Mess Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 [Kama] Usuwanie mory tylko na rotacji przy pomocy tych padów od CarPro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Kama, Możesz wspomóc się tą szlifierką. Rotacją można szlifować i mimo,że wielokrotnie to robiłem to nie jestem tego zwolennikiem. Radzę użyć padów z jeansu lub sztrusku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Usuwanie mory tylko na rotacji przy pomocy tych padów od CarPro Radzę użyć padów z jeansu lub sztrusku I chyba jednak ku temu będę się skłaniać. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazuka Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 przelecialem auto na szybkiego sonaxem bsd, wszystko fajnie, ładnie, po deszczu wychodzę z domu, patrzę a na aucie straszne waterspoty, tak jakby całe krople deszczu zaschły na aucie, co poradzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzLU Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 ocet xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazuka Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Jest to normalny objaw po zastosowaniu BSD, czy coś nie tak zrobiłem Pierwszy raz to nałożyłem na auto, każdy pisze, że fajne kropelki itd, ale po dwóch godzinach z tych kropelek zrobiło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bazuka, czy po BSD czy po woskach jak są kropelki i się zakurzą to tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Dokładnie tak, opłucz na bezdotyku i po problemie. Co do stosowania Endurance'a na plastikach to znam gościa, który twierdzi, że jest ekstra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam,czy jest potrzeba uzywania Ironx *lub czegos pochodnego) na felge wymyta blue gelem i tg removerem? Na pierwszy rzut oka wygladaja ok. Pytam bo nigdy nie mialem stycznosci z takim srodkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzLU Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 ciezko ocenic bo trzeba szukac ziaren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taisho Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 mam nałożony już wcześniej wewnątrz na plastiki PB NL , i raczej brudnych plastików nie mam to aby odświeżyć mogę na łożyć NL na stary czy przemywać APC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molowwy Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 303 na zewnętrzne plastiki. na słoneczko i na plastiki i potem mf? czy piskanie na plastik i mf pomijając aplikator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 303 na zewnętrzne plastiki. Robisz błęd- możesz zastosować na wew. plastiki (użyłem u siebie 303 i wyszło ok), na zewnątrz wyjdzie brzydko po I deszczu. Ja psikałem na szmatkę z mikrofibry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 mam nałożony już wcześniej wewnątrz na plastiki PB NL , i raczej brudnych plastików nie mam to aby odświeżyć mogę na łożyć NL na stary czy przemywać APC ? robię tak 2 max 3 razy że nakładam samego NL,dopiero potem APC i od nowa Sprobuj u siebie tak i zobaczysz co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawis90 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Jak robię polerkę mechaniczną to powinienem usunąć z lakieru wszelkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambol Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 elkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami? W sklepie z akcesoriami lakierniczymi możesz kupić stalkę plastikową i tym działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł81 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Tak sobie czytam, czytam i jak na razie czarna magia dla mnie ) Czy takie "kroki" są odpowiednie? Jestem totalnym nowicjuszem więc nie wymagam oszałamiających efektów no i finanse również mają znaczenie Tak więc: mycie -> glinka -> Meguiars ultimate compound (konieczny etap czy na początek mogę sobie pominąć? lakier jak dla mnie jest w dobrym stanie) -> Lusso Revitalising Creme albo Meguiars ultimate polish ( mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem iż są to cleanery - > wosk ( zakupiłem Collinite 476) Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Paweł81, do ręcznego stosowania (a domyślam się, że nie masz polerki) bierz Megsa Ultimate Polish. Jeśli lakier rzeczywiście nie ma zbyt dużo rys, to U.Compound pomiń, tym bardziej, że U.Polish ma właściwości maskujące. Do Ultimate Compound (gdybyś w przyszłości chciał nieco lakier poprawić) musisz mieć jakiś aplikator (np. tricolor) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawis90 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 elkie znaczki, oznaczenia modeli itp (jak usunąć znaczek, żeby nie nie porysować lakieru)? Jeśli nie to jak wypolerować lakier między literkami? W sklepie z akcesoriami lakierniczymi możesz kupić stalkę plastikową i tym działać Rozumiem, że usunięcie znaczków jest zawsze konieczne? czy ta stalka plasktikowa nie porysuje lakieru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Nie jest konieczne, ale jak chcesz zrobić na 100% to warto usunąć znaczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matunio20 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Cześć. Mam problem. polakierowałem samochód, amatorka, pierwszy raz, wyszła mi skórka pomarańczy. już się jej pozbyłem papierem wodnym 2000, ale teraz mam pytanie, czym to wypolerować ? nie ukrywam że chce żeby to drogo nie wyniosło, czytałem o paście G3 potem G10, ale widzę że Wy jej nie polecacie.. powiedzcie jak w miarę dobrze i tanio wypolerować auto. lakier biały. nie mam tej maszyny do polerowania, czy dam radę ręcznie ? ewentualnie na wiertarce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Czarno to widzę Moim zdaniem po 2000 ręcznie tego nie wyprowadzisz. Tylko maszyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matunio20 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 to w takim razie czym, jak ? prosil bym o wytłumaczenie jak sołtys krowie na miedzy, bo jestem laikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fancivi Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 najlepiej jeszcze 3000 bylo by przeleciec, potem polerka w dlon, pad twardy/futro pasta 3m zielony/manzerna 400/500 i jazda potem finish na miekkim padzie i pascie finishowej i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Zanim wypowiedzą się fachowcy to ja się wtrącę. Z tego co wiem to bez maszyny polerskiej nie dasz rady. A pasty dobre są Menzerny i jak w tym temacie kolega Soll pisze : http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=15 A tu masz tabelę jaka pasta jaką gradacje usuwa: http://www.detailer.pl/sklep/188-menzer ... -2500.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi