kafarszczak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 panowie jak wyglinkuje auto oczywiscie wczesniej je umyje dokladnie i potem naloze jakis "tani wosk", bo tyle tylko moge zrobic na ten czas ponieważ wyjezdzam na pare tygodni, to bede poźniej przy robieniu korekty ponownie musiał glinkować auto ? czy wystarczyło bedzie je umyc dokladnie, dodam ze auto bedzie stało raczej przez te kilka tygodni a chcem je zabezpieczyć na czas gdy mnie nie bedzie bo nadchodzą mrozy itp
sobka01 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Oczywiście, że będziesz musiał glinkować. Jakby nie patrzeć od glinkowania upłynie dość długi czas a i kilometrów parę przejedziesz.
kamil_rosen Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 A co ten mróz zrobi teraz na tym samochodzie takiego, że chcesz poświęcać swój czas na glinkowanie i kładzenie taniego wosku bez cleanera? Jak taki wosk zjedzie po 2tyg. Szkoda twojego czasu. Lepiej już poczekać te parę tygodni i jak wrócisz to zrobić wszystko jak należy Nie bój się, lakier ci nie odpadnie przez to, że go nie nawoskowałeś tanim woskiem
kafarszczak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie bój się, lakier ci nie odpadnie przez to, że go nie nawoskowałeś tanim woskiem Hehe w sumie racja ogólnie to zbieram sobie chemie i na wiosne zamierzam zrobic korekte lakieru itp. Narazie mam juz glinke i szampon gold class od megsa. Mysle jeszcze o zakupie Meguiars UC, politury BH i cleanera DODO Juice LP i na to rzuce wosk Colli 476. Czy to dobry pomysl ?. Dodam ze wszystko recznie bedzie robione Tricolorem, Lakier vagowski tzn twardy? kolor lakieru czarny. Rozumiecie juz mam glinke, szampon, to juz by sie cos zaczelo robic, chociaz nie mam kompletu chemikali hehe
kamil_rosen Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Generalnie musisz się zastanowić co chcesz osiągnąć i w jakim stanie masz lakier. Jak chcesz zamaskować rysy to Black Hole będzie ok i na to wosk. A jak chcesz coś trochę go odświeżyć, to wtedy cała procedura. Będzie na pewno lepiej nawet po ręcznej pracy niż jak nie zrobisz nic, ale cudów się nie spodziewaj A to, że masz szampon to fajnie, czymś myć trzeba A glinka to tak trochę oderwana od reszty, bo bez jeszcze paru rzeczy jest ona raczej bezużyteczna. Wyczyścisz lakier, ale nic więcej Więc dokup kosmetyki i wtedy działaj
kafarszczak Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 no racja racja tak wiec wstrzymam sie nazbieram wszystko co musze miec i na wiosne dzialam . A przy okazji to moze ktos udzielic informacji na jakim padzie, jezeli ewentualnie bym robil korekte UC maszynowo moge przeprowadzic polerowanie?
atvmmz Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Polishing. A jaka firma to już zależy od ciebie.
swietlikk Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2014 Na jak długo zaimpregnuje tapicerkę w aucie produkt - 303 Fabric Guard, liczone w dniach czy w miesiącach, tak z doświadczenia waszego jak to wygląda?
Pimps Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy na wosk naturalny mogę stosować RELOAD'a, jako zwykły QD, czy Reload nie osłabi/zje wosku?
Robson91 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy da się ręcznie wyprowadzić zmatowienie po wodnym 2500 ? jeśli tak to najlepiej jaka pastą ?
kubik Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy da się ręcznie wyprowadzić zmatowienie po wodnym 2500 ? jeśli tak to najlepiej jaka pastą ? Marnie to widzę
g.pajak Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy da się ręcznie wyprowadzić zmatowienie po wodnym 2500 ? jeśli tak to najlepiej jaka pastą ? Marnie to widzę Oj tam oj tam.... Może kolega Robson wygląda tak:
Robson91 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 pary i zaparcia nie brak gdzieś widziałem jak ktoś wyciągał tak na czarnym larierze bodajże Megsem ale nie wiem dokładnie jakim
kamil_rosen Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Jak ręcznie to pewnie Ultimate Compound. Ale tak tylko strzelam. Jak nie duży element i masz czas to możesz pomęczyć, ale czy się uda to ciężko powiedzieć. Nie wiem czy nie lepiej spiknąć się z kimś kto ma maszynę i żeby ci to za piwko ogarnął
Moderator krd Opublikowano 10 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy na wosk naturalny mogę stosować RELOAD'a, jako zwykły QD, czy Reload nie osłabi/zje wosku? Mozesz stosowac. Przyciemni nieco lakier i nada ochrony. Kropelki rowniez beda niczego sobie, w koncu to spray sealant z sio2
Denis Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Krótkie pytanie z mojej strony. Przymierzam się do korekty lakieru i tak się zastanawiam... Jak usunąć rysy które są za/pod klamkami od drzwi? I kolejna rzecz, dotyczy białych przebarwień które pokazały się na listwach dekoracyjnych we wnętrzu auta. Można to DA przejechać czy jakoś inaczej da się tego pozbyć? Co ciekawe we wnętrzu używałem TYLKO PB Natural Look na padzie od Megsa
Dystrybutor e36ace Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Krótkie pytanie z mojej strony. Przymierzam się do korekty lakieru i tak się zastanawiam... Jak usunąć rysy które są za/pod klamkami od drzwi? albo demontaż klamek i mały pad na maszynę albo tricolor i ręcznie
g.pajak Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jak usunąć rysy które są za/pod klamkami od drzwi? Pasta polish, ja brałem Menzernę 2000 i słoneczko Megsa. Na lakierze Laguny dało radę
canta8 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Czy da się ręcznie wyprowadzić zmatowienie po wodnym 2500 ? jeśli tak to najlepiej jaka pastą ? Da sie i wcale nie musisz wyglądac jak ten facet na zdjęciu. Robilismy tak: Twarda biała gąbka od ValetPro, Meguiars 101 a wykończenie miękki aplikator od Megsa i m205. Wyszło pieknie. Może dlatego,że robilismy Mitsubishi,które ma lakier nalezący do grupy miękkich. Megs 101 to świetna pasta ale trzeba ja umiejętnie stosowac. Najważniejszą sprawą jest dobre zagruntowanie aplikatora i czyszczenie szczoteczką po każdym elemencie.
miodek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2014 Czy da się ręcznie wyprowadzić zmatowienie po wodnym 2500 ? jeśli tak to najlepiej jaka pastą ? Da sie i wcale nie musisz wyglądac jak ten facet na zdjęciu. Korzystałem kiedyś z usługi gościa który wyciąga wgniecenia z aut bez malowania/szpachlowania. Czekając w kolejce widziałem jak punktowo działał papierem ściernym wokół uszkodzenia na drzwiach (BMW 5 2011/2012r to było fabrycznie nowe auto uszkodzone podczas transportu) a następnie ręcznie pastami 3m polerował z świetnym efektem.
Paweł81 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mam pasty Menzerna PG 1000, PF 2500 i FF 3000. Na chwilę obecną nie posiadam żadnej polerki (stad pytałem tutaj wcześniej czy pasty te posiadają jakiś termin ważności ), ale tak sobie o nich czytałem i wyczytałem, że dwie ostatnie można stosować ręcznie . Nosiłem się z zamiarem potraktowania lakieru mojego autka (VW i Skoda, z tego co tu czytałem to chyba twardy lakier) czymś pokroju UC. I teraz, jest sens kupowania czegoś nowego skoro mam te pasty czy mogę próbować coś zdziałać tą dwójką?
Piter Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 PB natural look da radę jako czernidło do opon? Próbował ktoś? Niby na opakowaniu napisane, że się nadaje ;]
EMPE Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 Piter, pb nl nadaje się do opon ale efekt do pierwszego deszczu lub mycia
kamil_rosen Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 To już chyba naprawdę lepiej kupić coś budżetowego i smarować sobie do woli. Mi by było szkoda PB na opony. Na pewno zeszło by go dużo, a dwa pewnie efekt krótkotrwały. Nielsen Brillance 0,5l chyba za 25zł można dostać , polecam:) Albo w jednym sklepie z kosmetykami z Podhala środek na bazie silikonu do opon, 1l za 29zł Polecam szczerze w niczym nie ustępuje np Brillancowi, a cena super jak za 1l Spokojnie na 2lata ci to starczy na jedno auto przy dość częstym stosowaniu.
qba_lle Opublikowano 12 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2014 Krótkie pytanie Co mi jeszcze jest potrzebne do porządnego oczyszczenia auta przed korektą mam szampon, glinke i prickbrota czy coś jeszcze jest potrzebne żeby to dokładnie umyć tak aby pady nie były brudne w trakcie korekty. Kiedyś gdy nie zaglądałem na to forum i robiłem korektę na nie wyglinkowanym aucie to pady zbierały sporo brudu. Chcę to zrobić tak: mycie szamponem suszenie spryskanie prickbrotem całego auta i odczekanie chwile spłukanie mycie szamponem spłukanie glinkowanie mycie suszenie i to byłoby przygotowane auto do korekty ? czy jeszcze muszę użyć jakiegoś ironx czy tenzi prixa ?
Rekomendowane odpowiedzi