pawelpp Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 No fakt. Ale trochę to wina pytającego..."rozszyfrowania nr VIN ?" zamiast np. historii pojazdu. A ten przebieg w pytaniu jakoś przeoczyłem. A takie rzeczy tylko w ...serwisie Renault
TF Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2013 bezwypadkowe.net napisz tam do nich, czasami udaje im się dużo dowiedzieć o europejczykach, a czasami tylko tyle, że nie kradziony itp.
Altay Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2013 Czy ktoś z Was próbował zabaw z plastidipem na większych powierzchniach ? Jak zachowuje się na dachu ? ew. jak wygląda sprawa z nadaniem mu połysku ? Zastanawiam się czy okleić folią, czy też użyć plastidip'a. Folii trochę się boję szczerze powiedziawszy
golden0282 Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2013 Mam pytanie odnośnie pianownicy PA , w jaki sposób o nią dbać , aby maksymalnie wydłużyć jej żywotność? Poprzednią , którą miałem , co kilka pianowań tylko przepłukiwałem wodą , i niestety po kilku miesiącach padła , tzn lała mlekiem , kupiłem kolejną i chciałbym jakoś wystrzec się błędów z przeszłości.
Vernitus Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2013 Czy ktoś z Was próbował zabaw z plastidipem na większych powierzchniach ? Jak zachowuje się na dachu ? ... Kolego spójrz tu: Link Auto w oryginale jest brązowe, na powłoce leży też perła, jednak aura nie dopisała i nie widać tego zbytnio Nakładanie jest w miarę proste jeśli potrafisz obsługiwać pistolet lakierniczy (spray-i nie polecam)
Geniusz Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Takie pytanie mnie się nasunęło dziś z rana. Czy ktoś z Was próbował nakładać Endurance pędzelkiem ?? Bo tak jak gąbką to trzeba rękawiczke zawsze zakładać, bo łapy tłuste i brudne po tym się robią, a pędzelkiem by mniej kłopotu było, ale nie wiem czy nie byłoby to nieekonomiczne ?
MarrciN Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 endurance pędzelkiem? chyba miesiąc byś go rozcierał, za gęsty jest
Pimps Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Czy polerując auto Megsem UC lub SWIRLX należy zabezpieczyć taśmą czujniki cofania/parkowania? Moje czujniki nie są w kolorze nadwozia są po prostu czarne. Megs był by wypracowany maszyną DA.
rickson Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Jak okleisz to będziesz miał mniej czyszczenia
luq92 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 ZółtyDziobek, ja nakładam, ale później i tak przelatuję gąbeczką, bo pędzlem za grubo się aplikuje.
Pimps Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Jak okleisz to będziesz miał mniej czyszczenia Dzięki
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 ZółtyDziobek, załóż rękawiczkę, gąbka w dłoń, rozprowadzasz Enduranca, gąbka w torebkę, rękawiczka do kosza
Moderator rychu Opublikowano 27 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Pimps, Spotkałem kiedyś faceta w serwisie Kia, bo mu czujniki wariowały. Podobno miał wcześniej polerowany lakier... Zakryj, bo jak widać, wrażliwe są na takie zanieczyszczenia.
JM63 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 ZółtyDziobek, Ewentualnie aplikator do opon
jackill Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Mam założony alarm Cobra 5933, w tej chwili jest odłączony kluczykiem. Dobrze kombinuję, że nie mogę bezkarnie odciąć jego wiązki (idącej do elektroniki - syreny), żeby się go pozbyć?
JBS Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Alarm powinien być zamontowany tak ze jak go ktoś wyrwie z samochodu to samochód nie powinien dać sie uruchomić.Więc raczej jak go wytniesz to będzie mały problem.Ale zazwyczaj jak się dobrze poszuka to da się te odcinki łatwo znaleźć.A jakie auto?
TF Opublikowano 27 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2013 Czy ktoś z Was próbował zabaw z plastidipem na większych powierzchniach ? Jak zachowuje się na dachu ? ew. jak wygląda sprawa z nadaniem mu połysku ? Zastanawiam się czy okleić folią, czy też użyć plastidip'a. Folii trochę się boję szczerze powiedziawszy Na innym forum koleżka ma pomalowane tym auto i nie narzeka mówił, że zniszczyć tą powłokę może tylko olej lub mechaniczne rzeczy. Jeżeli chodzi o folie to jak w życiu nic nie oklejałeś to się za to nie zabieraj szkoda Twoich pieniędzy, czasu i nerwów
Radek87 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam Mam taki mały problem mianowicie niechcący poplamiłem podsufitkę długopisem (niewielka kreska) czym mogę to usunąć żeby plama nie powstała czy wystarczy APC Megsa w stosunku 1:10 bo słyszałem od średniowiecznych aborygenów że również można zastosować alkohol izopropylowy będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Radek
Berd Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Ze spirytusem to byłbym ostrożny. Może pozostać błękitna plama. Ja osobiście spróbowałbym APC, lecz w silniejszym roztworze
dareme89 Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 WitamMam taki mały problem mianowicie niechcący poplamiłem podsufitkę długopisem (niewielka kreska) czym mogę to usunąć żeby plama nie powstała czy wystarczy APC Megsa w stosunku 1:10 bo słyszałem od średniowiecznych aborygenów że również można zastosować alkohol izopropylowy będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Radek na ciuchach sprawdza sie zmywacz do paznokci mysle ze z podsufitka tez da sobie rade.
jackill Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Alarm powinien być zamontowany tak ze jak go ktoś wyrwie z samochodu to samochód nie powinien dać sie uruchomić.Więc raczej jak go wytniesz to będzie mały problem.Ale zazwyczaj jak się dobrze poszuka to da się te odcinki łatwo znaleźć.A jakie auto? Saxo. Dzwoniłem do gościa u którego usuwałem alarm z poprzedniego samochodu, też tak powiedział. Trzeba będzie podjechać do niego, bo samemu nie chcę sobie auta unieruchomić
Pimps Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Pimps, Spotkałem kiedyś faceta w serwisie Kia, bo mu czujniki wariowały. Podobno miał wcześniej polerowany lakier... Zakryj, bo jak widać, wrażliwe są na takie zanieczyszczenia. Dzięki bardzo za info.
MarrciN Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Pimps, Spotkałem kiedyś faceta w serwisie Kia, bo mu czujniki wariowały. Podobno miał wcześniej polerowany lakier... Zakryj, bo jak widać, wrażliwe są na takie zanieczyszczenia. Dzięki bardzo za info. pamiętam, że nawet tu na forum jakiś czas temu ktoś założył temat, że wypolerował znajomemu auto i po wszystkim czujki zaczęły wariować, pytał czy to możliwe - więc jak widać coś jest na rzeczy.
Pimps Opublikowano 28 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Pimps, Spotkałem kiedyś faceta w serwisie Kia, bo mu czujniki wariowały. Podobno miał wcześniej polerowany lakier... Zakryj, bo jak widać, wrażliwe są na takie zanieczyszczenia. Dzięki bardzo za info. pamiętam, że nawet tu na forum jakiś czas temu ktoś założył temat, że wypolerował znajomemu auto i po wszystkim czujki zaczęły wariować, pytał czy to możliwe - więc jak widać coś jest na rzeczy. Ale jeżeli chodzi o cleanery, selanty i woski to chyba nie powinno być problemu jeżeli nimi przelecę czujnik?
Administrator AreK Opublikowano 28 Listopada 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2013 Pimps, nie ma problemu
Rekomendowane odpowiedzi