś futerko i spróbować, do tej pory zaczynam od 3m zielony + zielony pad. Czy jest sens kombinować z futrem lub innym padem mając tylko roatacje ??
AMS Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Czy mając maszynkę rotacyjną mogę do niej zakupić papiery wodne i zrobić sobie renowacje kloszy czy tylko ręczny wet sanding wchodzi w grę?
rafo1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Czy aktywna piana Wurth (ph 11,5) zje mi Colli ?
Sabat Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Pytanko odnośnie wosku Lusso Oro 240ml Zakupiłem ostatnio i faktycznie jest jak krążek hokejowy, bo lata po pudełku. Przesmarowałem do testów kawałek i jest mega wydajny. Niepokoi mnie otwieranie i zamykanie pudełka. Naprawdę trzeba się tak namęczyć aby go otworzyc i zamknąć?
Administrator Evo Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tak
Rekomendowane odpowiedzi