FSO-Team Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Jest na forum temat o skórze syntetycznej czyli o popularnym w minionych latach SKAJU??? Szukam i znaleźć nie mogę. Jak takiego tematu nie ma to są pytania: Iść w środki dedykowane do skór czy standardowo APC w rozsądnym stężeniu i coś do kokpitu? Czy na skaj w Fiacie 125p lepiej położyć 303 AP czy Nielsena Finesse, Dodam że skaj zaczyna powoli pękać- jest sztywny. Jak to ratować?
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 w miarę dobrze Forum trochę nieodpowiednie na tego typu pytanie - ale tak, da się ręcznie fareclą G3 na szmacie przepolerować auto po 2000. Ośmielę się nawet stwierdzić, że normalny człowiek nie stwierdzi wielkiej różnicy między takim zabiegiem, a profesjonalną polerką. W twoim przypadku myślę, że chodzi tylko o to, żeby auto nie było matowe. O czasie i wysiłku fizycznym przy ręcznej robocie nie będę nawet wspominał. A żeby nie było, że zmyślam, to z 15 lat temu często robiłem i widziałem takie tematy. Nie pamiętam, aby samochód zaraz wracał bo zrobił się matowy.
impex Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 ciezko ocenic bo trzeba szukac ziaren No ja tam w sumie za bardzo nic nie widze, poza jakimis malymi odpryskami lakieru i niewielkimi wzerami korozji.Nie wiem czy jest sens kupowac tego ironx...
Yasiek Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 niewielkimi wzerami korozji i właśnie po to jest ironx
sawis90 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 czy warto kupować dość tanie produkty marki Nielsen (mam na myśli Finesse, czy Tar and Glue Remover, oraz ich mikrofibry za ok 4 zł), czy warto dołożyć parę złotych i kupić coś innych firm (np Megsa)
julian Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 sawis90, warto, Nielsen ma sporo dobrych produktów. Wymieniony Tar&Glue do nich należy. o pozostałych się nie wypowiadam. Megs już od dawna nie jest odnośnikiem, ani cenowym, ani jakościowym.
Allesio Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Przeterminowany IronX o o 3 miesiące nadal jest coś warty ?
Taisho Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 można nałożyć na AIO bez problemu WOSK ? chce zrobić tak GLINKA -> AIO -> Wosk będzie ok ?
Dareks Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Mam problem z nowo zakupioną "Monster Shine California Auto Duster - szczotka do kurzu". Strasznie się "mechaci", pełno drobnych włókien zostaje na lakierze po przetarciu auta. Jak się ją trzęsie, to wypadają z niej drobniutkie czerwone włókna. Co z tym fantem zrobić?
MatthewG Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 julian, w sensie że tak naprawdę nigdy nie był czy się pogorszyli ostatnio?
Sebek96 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2013 AUTO FINESSE FINALE QUICK DETAILER vs. SONAX BRILLIANT SHINE DETAILER ?
dkozer Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Mam male pytanie a mianowicie czy do auta na które nigdy wczesniej nie byl kladziony wosk ani nic wystarczy mi 1 recznik fluffy do osuszania czy lepiej kupic odrazu 2 ? Aut seat leon 1p
FOBOS Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ja mam Mazdę 6 kombi. Jeden fluffy, tak średnio musiałem raz wykręcić. Teraz mam tao i mogę nawet 2samochody bez wykręcania oblecieć.
bushqoon Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Panie i Panowie Na masce mam odprysk/ubytek lakieru bezbarwnego wielkości odcisku palca. Nie wiem jak to się stało... Da się to jakoś łatwo "załatać" nie malując elementu? Lakier właściwy jest tam nienaruszony... [ Dodano: 12 Sierpień 2013, 11:39 ] Panie i Panowie Na masce mam odprysk/ubytek lakieru bezbarwnego wielkości odcisku palca. Nie wiem jak to się stało... Da się to jakoś łatwo "załatać" nie malując elementu? Lakier właściwy jest tam nienaruszony...
Jacek318 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 bushqoon, Można bezparwnym uzupełnić ubytek, ale na pewno będzie widać. Czemu się tak dzieje że jak wypracowuje paste polerską na dolnych partiach drzwi to pad stawia duży opór. Pomimo zastosowania glinkowania a wcześniej APC G101. Po przemyciu naftą wydaje mi się że jest troszeczkę jest lepiej.
proximo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 odsmol drzwi Jacek to bedzie dobrze szło
bushqoon Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Jacek318: mam bezbarwny w sprayu, ale wydaje mi się złym pomysłem aby to "psikać" bo gdzieś musiałbym "uciec" :F
Swoop Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 bushqoon, może być w zaprawce nie koniecznie w sprayu, ale już już wolisz tę wersję to wiadomym jest, że przydało by się wszystko dookoła zakryć choćby folią
pawelpp Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 bushqoon...a czytałeś to http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=14250 lub to http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=14830 ? Pewnie coś ci te tematy pomogą.
Maniek8888 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 powiedzcie mi czy Prickbort MAC 124 bedzie działał jako glue remover do usuwania kleju po ciezarkach na felgach czy tez kleju po najlekach? czy nadaje sie tylko do odsmalania?
jackill Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Będzie. Psiknij na klej, na tym połóż płatek bawełniany, psiknij na płatek, wróć za 30 minut i zetrzyj bez problemu fibrą.
tango Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Mam male pytanie a mianowicie czy do auta na które nigdy wczesniej nie byl kladziony wosk ani nic wystarczy mi 1 recznik fluffy do osuszania czy lepiej kupic odrazu 2 ? Aut seat leon 1p Jeden może być mało, weź jeszcze jeden jak możesz. A na koniec - spłucz auto wolnym strumieniem, nie pod ciśnieniem (jeśli możesz). Woda lepiej sobie zejdzie i będziesz miał mniej do wycierania.
Rekomendowane odpowiedzi