skax Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 SzaKal To nie tak, że nie chcę mi się czytać forum. Czytam kiedy tylko mam czas, ale na poważnie planuję zająć się tym na wiosnę. Póki co ogarniam mechanikę auta + elementy karoserii. Po zimie dopiero pomyśle o jakiejś maszynie. Ok, więc póki co mogę przeznaczyć do 200 zł na polerowanie. Wg Ciebie uda się ogarnąć te ślady po tym ? Jak już mówiłem - wyblakło, pod słońce widać taką mleczną plamę, a jak się przejedzie ręką to jest gładsze i bardziej śliskie niż reszta.
dareme89 Opublikowano 7 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2013 podjedz do jakies firmy i za 100 pewnie Ci ten element ogarna.
Guzik Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Mam pytanie do kogoś kto ma styczność z Mercedesami. Mam CLS-a z 2005 roku, w środku jest mało plastiku za to boczki, dół i góra deski, tunel itd są obszyte czymś co wygląda na sztuczną skórę. Czym najlepiej to czyścić i zabezpieczać? Vinyl conditioner od Zymola bylby (plus jakiś cleaner)? Czy może stosować zestaw Colourlocka do skóry?
Moderator Eryczek Opublikowano 8 Września 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Guzik, w CLSie sztuczna skóra?
impex Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Rowniez nie wiem czym wyczyscic i zabezpieczyc "skajowa" lub z innego badziewia deske rozdzielcza, tapicerki w BMW 750?
DS_Tomek Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Guzik, traktuj te elementy jak normalną skórzaną tapicerkę. Naturalnie, Zymol Leather Cleaner i Zymol Vinyl Conditioner się świetnie nadadzą, podobnie jak zestaw Colourlock i wiele innych. impex, W e38 była to najprawdziwsza skóra, określana przez BMW jako Nappa - bardzo przywoita Niestety, z doświadczenia wiem że wiele z tych skórzanych desek wygląda fatalnie. Prawdopodobnie ludzie bez zastanowienia używali na nich plakopodobnych świństw, które wyświecają skórę do niesamowitego poziomu, często nieodwracalnie (destylaty ropy naftowej zawarte w tych sprayach średnio się lubią ze skórą). Kluczowe będzie gruntowne czyszczenie tej deski, polecam stanowcze podejście - albo Colourlock Strong Cleaner albo Furniture Clinic Leather Mousse (zdecydowanie powinien to być produkt w opakowaniu z wywornicą pianki) + szczoteczka. Dopiero po takim zabiegu trzeba skórę odżywić i zabezpieczyć przed promieniowaniem UV (szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że jeśli nie jest to jakiś szalony Individual, to skóra jest czarna, więc słońce traktuje ją bezlitośnie).
impex Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Guzik, traktuj te elementy jak normalną skórzaną tapicerkę. Naturalnie, Zymol Leather Cleaner i Zymol Vinyl Conditioner się świetnie nadadzą, podobnie jak zestaw Colourlock i wiele innych. impex, W e38 była to najprawdziwsza skóra, określana przez BMW jako Nappa - bardzo przywoita Niestety, z doświadczenia wiem że wiele z tych skórzanych desek wygląda fatalnie. Prawdopodobnie ludzie bez zastanowienia używali na nich plakopodobnych świństw, które wyświecają skórę do niesamowitego poziomu, często nieodwracalnie (destylaty ropy naftowej zawarte w tych sprayach średnio się lubią ze skórą). Kluczowe będzie gruntowne czyszczenie tej deski, polecam stanowcze podejście - albo Colourlock Strong Cleaner albo Furniture Clinic Leather Mousse (zdecydowanie powinien to być produkt w opakowaniu z wywornicą pianki) + szczoteczka. Dopiero po takim zabiegu trzeba skórę odżywić i zabezpieczyć przed promieniowaniem UV (szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że jeśli nie jest to jakiś szalony Individual, to skóra jest czarna, więc słońce traktuje ją bezlitośnie). Zgadza sie, na fotelach jest prawdziwa skora.Tylko, ze na desce rozdzielczej, gornej częsci tapicerki jest jakis skaj lub inny wyrob skoropodobny.W moim przypadku tak to wyglada:
tomix156 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Witam, SwirlX/ScratchX maszynowo ma sens przy rzekomo twardym lakierze w BMW? Mam niedużo głębokich rys, chciałbym jedynie poprawić ogólny wygląd.
Guzik Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 DS_Tomek Dzięki za odpowiedź, mam zestaw Colourlocka właśnie ze Strong Cleanerem więc mogę zabierać się do pracy Eryczek, tak ale tak jak napisałem znajduje się ona na desce, parapetach drzwi itp., fotele, podłokietniki i kierownica to oczywiście najprawdziwsza skóra Wygląda to podobnie do tego co wrzucił impex
Wesol Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Jest to warte zachodu? http://www.motochemia.pl/k2-opryskiwacz ... p-873.html Czy lepiej zmodyfikować Marolexa?
Alvin234 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Zbliża się zima więc trzeba już myśleć o zabezpieczeniu lakieru. Więc moje pytanie brzmi. Mam wosk FK 1000p i jaki mam do niego kupić cleaner żeby poleżał jak najdłużej. Zastanawiam się nad którymś z tych Duragloss 652 Poorboys pro polish
Moderator krd Opublikowano 8 Września 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Alvin234, obojetnie ktory wezmiesz to spelni swoja role. Oczywiscie przed nakladaniem FK1000 przemyj porzadnie IPA.
Alvin234 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Alvin234, obojetnie ktory wezmiesz to spelni swoja role. Oczywiscie przed nakladaniem FK1000 przemyj porzadnie IPA. Mówisz że na PB i DG tak samo długo poleży. Czyli mam zrobić tak; mycie, glinka, mycie, cleaner, ipa, wosk ?
Moderator krd Opublikowano 8 Września 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Ja tak robie i siedzi dlugo, cleaner nie ma tu znaczenia bo i tak wymywasz go IPA. Wazne by chemicznie oczyscic powierzchnie.
FSO-Team Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Zbliża się zima więc trzeba już myśleć o zabezpieczeniu lakieru. Więc moje pytanie brzmi.Mam wosk FK 1000p i jaki mam do niego kupić cleaner żeby poleżał jak najdłużej. Zastanawiam się nad którymś z tych Duragloss 652 Poorboys pro polish jak już coś z Duragloss to #601 który jest dedykowany pod seleanty ( np. HiTemp)
DS_Tomek Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Guzik, traktuj te elementy jak normalną skórzaną tapicerkę. Naturalnie, Zymol Leather Cleaner i Zymol Vinyl Conditioner się świetnie nadadzą, podobnie jak zestaw Colourlock i wiele innych. impex, W e38 była to najprawdziwsza skóra, określana przez BMW jako Nappa - bardzo przywoita Niestety, z doświadczenia wiem że wiele z tych skórzanych desek wygląda fatalnie. Prawdopodobnie ludzie bez zastanowienia używali na nich plakopodobnych świństw, które wyświecają skórę do niesamowitego poziomu, często nieodwracalnie (destylaty ropy naftowej zawarte w tych sprayach średnio się lubią ze skórą). Kluczowe będzie gruntowne czyszczenie tej deski, polecam stanowcze podejście - albo Colourlock Strong Cleaner albo Furniture Clinic Leather Mousse (zdecydowanie powinien to być produkt w opakowaniu z wywornicą pianki) + szczoteczka. Dopiero po takim zabiegu trzeba skórę odżywić i zabezpieczyć przed promieniowaniem UV (szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że jeśli nie jest to jakiś szalony Individual, to skóra jest czarna, więc słońce traktuje ją bezlitośnie). Zgadza sie, na fotelach jest prawdziwa skora.Tylko, ze na desce rozdzielczej, gornej częsci tapicerki jest jakis skaj lub inny wyrob skoropodobny.W moim przypadku tak to wyglada: Obrazek Samochód ze Szwajcarii czy USA ? Szczerze Ci powiem, że nigdy nie "macałem" deski w e38 z jasnej skóry, ale zdziwiłbym się gdyby okazała się ona być skajem. [ Dodano: 8 Wrzesień 2013, 20:26 ] Witam, SwirlX/ScratchX maszynowo ma sens przy rzekomo twardym lakierze w BMW? Mam niedużo głębokich rys, chciałbym jedynie poprawić ogólny wygląd. Wygląd poprawisz, ale na BMW 70% efektu będzie zapewne tymczasowe - rezultat zapchania defektów. Warto pomyśleć o paście polerskiej dedykowanej obróbce maszynowej lakieru - oba produkty które wymieniłeś służą do pracy ręcznej, ewentualnie na maszynie DA. Polecałbym Ci zainteresować się ofertą produktów Menzerna.
impex Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Samochód ze Szwajcarii czy USA ? Szczerze Ci powiem, że nigdy nie "macałem" deski w e38 z jasnej skóry, ale zdziwiłbym się gdyby okazała się ona być skajem. Z Niemiec.Jak chesz to moge Ci wysłać rozkodowany VIN na PW.
DS_Tomek Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Samochód ze Szwajcarii czy USA ? Szczerze Ci powiem, że nigdy nie "macałem" deski w e38 z jasnej skóry, ale zdziwiłbym się gdyby okazała się ona być skajem. Z Niemiec.Jak chesz to moge Ci wysłać rozkodowany VIN na PW. Chętnie poproszę.
faraon3021 Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2013 Jest to warte zachodu? http://www.motochemia.pl/k2-opryskiwacz ... p-873.htmlCzy lepiej zmodyfikować Marolexa? Mozesz nawet go nie modyfikowac jesli efekt ma byc taki jak w opryskiwaczu z linka.
bienek Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Pytanie: jak warstwować duraglossa #111? Pierwsza warstwa wiadomo #601 i #111, a następna to sama #111 czy też #601 i #111. I po jakim czasie najlepiej nakładać 2 warstwę?
Moderator psemo Opublikowano 9 Września 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 bienek, Druga warstwa bez #601. Jeśli zastosujesz #601 to drugą warstwę #111 możesz kłaść bezpośrednio po spolerowaniu pierwszej.
janeczek Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Czy Epoca 1 litr wystarczy na samochód Fiat Grande Punto ?
kubik Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2013 Czy Epoca 1 litr wystarczy na samochód Fiat Grande Punto ? starczy,ale bierz 2l. Większa bańka=więcej powietrza=rzadsze pompowania
Rekomendowane odpowiedzi