kamilgt Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 sinner, relax, na białym nie widać kurzu
Moderator rychu Opublikowano 5 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Właśnie, biały lakier w ogóle nie przyciąga kurzu - smaruj tym co masz
fireman Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Myślałem ze to się nigdy nie stanie a jednak..... stało się. Kupiłem białe auto stad też pytanie jaki wosk poleciilibyście do białasa koniecznie coś antystatycznego. Aktualnie mam Colli natysa niebieskiego petesa hi temp i kazdy przyciaga kurz i pył. Co moglibyscie polecic juz sprawdzonego Dzieki Jak już napisał rychu, smaruj tym co masz i opowiadaj jak wygląda, po hi temp powinno być fajnie
sinner Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 OKi, w sumie jeszcze go nie smalcowałem wiec nie moge nic powiedzieć Myślałem że te pyłki wszystkie, które miałem na czarnym lakierze bedą bardziej widoczne na białym robiac z niego lekko kremowy odcień Posmarujem i zobaczym relacje zdam dzięki
kamilgt Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 sinner, teraz kurz będziesz widział tylko na szybach
obcy1234 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 czy komuś sie udało stworzyć jakąkolkwiek piane przy użyciu pianownicy z karchera? Bo jak narazie to leci beznadziejne mleko i szybko spływa, VP Combo2 wlewam 1:6. Czy jak włącze karchera bez podłączonej wody to zadziała jakoś lepiej czy wogóle nie zadziała, próbował ktoś?
karambol Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 czy komuś sie udało stworzyć jakąkolkwiek piane przy użyciu pianownicy z karchera? Bo jak narazie to leci beznadziejne mleko i szybko spływa, VP Combo2 wlewam 1:6. Czy jak włącze karchera bez podłączonej wody to zadziała jakoś lepiej czy wogóle nie zadziała, próbował ktoś? kolego temat wiele razy przerabiany, chcesz mieć piane? Kup np PA wszystko masz tutaj: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 978#490978
eithray Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autoglym UDC można kłaść maszynowo? Jeżeli tak to w jaki sposób? (jakie obroty? jaki pad?).
kita33 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Czy można przyciemnić welurowe dywaniki pastą w sprayu do butów http://www.ceneo.pl/2200405
manio49 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 jak chcesz mieć czarne buty i dywaniki razem to można. Od farbowania dywaników są odpowiednie produkty
ludwik93 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Panowie gąbki z Flexi brać te "gładkie" czy te "waflowe" ( w sensie droższe ) ?? jeśli coś poknociłem to poprawcie a dodam jeszcze, że na początek będą pracować z K2 pro P.S jakie macie zdanie na temat gąbek Lare ?? pozdrawiam !
sinner Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autoglym UDC można kłaść maszynowo? Jeżeli tak to w jaki sposób? (jakie obroty? jaki pad?). UDS?? Nie, to ma byc ręczna robótka
maluch Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jak to jest z tymi rysami. Taka, która przestaje być widoczna po zmoczeniu daje nadzieje na usunięcie? U znajomego na boku są właśnie dwie takie znikające. Ma to w ogóle jakiś związek, czy coś źle przeczytałem?
Winchester Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam wszystkich! Swoja przygode z detailingiem dopiero co zaczalem i nie bardzo mam wprawe. Prosilbym jednak o pomoc w nastepujacej sprawie: po nawoskowaniu auta Collinite 476 na masce pojawiaja sie takie plamy (smugi) jak na zdjeciu. Moglibyscie, prosze, powiedziec mi co moze tego przyczyna i jak tego uniknac? Kwestia braku cleaner'a? Czy moze po prostu maska wymaga korekty polerskiej? Auto umyte uprzednio Duragloss 901, wyglinkowane valetpro (niebieska) i ponownie przemyte.
mati373737 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 maluch Jeśli rysa jest powierzchowna i uszkodzony jest tylko klar (bezbarwny) to oczywiście, że jest do usunięcia, a już na pewno do jej zmniejszenia, natomiast jeśli rysa jest głęboka (przeszła przez klar, kolor do gołej blachy) to już nic nie zrobisz. Możesz też przejechać paznokciem i sprawdzić czy jest uskok w miejscy rysy czy nie.
cptolgierd Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Winchester - te smugi mi wyglądają na źle dotarty wosk. Mam nadzieję że nie woskowałeś w słońcu? Później taki wosk trudno się poleruje
kamilgt Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Winchester, jak wyglądała aplikacja?
Winchester Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dziekuje Panowie za szybka reakcje! cptolgierd, wosk nakladalem w cieniu, a material (karoseria) nie byl rozgrzany. kamilgt, wosk nakladalem aplikatorem gabkowym, ktory dostalem do wosku. Delikatnie Rotacyjnym ruchem pobieralem wosk z puszki i powoli kolistymi ruchami nakladalem wosk. Po okolo 10 minutach przejazd jedna mikrofirba, a potem polerowanie druga. Sciaganie resztek wosku oraz polerowanie bylo podluznymi ruchami. Nie ukrywam, ze troche sie zmazalem po calej tej akcji .
pLaYmAn Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Pamiętaj żeby nakładać możliwie jak najcieńszą warstwę wosku.
Chat Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam wszystkich!Swoja przygode z detailingiem dopiero co zaczalem i nie bardzo mam wprawe. Prosilbym jednak o pomoc w nastepujacej sprawie: po nawoskowaniu auta Collinite 476 na masce pojawiaja sie takie plamy (smugi) jak na zdjeciu. Moglibyscie, prosze, powiedziec mi co moze tego przyczyna i jak tego uniknac? Kwestia braku cleaner'a? Czy moze po prostu maska wymaga korekty polerskiej? Auto umyte uprzednio Duragloss 901, wyglinkowane valetpro (niebieska) i ponownie przemyte. Zauważyłem, ze takie sytuacje pojawiają się czasem na autach, które wcześniej nigdy nie doświadczyły wosku. Po prostu mają "suchy lakier", który lubi przyciemniać się plamami. Użycie politury załatwia problem.
impex Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Czy takie uszkodzenia chłodnicy znacząco obniżają prawidłowe chłodzenie silnika?
Vernon Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Czy ktoś z was testował pady lake country ccs na maszynie DA? Jedną polerkę robiłem padami z mikrofibry ale niestety ich trwałość nie zachwyca...
Chat Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Czy ktoś z was testował pady lake country ccs na maszynie DA? Jedną polerkę robiłem padami z mikrofibry ale niestety ich trwałość nie zachwyca... Rewelacyjne i nie do zdarcia.
Vernon Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 Mi się pady flexi rozklejały, na lagune poszły dwa cutting, chyba że teraz uderzę w CG Black Optics...ktoś testował te LC może?
ludwik93 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2014 A opinie o padach LARE jakie macie ??
Rekomendowane odpowiedzi