Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

chciałem sobie przedwczoraj wieczorem przedłużyć online umowę w Orange. więc kolejno

wchodzę na stronę>loguję się> biorę opcję przedłuż umowę>wybieram taryfę>dobieram multipak>wybieram telefon Galaxy s3> klikam dalej> strona się ładuję.... ładuje... ładuje... ładuje... ( :shock: ...) ładuje... > wyskakuje informacja "w chwili obecnej nie posiadamy telefonu sgs3 na magazynie, prosimy wybrać inny" hmm... nie chce innego, poczekam. zaznaczam opcję powiadomienia mailowego o dostępności i poszedłem spać...

wstaję rano przed pracą (12,00 :lol: ) odpalam kompa wchodzę na pocztę, i widzę mail od Orange z godz. 10.00 z treścią "telefon jest dostępny ( no to pięknie pomyślałem :D )

więc po raz kolejny

wchodzę na stronę>loguję się> biorę opcję przedłuż umowę>wybieram taryfę>dobieram multipak>wybieram telefon Galaxy s3> klikam dalej> strona się ładuję.... ładuje... :) ładuje... ładuje... ( :shock: ...) ładuje.. .ładuje... ładuje... ładuje... :wallbash: >wyskakuje informacja "w chwili obecnej nie posiadamy telefonu sgs3 na magazynie, prosimy wybrać inny :shock::zly::wallbash: trudno... odpalam neta w telefonie, konfiguruję pocztę z telefonem. zaznaczam opcję powiadomienia mailowego o dostępności i wyszedłem do pracy. do pracy mam jakieś 1.5 km więc spacerkiem sobie idę. dostaję maila na telefon. "produkt dostępny. przyśpieszyłem kroku, wchodzę do pracy odpalam kompa i już standardowo...

wchodzę na stronę>loguję się> biorę opcję przedłuż umowę>wybieram taryfę>dobieram multipak>wybieram telefon Galaxy s3> klikam dalej> :D strona się ładuję.... ładuje... :) ładuje... ładuje... :idea: ( :shock: ...) ładuje.. .ładuje... :? ładuje... ładuje... :wallbash: >wyskakuje informacja "w chwili obecnej nie posiadamy telefonu sgs3 na magazynie, prosimy wybrać inny :shock::shock::cry::wallbash::cry: myślę sobie w jaki sposób ??!! minęło dopiero 25 minut od maila :idea::zly::wallbash: więc tracąc cierpliwość... zaznaczam opcję powiadomienia mailowego i sobie pracuję tak cały boży dzień, żadnego maila, żadnej info, parę razy sprawdzałem na stronie i nic !! sprawdzam telefon znowu, NIC !! jako że jestem człowiek pracowity wyszedłem z pracy już dziś o 1 w nocy. zamknąłem drzwi do firmy. i spacerkiem spokojnie do domu, w połowie drogi mail "produkt dostępny" patrzę na zegarek 1.15 no chyba jakieś jaja. no to nogi za pas biegiem do domu, wbiegam do domu, z hukiem otwieram drzwi żona ze strachu się budzi. odpala kompa i znowu

wchodzę na stronę>loguję się> biorę opcję przedłuż umowę>wybieram taryfę>dobieram multipak>wybieram telefon Galaxy s3> klikam dalej> :| strona się ładuję.... ładuje... :/ ładuje... ładuje... :wallbash::idea: ( myślę sobie ***** szybciej ...) ładuje.. .ładuje... :zly: ładuje... ładuje... :wallbash: >wyskakuje informacja "w chwili obecnej nie posiadamy telefonu sgs3 na magazynie, prosimy wybrać inny :shock::shock:

 

jaki wnioski wyciągnąłem... nie odejdę od kompa do momentu przedłużenia umowy i będę poznawał tajniki internetu aż mi się to uda,... albo przeniosę numer do play...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze to lepiej zadzwoń na *100 i powiedz jaka sprawa i że chcesz przedłużyć umowę itp. Jeszcze ich trochę poszantażuj że dają lipę i przejdziesz do innego operatora. Ja dostałem fajne pakiety ostatnio ;) Za 15zł mam wszystkie rozmowy i smsy do orange za free, 260 minut/smsów do wszystkich sieci i 1 darmowy numer poza sieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeniosę numer do play...

 

+100 ;)

 

znajomy niedawno chcial przedluzac umowe z play`em i byla bardzo podobna sytuacja.

"jestem zainteresowany tym i tym telefonem czy jest dostepny?"

"nie"

"a ten?"

"rowniez niestety nie"

i tak bylo chyba z 8 roznymi telefonami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka ze raz na jakis czas ktoras z firm robi dobre promocje zeby zabrac klientow. przez ostatni okres byl takim operatorem play, a teraz jak patrzylem to chyba t-mobile ma najlepsza oferte. chociaz i tak teraz przedluzylem umowe w play :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz zauważyłem że o nas tu piszą :)

 

Co do produktu to na wstępie gwarantuje swoim imieniem że nikt z sklepu MrCleaner nie naruszył plomby ani tym bardziej nie spowodował żadnego wybrakowania towaru .

 

Co do samej sytuacji kilka razy zdążyło się nam otrzymać informacje o wadliwych pląbach w opakowaniach marki meguiars , notabene nie możemy nawet dokonać testu sprawdzającego plombę przed wysyłką z racji bardzo delikatnego kleju , który po prostu puszcza przy zwykłym odkręceniu .

 

Co do samej sytuacji dla spokoju całej transakcji wymienimy szampon na nowy a ten wadliwy zwrócimy do importera .

 

Jeszcze jedna ważna uwaga nigdy nie dopuścili byśmy się próby kasowania postów na forum tym bardziej w takiej sprawie więc proszę nas nie posądzać i tego typu "kombinacje" zresztą EVO wytłumaczył już tą kwestie .

 

 

Dalsze rozwiązanie sprawy poprowadzimy już przez PW z klientem NATE .

 

Mam nadzieje ze sprawa została wyjaśniona :)

 

Wracam ostatni raz do tej kwestii...

MrCleaner - brawa, podoba mi się takie podejście do sytuacji ! Jednocześnie ze swojej strony zapewniam, że tego tematu nie byłoby tutaj gdyby z Waszego działu w jednym z tematów nie skasowano mi posta. To, co się teraz toczy jest tego następstwem bo nie miałem możliwości rozmawiać z Wami tam. Jednocześnie rozmawiajmy wszyscy rzeczowo albo wcale - Evo wyjaśnił kwestię? Jego wyjaśnienie kłóci się z regulaminem stworzonym przez niego samego. Będą kasowane zdjęcia, nie posty ! Dodaktowo w takiej sprawie kasować mi całego posta ? Toż to kpina, nie wrzuciłem obrazka z nagą panną zaśmiecającego forum. Należy czasem umieć rozróżnić. Zdaję sobie sprawę, że jako admin ma pracować na korzyść wizerunku partnerów, ale to ani nie pomogło Wam ani mnie jak pokazuje życie.

Pomijam już kwestię postów reszty Panów niezadowolonych z tego że ja jestem niezadowolony ;)

 

MrCleaner, a żeby jednak wszystko zakończyć pozytywnie, dajmy sobie wszyscy jeszcze jedną szansę. Ten tylko nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Brakuje mi jeszcze troszkę kosmetyków, więc zamówię je w najbliższym czasie ponownie u Was. Wy za tą drobną niedogodność, która mnie spotkała dorzucicie coś od siebie przy okazji do paczki i wszystko znajdzie swój szczęśliwy finał. Przypomnę się o tym, składając zamówienie.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam, obserwuje i wrażenie moje jest takie, że sprawa tak została rozdmuchana nie dlatego, ze brakowało NATE 30ml tylko dlatego, że zniknął jego post opisujący sytuację i to go bardziej wkurzyło. Trochę nie ma się co dziwić.

Popieram też słowa wojciechcha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum
Dopiero teraz zauważyłem że o nas tu piszą :)

 

Co do produktu to na wstępie gwarantuje swoim imieniem że nikt z sklepu MrCleaner nie naruszył plomby ani tym bardziej nie spowodował żadnego wybrakowania towaru .

 

Co do samej sytuacji kilka razy zdążyło się nam otrzymać informacje o wadliwych pląbach w opakowaniach marki meguiars , notabene nie możemy nawet dokonać testu sprawdzającego plombę przed wysyłką z racji bardzo delikatnego kleju , który po prostu puszcza przy zwykłym odkręceniu .

 

Co do samej sytuacji dla spokoju całej transakcji wymienimy szampon na nowy a ten wadliwy zwrócimy do importera .

 

Jeszcze jedna ważna uwaga nigdy nie dopuścili byśmy się próby kasowania postów na forum tym bardziej w takiej sprawie więc proszę nas nie posądzać i tego typu "kombinacje" zresztą EVO wytłumaczył już tą kwestie .

 

 

Dalsze rozwiązanie sprawy poprowadzimy już przez PW z klientem NATE .

 

Mam nadzieje ze sprawa została wyjaśniona :)

 

Wracam ostatni raz do tej kwestii...

MrCleaner - brawa, podoba mi się takie podejście do sytuacji ! Jednocześnie ze swojej strony zapewniam, że tego tematu nie byłoby tutaj gdyby z Waszego działu w jednym z tematów nie skasowano mi posta. To, co się teraz toczy jest tego następstwem bo nie miałem możliwości rozmawiać z Wami tam. Jednocześnie rozmawiajmy wszyscy rzeczowo albo wcale - Evo wyjaśnił kwestię? Jego wyjaśnienie kłóci się z regulaminem stworzonym przez niego samego. Będą kasowane zdjęcia, nie posty ! Dodaktowo w takiej sprawie kasować mi całego posta ? Toż to kpina, nie wrzuciłem obrazka z nagą panną zaśmiecającego forum. Należy czasem umieć rozróżnić. Zdaję sobie sprawę, że jako admin ma pracować na korzyść wizerunku partnerów, ale to ani nie pomogło Wam ani mnie jak pokazuje życie.

Pomijam już kwestię postów reszty Panów niezadowolonych z tego że ja jestem niezadowolony ;)

 

MrCleaner, a żeby jednak wszystko zakończyć pozytywnie, dajmy sobie wszyscy jeszcze jedną szansę. Ten tylko nie popełnia błędów, kto nic nie robi. Brakuje mi jeszcze troszkę kosmetyków, więc zamówię je w najbliższym czasie ponownie u Was. Wy za tą drobną niedogodność, która mnie spotkała dorzucicie coś od siebie przy okazji do paczki i wszystko znajdzie swój szczęśliwy finał. Przypomnę się o tym, składając zamówienie.

 

Pozdrawiam :)

 

Witam,

 

Oczywiście dla nas ważne jest to aby klient był finalnie zadowolony , prosimy jedynie o informacje podczas składania zamówienia wtedy z pewnością się zrekompensujemy :)

 

Co do kasowania postów , jeszcze raz podkreślę że niei mamy z tym nic wspólnego posty nie były kasowane za naszą namową lub prośbą . Evo wyjaśnił kwestie że nie skasował tego na czyjąś prośbę a z powodu regulaminu w samą zasadność już nie wnikam . To tak dla pewności i wyjaśnienia tego że nie uciekamy się do zamiatania problemu pod dywan .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jak wyżej - posty z za dużymi zdjeciami są wywalane w całości, inaczej edytowanie ich sprawia że robią sie całkowicie nieczytalne. Taka była praktyka od początku wprowadzenia zasady dt. rozmiaru zdjeć,a żeby było wszystko jasne doprecyzowany został ten fragment ogłoszenia.

 

I naprawde nie ma tutaj znaczenia, czy post zawierał zdjecie niepełnego szamponu w dziale Partnera, czy też zawierał zdjęcie własnego auta w Luźnych Rozmowach - leci i tak i tak.

 

Insynuacje jakoby administracja kryła Partnerów usuwajac niewygodne w mniemaniu użytkowników posty, są całkowitą bzdurą - jakoś dziwnym trafem na forum jest nie jeden i nie dwa negatywne posty od niezadowolonych klientów, których nikt nie usuwał. Taka twórczość będzie odpowiednio nagradzana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat "Co mnie dziś wkurzyło?" więc i ja się wypowiem a może najlepiej zobrazuję to screen shotem...

KpmdIjk.jpg

Za co NATE dostał ostrzeżenie? Nie przesadzasz trochę Administratorze? :roll:

 

Rozumiem, że nie chciałbyś, żeby ktoś podważał Twój autorytet itepe itede ale troszkę samokrytyki też by się przydało prawda? NATE wytknął Ci lukę w regulaminie, gdzie napisałeś, że fotki będą kasowane.

Zdjęcia które nie będą spełniały powyższego warunku, będą usuwane z forum bez uprzedzenia autora, stąd prośba do wszystkich o przyswojenie sobie nowej zasady, aby uniknąć nieporozumień.
Facet był wpieniony sytuacją, że sklep nie odpowiadał, post zniknął a Ty jeszcze dolałeś oliwy do ognia...

Kto jak kto, ale TY powinieneś chyba wiedzieć lepiej, że tak otwarta furtka prędzej czy później zostanie przez kogoś wykorzystana... :roll:

 

P.S. Zdaję sobie sprawę, że przez ten post od teraz "będę na cenzurowanym" i będę się musiał pilnować, bo przy najbliższej możliwej okazji też dostanę taki paseczek

9e0mU7z.jpg

 

:song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Za co NATE dostał ostrzeżenie?

 

Za sugerowanie "krycia" Partnera, co mnie obraża. Został raz poinformowany, dlaczego post zniknął (chociaż zgodnie z dosłownym rozumieniem regulaminu powinno tylko zdjęcie, zgoda ), a mimo to dalej ustutecznia swoje teorie.

 

Żeby ukoić skołatane nerwy, teraz jest jasno napisane że będą wylatywać całe posty, a nie zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(chociaż zgodnie z dosłownym rozumieniem regulaminu powinno tylko zdjęcie, zgoda ),

I to jest sedno - skoro regulamin nie jest sformułowany "DOKŁADNIE" to administracja - w takich sytuacjach - odpowiada za to z całym "dobrodziejstwem inwentarza".

Tym bardziej nie kumam wywalenia CAŁEGO posta, skoro do tej pory nie było o tym słowa w regulaminie.

No ale to już raczej norma na forach, że admini nie mają w zwyczaju PRZEPRASZANIA za swoje wtopy. Z reguły winą obarcza się kozła ofiarnego - czytaj: usera. Jak mawia klasyk - "sorry, taki mamy klimat..."

Ważne, że sprawa będzie załatwiona przez MrCleanera - to się liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.