Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Witam

Mam problem z moim zderzakiem. Po parkingowej obcierce mam na zderzaku czarne ślady pochodzące chyba z czyjegoś zderzaka. Odrobinkę udało mi się usunąć paznokciem, ale naprawdę jest bardzo ciężko. Próbowałem benzyną i nie pomaga. Czym to usunąć?

 

Zasada jest taka, że zaczynamy od delikatniejszych środków i form ingerencji. Skoro na Twoim aucie rysy nie są głębokie, a raczej są to tylko ślady po innym aucie - tricolor i UC ręcznie. Jak to nie pomoże maszyną. Później brałbym się za papierki. ...Paznokciem narobisz jeszcze większej szkody, bo drapiesz bezpośrednio lakier. W przeciwieństwie do auta, które zostawiło swój lakier na Twoim.

 

Dzięki.

Mnie się wydaje, że tam nie ma specjalnych rys, po prostu jest warstwa jakby czarnej "gumy" pokrywającej zderzak. Załączam zdjęcie:

Untitled.jpg.93b865fc67bff0d9b0b8390852b01573.jpg

Opublikowano

A ja mam takie pytanko, bo szukajką nie mogę nic znaleźć. A zanim przebrnę przez całe forum od deski do deski to trochę potrwa ;)

 

Posiadam karcher MX720, dokupiłem pianownicę dedykowaną Karchera. Czy da się czymś takim uprać dywany w domu oraz tapicerkę? Posiadam też odkurzacz piorący Zelmer Wodnik, który poszedł w odstawkę. Myślałem o nałożeniu piany wyszorowaniu i sciągnięciu odkurzaczem. Czy to ma sens? Jeśli tak to jakie środki można użyć.

Opublikowano

Panowie mam pytanie,chce poprawić lakier w golfie V 2005r,kolor to czarny L041,słyszałem że są to lakiery na wodnej bazie i są dosyć miekie w porównaniu ze starszymi lakierami Vag,korekta maszynowa,chciałbym użyć do tego menzerna 500 z jakims flexi padem cutting,lub jakims polishing,i poźniej menzerna 3000 padem finishing,czy przy tym miekkim lakierze mz500 nie bedzie zbyt mocną pastą? Dodam że to bedzie moja pierwsza przygoda z korektą lakieru.

Opublikowano

Panowie na szybkiego potrzebuje odpowiedzi. Dzisiaj będę próbował umyć silnik i pytanko co potem nałożyć na plastiki na silniku?

 

Mam tylko w swoim garażu :

 

B2B

Nielsen Brillance

PB Natural Look

Opublikowano
Czym to usunąć?

jeżeli to guma lub pochodne spróbój zmiękczyć jakimś produktem do odsmalania.

SG Tar@glue, Nielsen Tar & Glue Remover, Prickbort MAC124,

Opublikowano

majstry, po umyciu budy SG T&G na dolnej, plastikowej listwie zderzaka pokazały sie piękne białe zacieki

złapałem wiec radośnie czernidło :wallbash: i ciabach , teraz to dopiero wygląda jak agro-tuning

 

czym usunąć taki zaciek ( o ile uda mi sie usunąć te czernidło) ? na półce tylko PB trim restorer

Opublikowano

szpadliszi zdjęcia mile wskazane :)

Zobacz APC i domyć porządnie, widocznie coś było słabo spłukane.

Opublikowano

Panowie pisałem w sprawie Golfa V o korekcie pare postów wyżej i chciałbym jeszcze dopytać,ponieważ wydaje mi sie że ten lakier jest strasznie delikatny i co rusz to widze jakieś nowe małe ryski jak by sam piasek ocierajacy od jazdy go rysował. Rozważałem jeszcze pojsc w kierunku Megsa UC i spróbować wyprowadzić auto ręcznie,czasu mam sporo na takie prace,jak myślicie warto w to pojść przy tym raczej miekkim lakierze czy szkoda zachodu i zrobić mechanicznie,chociaz troche sie obawiam bo byłoby to moje pierwsze podejscie.

Opublikowano
Panowie mam pytanie,chce poprawić lakier w golfie V 2005r,kolor to czarny L041,słyszałem że są to lakiery na wodnej bazie i są dosyć miekie w porównaniu ze starszymi lakierami Vag,korekta maszynowa,chciałbym użyć do tego menzerna 500 z jakims flexi padem cutting,lub jakims polishing,i poźniej menzerna 3000 padem finishing,czy przy tym miekkim lakierze mz500 nie bedzie zbyt mocną pastą? Dodam że to bedzie moja pierwsza przygoda z korektą lakieru.

 

Jeżeli coś w systemie lakierniczym jest "wodne", to zazwyczaj są to tylko bazy, które "tworzą kolor". To czy baza jest konwencjonalna (rozpuszczalnikowa) czy "wodna", nie ma związku z twardością lakieru, bo za twardość odpowiada lakier bezbarwny, który jest rozpuszczalnikowy a !nie baza wodorozcieńczalna!.

Baza wodna, to właściwie wodorozcieńczalna, bo wbrew pozorom zawiera ona nie wodę, lecz mieszaninę alkoholi, przy czym w niektórych systemach dodaje się wody dla uzyskania odpowiedniej lepkości .

Opublikowano

Tomku dziekuje Ci za wyjaśnienie składu bazy lakieru jak i bezbarwnego,ale dalej nie mam odpowiedzi na moje pytanie :) a że jestem laikiem to prosiłbym o rzeczową porade ;) polerke bede pożyczał i bedzie to tani model nupower evolution z softstartem i regulacją obrotów:

 

http://www.propman.pl/polerka-samochodo ... ,3527,5431

coś takiego,do tego chciałbym dwa talerze 125 i 75 flexi kupic, pady cutting i polishing tez z flexi,i menzerna 400,3000?Czy może z tą polerka nupower Sobie odpuścić i poleciec recznie megsem UC?

Opublikowano

witam zakupiłem zestaw 3 glinek Carpro

żółta

zielona

biała

 

jaka z nich usuwa najmocniejsze zabrudzenia z lakieru

Opublikowano

Jeżeli masz możliwość pożyczenia polerki to ja bym się nie zastanawiał i poleciał mechanicznie. Efekt bez mordęgi. Co do past Menzerna to Ci nie powiem bo używam tylko systemu 3M zarówno pasty jak i gąbki. Do czarnego obowiązkowo wg. mnie coś do usuwania hologramów na koniec.

Opublikowano

coś do hologramów na czarnym lakierze mowisz,myślałem że własnie przejazd na padzie polishing,lub finishing pastą mezerna 3000 bez mocnego dociskanie załatwi sprawe ewentualnych hologramów. Co bys polecił na hologramy przy koncowym wyprowadzaniu lakieru?

Opublikowano
zestaw 3 glinek Carpro

żółta

zielona

biała

żółta agresywna

zielona średnia

biała delikatna

 

czyli żółta czyści najmocniejsze zabrudzenia, strasznie różnią się opisy u każdego ze sprzedających dlatego zapytuje użytkowników :)

Opublikowano

Tak jak mówiłem ja używam 3M i tam jest niebieski korek od hollsów. Niestety nie ma małych opakowań. Na twoim miejscu zamieniłbym pastę Menzerna-3000 na 4000, która to usuwa rysy po papierze 2500 i nie powoduje hologramów. Czy to autko jest tak zjechane, żeby lecieć Menzerna 400?

Opublikowano

No mowiac szczerze to wydaje mi sie ze jest troche zmeczony,chociaz osoby postronne mowia ze lakier jest w dobrym stanie po za kilkoma wiekszymi rysami tu i tam i swirlami. Zrobilem dzis fotki na zakurzonym aucie ale nie ma sensu chyba takich wstawiac. Jutro jak sie wyrobie to umyje i zrobie fotki.

 

[ Dodano: 2 Kwiecień 2014, 19:18 ]

Taka pogladowa maski ktora jest chyba najbardziej zmeczona w odpryskach i swirlach,reszta auta po za ryskami ktore spokojnie zejda ogladajac inne fotorelacje wyglada lepiej ale swirle raczej wszedzie mniejsze lub wieksze.

 

 

Zmniejsz zdjęcie .

Opublikowano

tomekc001, zależnie od pada, ale trzeba się napocić. Na finiszu i na Golfie nie zejdzie, co najwyżej SF4000 ładnie przykryje.

 

Moja recepta:

PF2200 lub PF2500 na 3M zółty dwie serie przejazdy 1300->1800.

SF4000 - na dobrym, zbitym finiszu jedna seria 1200-2000 ->1200.

 

Lekkie swirle, więc tragedii nie ma, ale i tak pewnie coś tam zostanie z grubasów.

Opublikowano

Ok to juz jakis punkt zaczepienia mam,2500 i finish 4000 ale czy te 2500 poradzi sobie z rysami ktorej no w zasadzie w niektorych miejscach widac z okolo pol metra do metra w swietle,czy moze poprostu zrobic wiecej przejazdow na tych rysach pasta 2500?

Opublikowano

tomekc001, SJake, ja nie mam zastrzeżeń, że SF4000 da radę z PF2500 ale Tomku Ty pisałeś o papierze 2500... a tego to tak łatwo się raczej nie usunie... chociaż jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie proszę :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.