Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
IPA się do tego nadaje czy to już delikatna przesada? :o

IPA nie jest żadną przesadą, ona odtłuści szybę. Umyj porządnie szybę płynem do szyb a następnie poleć IPA, będzie ok.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
IPA się do tego nadaje czy to już delikatna przesada? :o

IPA nie jest żadną przesadą, ona odtłuści szybę. Umyj porządnie szybę płynem do szyb a następnie poleć IPA, będzie ok.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

 

Szybko przedstawię wam co i jak.

 

Jak narazie to tylko czytam i czytam do pracy przystąpię pewnie dopiero wiosną. Obiektem pieszczot będzie C6 z 2006r. Samochód stoi u mnie od 5 lat i od tamtej pory jedyne co widział to woda z szamponem... Przygodę z detallingiem będę zaczynał więc proszę o wyrozumiałość.

 

Autko z daleka wygląda tak:

1rlt.jpg

A z bliska:

lup7.jpg

 

O całej masie drobnych rysek nie wspominając. Te głębsze też się znajdą i kilka odprysków do samej blachy. Przydałoby się to chociaż zabezpieczyć przed korozją. Czytam porady co i jak ale wszystko wydaje mi się bardzo inwazyjne i trochę się obawiam że coś popsuje. w dodatku jestem osobą która nie lubi łapać się za pracę której nigdy nie wykonywała lub nie widziała jak ktoś ją wykonuje co wcale nie znaczy że jestem totalną "pierdołą".

 

Czy ta kolejność wykonywanych prac będzie dobra?

1. Mycie

2. Glina

3. Cleaner

4. Politura

5. Polerka

6. Wosk

 

Mam nadzieję że moja wypowiedź nie jest chaotyczna.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

 

Szybko przedstawię wam co i jak.

 

Jak narazie to tylko czytam i czytam do pracy przystąpię pewnie dopiero wiosną. Obiektem pieszczot będzie C6 z 2006r. Samochód stoi u mnie od 5 lat i od tamtej pory jedyne co widział to woda z szamponem... Przygodę z detallingiem będę zaczynał więc proszę o wyrozumiałość.

 

Autko z daleka wygląda tak:

1rlt.jpg

A z bliska:

lup7.jpg

 

O całej masie drobnych rysek nie wspominając. Te głębsze też się znajdą i kilka odprysków do samej blachy. Przydałoby się to chociaż zabezpieczyć przed korozją. Czytam porady co i jak ale wszystko wydaje mi się bardzo inwazyjne i trochę się obawiam że coś popsuje. w dodatku jestem osobą która nie lubi łapać się za pracę której nigdy nie wykonywała lub nie widziała jak ktoś ją wykonuje co wcale nie znaczy że jestem totalną "pierdołą".

 

Czy ta kolejność wykonywanych prac będzie dobra?

1. Mycie

2. Glina

3. Cleaner

4. Politura

5. Polerka

6. Wosk

 

Mam nadzieję że moja wypowiedź nie jest chaotyczna.

Opublikowano

Tak wiem A6 C6 :) Ten temat znam byl podany w wiadomości po zarejestrowaniu. Jednak przeczytałem że z lakierem audi nie jest łatwo zwłaszcza przy pracach tylko ręcznych a nie mechanicznych.

Opublikowano

Tak wiem A6 C6 :) Ten temat znam byl podany w wiadomości po zarejestrowaniu. Jednak przeczytałem że z lakierem audi nie jest łatwo zwłaszcza przy pracach tylko ręcznych a nie mechanicznych.

Opublikowano

Mycie

Glinka

Polerka

Cleaner

Politura

Wosk

 

Taka jest właściwa kolejność. A co już rozumiesz pod konkretnymi tematami to ja już nie wiem :)

Politura po cleanerze i porządnej korekcie lakieru raczej sensu nie ma. Ale znowu jest korekty lakieru nie będzie tylko "polerowanie" to pewnie się przyda :)

Lakier na takim Audi chyba jest twardy z tego co wynika co ludzie piszą, ale osobiście nie pracowałem. Jeśli się szybko rysuje od byle czego to jest miękki jak ogólnie znosi traktowanie jakimiś "szmatkami" i wygląda nieźle to jest twardy. A co do poszczególnych etapów to poczytaj jeszcze. Masz maszynę, pady, pasty? Wiedzę? Jak chcesz pracować ręcznie za wiele nie zdziałasz, więc pewnie i politura będzie dobra na wypełnienie rys. Czytaj, czytaj, do wiosny masz czas :)

Opublikowano

Mycie

Glinka

Polerka

Cleaner

Politura

Wosk

 

Taka jest właściwa kolejność. A co już rozumiesz pod konkretnymi tematami to ja już nie wiem :)

Politura po cleanerze i porządnej korekcie lakieru raczej sensu nie ma. Ale znowu jest korekty lakieru nie będzie tylko "polerowanie" to pewnie się przyda :)

Lakier na takim Audi chyba jest twardy z tego co wynika co ludzie piszą, ale osobiście nie pracowałem. Jeśli się szybko rysuje od byle czego to jest miękki jak ogólnie znosi traktowanie jakimiś "szmatkami" i wygląda nieźle to jest twardy. A co do poszczególnych etapów to poczytaj jeszcze. Masz maszynę, pady, pasty? Wiedzę? Jak chcesz pracować ręcznie za wiele nie zdziałasz, więc pewnie i politura będzie dobra na wypełnienie rys. Czytaj, czytaj, do wiosny masz czas :)

Opublikowano

Pytanie o gąbki polerskie:, będę głaskał furę Megsem UC na rotacji a potem Mezerną 4000 i zastanawiam się dla czego jedne gąbki są płaskie a inne karbowane? Jakie bardziej polecacie do UC w rękach żółtodzioba? Mam na oku karbowane w dobrej cenie i zastanawiam się czy karbowana nie będzie trudniejsza w prowadzeniu. Proszę o pomoc, bo muszę już zamawiać.

Opublikowano

Pytanie o gąbki polerskie:, będę głaskał furę Megsem UC na rotacji a potem Mezerną 4000 i zastanawiam się dla czego jedne gąbki są płaskie a inne karbowane? Jakie bardziej polecacie do UC w rękach żółtodzioba? Mam na oku karbowane w dobrej cenie i zastanawiam się czy karbowana nie będzie trudniejsza w prowadzeniu. Proszę o pomoc, bo muszę już zamawiać.

Opublikowano
Czy Colli 476 nie jest odporny na wysokie temperatury?

 

Co masz ma myśli pisząc "wysokie"?

 

Dla mnie 35 st C w cieniu to już wysoka temperatura, a Colli'emu pewnie nie zaszkodzi :D

Chodzi mi o to, że po 2 miesiącach mi wyparował. Auto ponad miesiąc stało pod chmurką ogólnie całe dnie spędza na słońcu. Samochód myte tylko przeze mnie gold class. Kumpel który mi ogarniał polerkę stwierdził, że to może właśnie przez wysokie temperatury tak szybko umarł.

Opublikowano
Czy Colli 476 nie jest odporny na wysokie temperatury?

 

Co masz ma myśli pisząc "wysokie"?

 

Dla mnie 35 st C w cieniu to już wysoka temperatura, a Colli'emu pewnie nie zaszkodzi :D

Chodzi mi o to, że po 2 miesiącach mi wyparował. Auto ponad miesiąc stało pod chmurką ogólnie całe dnie spędza na słońcu. Samochód myte tylko przeze mnie gold class. Kumpel który mi ogarniał polerkę stwierdził, że to może właśnie przez wysokie temperatury tak szybko umarł.

Opublikowano

panowie chce wyjąć siedzenia z Peugeota 307 z poduszkami powietrznymi, czy wyłączony zaplon wystarczy żeby po ponownym włożeniu nie zapaliły się kontrolki od poduszek ?

Opublikowano

panowie chce wyjąć siedzenia z Peugeota 307 z poduszkami powietrznymi, czy wyłączony zaplon wystarczy żeby po ponownym włożeniu nie zapaliły się kontrolki od poduszek ?

Opublikowano
Kumpel który mi ogarniał polerkę stwierdził, że to może właśnie przez wysokie temperatury tak szybko umarł.
raczej nie ;)

 

Przyczyna jest raczej tutaj:

myte tylko przeze mnie gold class

...ewentualnie w raz z połączeniem z niedokładnym przygotowaniem powierzchni przed nałożeniem.

Opublikowano
Kumpel który mi ogarniał polerkę stwierdził, że to może właśnie przez wysokie temperatury tak szybko umarł.
raczej nie ;)

 

Przyczyna jest raczej tutaj:

myte tylko przeze mnie gold class

...ewentualnie w raz z połączeniem z niedokładnym przygotowaniem powierzchni przed nałożeniem.

Opublikowano

Panowie, jaki cleaner najlepiej dla trwałości położyć pod Natty's Reda?

Mam #652 Duraglossa, AF Rejuvenate. Jest sens kupowania PB PP2, jedynie pod ten wosk? :o

Opublikowano

 

Panowie, jaki cleaner najlepiej dla trwałości położyć pod Natty's Reda?

Mam #652 Duraglossa, AF Rejuvenate. Jest sens kupowania PB PP2, jedynie pod ten wosk? :o

 

Opublikowano

MaciekCz, odłacz aku i poczekaj z 15-20 minut żeby układ rozładował się. Słyszałem o przypadkach, gdzie po odpięciu aku i odrazu rozpinanie złączek poducha wywaliła

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.