Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator
Opublikowano

Kama, Możesz wspomóc się tą szlifierką. Rotacją można szlifować i mimo,że wielokrotnie to robiłem to nie jestem tego zwolennikiem. Radzę użyć padów z jeansu lub sztrusku

Opublikowano
Usuwanie mory tylko na rotacji przy pomocy tych padów od CarPro :)

 

Radzę użyć padów z jeansu lub sztrusku

 

I chyba jednak ku temu będę się skłaniać.

Dzięki za pomoc :good:

Opublikowano

przelecialem auto na szybkiego sonaxem bsd, wszystko fajnie, ładnie, po deszczu wychodzę z domu, patrzę a na aucie straszne waterspoty, tak jakby całe krople deszczu zaschły na aucie, co poradzicie?

Opublikowano

Jest to normalny objaw po zastosowaniu BSD, czy coś nie tak zrobiłem :o Pierwszy raz to nałożyłem na auto, każdy pisze, że fajne kropelki itd, ale po dwóch godzinach z tych kropelek zrobiło się :wallbash:

Opublikowano

Witam,czy jest potrzeba uzywania Ironx *lub czegos pochodnego) na felge wymyta blue gelem i tg removerem? Na pierwszy rzut oka wygladaja ok.

Pytam bo nigdy nie mialem stycznosci z takim srodkiem.

4ff8b2b6d142477agen.jpg

Opublikowano

mam nałożony już wcześniej wewnątrz na plastiki PB NL , i raczej brudnych plastików nie mam to aby odświeżyć mogę na łożyć NL na stary czy przemywać APC ?

Opublikowano
303 na zewnętrzne plastiki.

Robisz błęd- możesz zastosować na wew. plastiki (użyłem u siebie 303 i wyszło ok), na zewnątrz wyjdzie brzydko po I deszczu.

 

Ja psikałem na szmatkę z mikrofibry.

Opublikowano
mam nałożony już wcześniej wewnątrz na plastiki PB NL , i raczej brudnych plastików nie mam to aby odświeżyć mogę na łożyć NL na stary czy przemywać APC ?

 

robię tak 2 max 3 razy że nakładam samego NL,dopiero potem APC i od nowa

Sprobuj u siebie tak i zobaczysz co wyjdzie :)

Opublikowano

Jak robię polerkę mechaniczną to powinienem usunąć z lakieru wszelkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami?

Opublikowano
elkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami?

 

W sklepie z akcesoriami lakierniczymi możesz kupić stalkę plastikową i tym działać

Opublikowano

Tak sobie czytam, czytam i jak na razie czarna magia dla mnie :)) Czy takie "kroki" są odpowiednie? Jestem totalnym nowicjuszem więc nie wymagam oszałamiających efektów :) no i finanse również mają znaczenie :)

 

Tak więc: mycie -> glinka -> Meguiars ultimate compound (konieczny etap czy na początek mogę sobie pominąć? lakier jak dla mnie jest w dobrym stanie) -> Lusso Revitalising Creme albo Meguiars ultimate polish ( mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem iż są to cleanery :) - > wosk ( zakupiłem Collinite 476)

 

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

Opublikowano

Paweł81, do ręcznego stosowania (a domyślam się, że nie masz polerki) bierz Megsa Ultimate Polish. Jeśli lakier rzeczywiście nie ma zbyt dużo rys, to U.Compound pomiń, tym bardziej, że U.Polish ma właściwości maskujące.

 

Do Ultimate Compound (gdybyś w przyszłości chciał nieco lakier poprawić) musisz mieć jakiś aplikator (np. tricolor)

Opublikowano
elkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami?

 

W sklepie z akcesoriami lakierniczymi możesz kupić stalkę plastikową i tym działać

 

Rozumiem, że usunięcie znaczków jest zawsze konieczne? czy ta stalka plasktikowa nie porysuje lakieru?

Opublikowano

Cześć. Mam problem. polakierowałem samochód, amatorka, pierwszy raz, wyszła mi skórka pomarańczy. już się jej pozbyłem papierem wodnym 2000, ale teraz mam pytanie, czym to wypolerować ? nie ukrywam że chce żeby to drogo nie wyniosło, czytałem o paście G3 potem G10, ale widzę że Wy jej nie polecacie.. powiedzcie jak w miarę dobrze i tanio wypolerować auto. lakier biały. nie mam tej maszyny do polerowania, czy dam radę ręcznie ? ewentualnie na wiertarce ?

Opublikowano

Czarno to widzę :shock:

 

Moim zdaniem po 2000 ręcznie tego nie wyprowadzisz.

Tylko maszyna...

Opublikowano

najlepiej jeszcze 3000 bylo by przeleciec, potem polerka w dlon, pad twardy/futro pasta 3m zielony/manzerna 400/500 i jazda potem finish na miekkim padzie i pascie finishowej i koniec :)

Opublikowano

Zanim wypowiedzą się fachowcy to ja się wtrącę.

Z tego co wiem to bez maszyny polerskiej nie dasz rady.

A pasty dobre są Menzerny i jak w tym temacie kolega Soll pisze :

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15

 

A tu masz tabelę jaka pasta jaką gradacje usuwa: http://www.detailer.pl/sklep/188-menzer ... -2500.html

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.