Moderator krd Opublikowano 23 Marca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Koch Antihologramm.
stachuf Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 A niebieski korek 3m ? Tylko gdzie kupić tester?
Bartasso Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Jaką polecacie wełnę pod Menzernę FG500 na rzep 150 mm ?
DZIADU Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 kurde dawno tu nie zagladalem i nie moge znalesc tematu do recznego polerowania kloszy lamp pomożecie?
freak Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Ktoś używał past polerskich K2Pro (T3,T5)? Nie mogę znaleźć ani jednej sensownej opinii.
luq92 Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 kurde dawno tu nie zagladalem i nie moge znalesc tematu do recznego polerowania kloszy lamppomożecie? Chodzi o to? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2232
franekfr Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Panowie jaka powinna być kolejność? 1. Odsmolenie 2. Iron-x 3. Glinka Dobrze myślę?
MatthewG Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 franekfr, ja preferuję taką właśnie kolejność.
bluemen Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 [ Dodano: 23 Marzec 2014, 23:54 ] UC nie zlikwidujesz głębszych defektów, nawet na cutingu. Do tego celu użyj np FG 400, pad cuting lub pad z mikrofibry. Dwa przejazdy na mocno zniszczonym lakierze to za mało tym bardziej DA Vander... Ale to wina polerki czy pasty. Bo po trzecim przejeździe już jest w miarę OK – 90% rys zniknęło (lakier nie bardzo zniszczony). A ile razy trzeba przejechać taką FG400? raz wystarczy?
spons Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 A domyślam się że po g3 musisz zrobić wszystko od nowa tak jakbyś zaczynał od zera wieć mała różnica czy przed czy po G3 nie jest takie tragiczne we wprawnych rękach. Co prawda praca brudna i beznadziejnie niekomfortowa, ale efekty można uzyskać na prawdę przyzwoite, jak się wie co się robi Po odpowiednim użyciu każda pasta wykańczająca powinna sobie poradzić z defektami pozostawionymi po g3.
Siwy Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Panowie ostatnio chcialem oczyscic lakier przed lekkim finishem. Zrobilem to nastepujaco: 1. Umylem auto - Piana Tenzi Truck w PA w stezeniu 1:5 (zeby usunac stary wosk), potem mycie na 2 wiadra, splukanie i wysuszenie. 2. Tenzi Prix zeby usunac czastki metaliczne, odczekalem okolo 5 min i oplukalem na koncu wysuszylem 3. Shiny Garage NEW Tar & Glue Remover, odczekalem okolo 5min i splukalem 4. Umylem auto na 2 wiadra i wysuszylem Zaznaczam, ze wszystko odbywalo sie w cieniu na nienagrzanym lakierze. Po wysuszeniu zauwazylem na gladkich plastkach, czesciowo tez na oryginalnym strukturalnym czarnym lakierze na plastikach nieprzyjemne plamy, takie dokladnie: O ile ramke tablicy rejestracyjnej moge zmienic o tyle te plamy na przednim grillu juz nie daja mi spokoju. Macie pomysl czym to usunac Probowalem Prima Amigo i zmywaczem sylikonowym i nic. Ciekawe czym usunac plamy z plastikow o lakierze strukturalnym. Nie sa one moze tak bardzo widoczne i podejrzewam ze po kilku myciach i kilku aplikacji dressingu do plastikow te plamy zejda na strukturze. Najgorsze jest to ze mialem obawy o taki ofekt i sprzedajacy mowili ze wymienione produkty nie powinny wyrzadzic krzywdy na plastikach.
sobka01 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Piana Tenzi Truck w PA w stezeniu 1:5 Już wiesz skąd masz te plamy? APC, APC, APC, może jeszcze opalarka, dressing, dressing, dressing i plastiki będą wyglądać nawet nie jak wcześniej a jak nowe
Siwy Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Uzywalem juz kilkanascie razy tej piany na kilkunastu autach w takim samym stezeniu i nigdy wczesniej nie spotkalem sie z takimi plamami.
sobka01 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Na Vectrze C też zrobiłem sobie takie kuku. W moim przypadku dobre wyczyszczenie i ValetPro Dionysus zaaplikowany kilka razy załatwiły sprawę
ktm950 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Siwy ja bym jeszcze spróbował magiczną gąbkę z silnym apc. Ostatnio magiczna gąbka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła podczas czyszczenia chropowatych plastików. Brud schodził, aż miło.
Siwy Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 ktm950 tez o tym myslalem. Podobnie jak u Ciebie dobrze doczyscila plastikowe listwy pomalowane w strukturze. Zaopatrze sie w nia i sprawdze jak Sobie poradzi
maclaz Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Panowie. Zakupiłem pastę PB SSR2 (średnio ścierna) ponieważ planowałem przepolerować auto ręcznie, jednak porzuciłem nadzieję i chyba zakupię maszynę. Moje pytanie jest takie - czy mogę dokupić do tego pasty Menzerny FG400 i SF4000. Czyli polerka by wyglądała w następujący sposób - FG400 -> PB SSR2 -> SF4000. Czy będzie to dobre połączenie?
ADI25 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Koledzy proszę o radę autko mam całe w kropeczkach hm białej farby nie wiem jaka itp auto zakupiłem od starszego pana glinką walczyłem owszem schodzi lecz namachać się ostro muszę żadna benzyna itp środki nie działają. jakim środkiem mogę sobie ułatwić pracę ????
Moderator Eryczek Opublikowano 24 Marca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 ADI25, albo twardsza glinka albo clay pad
kloppo Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Jaki najlepszy aplikator do recznego nakladania Achillesa?
kita33 Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Czy wycieraczki hybrydowe DU-055L oraz DU-045L posiadają mocowanie do ramienia na tzw "U"
wkr Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 maclaz, Tak, będzie to dobre połączenie. Aczkolwiek z tego co widzę masz srebrny lakier i raczej nie zobaczysz różnicy jeśli pomiędzy Menzerne 400 a 4000 wciśniesz jeszcze SSR2. Robiłem 3 srebrne auta zestawem 400+4000 i spisuje się bardzo dobrze. Dokładanie czegoś pomiędzy to moim zdaniem strata czasu.
red Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 kita33, tak mają standardowe mocowanie. Swoją szosą DENSO Hybrid to najlepsze wycieraczki z jakimi do tej pory się spotkałem (mam je na pierwszy montaż).
szpadliszi Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 maclaz, Tak, będzie to dobre połączenie. Aczkolwiek z tego co widzę masz srebrny lakier i raczej nie zobaczysz różnicy jeśli pomiędzy Menzerne 400 a 4000 wciśniesz jeszcze SSR2. Robiłem 3 srebrne auta zestawem 400+4000 i spisuje się bardzo dobrze. Dokładanie czegoś pomiędzy to moim zdaniem strata czasu. czy dobrze rozumuje, ze przy srebrnym lakierze Renault 2010 rok , wkładanie UC miedzy Menzerne 500 a 4000 jest zbędne? czy może przy miękkim, w miarę nowym lakierze Renault wystarczy kombinacja UC + coś na finisz ? mam na myśli aplikację DA, bo pomysł ręcznej korekty już mi przeszedł
Rekomendowane odpowiedzi