Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wkurzyła mnie dzisiaj wiadomość, że Rada Urzędu Cywilnego "myśli" :lol: o likwidacji dodatków dla pracowników administracyjnych, zwłaszcza "trzynastki". Zwolnię się jak to przejdzie :wallbash:

Lepiej chyba aby Ci zabrali 13-stkę niż mieli zwolnić albo zabrać pół etatu (coś takiego spotkało właśnie moją mamę... zabrali pół etatu, połowę godzin, ale robić musi to samo co na całym etacie). Ludzie przyzwyczaili się do dobrego i jak się odrobinę ukraca to problemy się robią. Zresztą daleko szukać nie trzeba... patrz Grecja :)

 

Mnie do tej pory szlak trafia, że w tych wszystkich urzędach państwowych jest więcej starzystów, sekretarek od podawania długopisów, robienia kawy, odbierania telefonów, przynoszenia ciasteczek niż osób, które mogą coś zrobić.

Przez takie partactwa, niedopatrzenia w urządach jestem w plecy rok z budową domu... przy dobrym wietrze wigilię 2011 spędziłbym w nowych ścianach a tak będę bardzo "szczęśliwy" jak fundamenty zdąrzę wylać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patol, Rozumiem, że wydział architektury i budownictwa coś spieprzył? Wszystko zależy od urzędu. Z własnego doświadczenia wiem że u nas w starostwie petent jest na 1 miejscu i zawsze wszystko jest załatwiane jak najszybciej. Być może dlatego, że średnia wieku w urzędzie waha się w okolicach 35 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może dlatego, że średnia wieku w urzędzie waha się w okolicach 35 lat.

Dokładnie to jest powód dla którego udało ci się wszystko załatwić, sam jestem urzędasem i właśnie od budownictwa i szlak mnie trafia jak codziennie muszę znosić prace z tzw. zasłużonymi osobami i jak słyszę jakie oni terminy ludzią dają choć przed chwila poświęcili godzinę na gadanie o polityce sporcie :wallbash: itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orange.fr !!!!!

Spora ilosc wszelkiej masci ignorantow i olewatorow wyspecjalizowanych w dojeniu klienta ktory w swej bezgranicznej glupocie zmienil telefon na nowy :wallbash::wallbash::wallbash:

Nie wnikam w detale bo za duzo pisania ale ostatecznie wyszlo na to ze mam dwa abonamenty.I dla nich jest wszystko ok.

Oczywiscie ze moge z jednego zrezygnowac ale to potrwa a Orange jeszcze pare euro ze mnie wyciagnie mimo ze umowa skonczala mi sie 15 wrzesnia .

Sprzedawca zapewnia o jednym,kontrakt o drugim a serwis klienta jak zawsze zdziwiony i nie wie o co chodzi.Oni wszystko zalatwia po kilku (platnych)telefonach i godzinie sluchania beznadziejnej melodyjki.Polaczyc sie z tym samym konsultantem dwa razy to cud i kazdemu trzeba wszystko od poczatku tlumaczyc bo okazuje sie ze potrzebuja jeszcze jakies dane i ponownie trzeba sie z nimi kontaktowac .Kiedy juz wszystko jasne pani stwierdza ze jednak nie moze mi pomoc i musi mnie polaczyc z kolega ktory jest wlasnie zajety i aplikuje mi kolejna porcje muzyczki "made in orange" :wallbash::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie miałem autko wymyte, bo to na wesele nie wypada brudnym jechać, a dzisiaj kolo, który sprząta u nas podwórko zamiast pozmiatać liście to sobie wziął taką dmuchawę do liści i po całym parkingu jazda! :wallbash:

...merca mam tak zakurzonego, że sobie nie wyobrażacie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szekles, Na Twoim miejscu zdrowo bym go opieprzył. To samo miałem jak się zachciało idiocie liście ( oby tylko ) palić.. Skoczyłem po płyn do szyb i całe auto w popiele w sobotę :/

 

Tak trudno przyjść i zapytać czy mógłbym do garażu wjechać i dokończyć bo będzie coś robił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpie....... miesięcznego Focusa :zly: , ku.... a taki dziewiczy lakier miał :cry::cry::cry:

img2011110400331.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

img2011110400328.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

W warsztacie powiedzieli że do naprawy/wymiany będą:

- zderzak

- listwa zderzaka

- nadkole

- błotnik

- chłodnica (bo się polało)

- prawdopodobnie komputer (tak komputer jest w nadkolu :!: )

 

Po odebraniu samochodu zastępczego dotarłem w końcu do domu.

Przed 21 pojechałem na małe zakupy prywatnym samochodem.

Już pod domem, otwieram bagażnik i znajomy zapach...

 

...cała butelka Heinekena 650 ml rozwalona w drobny mak.

Nie muszę chyba tłumaczyć co taka butelka zrobiła w bagażniku o pojemności 150 l

 

ps. właśnie skończyłem demontować tapicerkę... :(:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mkei, uuuuuu.....

co sie stalo?

 

No, można na to patrzeć na dwa sposoby...

Albo wysoki krawężnik, albo niski murek :kox:

 

A tak na serio:

Byłem rano w sklepie: wyszedłem, cofam na wstecznym, stop, wrzucam jedynkę, skręcam kierownicą i do przodu...

 

... szary betonowy murek, o wysokości około 25 - 30 cm :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w nowych Oplach jest to samo...

Naprawę "na oko" wycenili na 15 tyś :shock::shock::shock:

 

A jako ciekawostka:

Wczoraj w serwisie zgłosiłem 5 usterek gwarancyjnych (wszystkie od nowości, czyli miesiąc)

 

- brak oświetlenia wnętrza kabiny

- uszkodzone ogrzewanie fotela kierowcy

- nie ściemnia się automatyczne lusterko wstecznie

- "mryga" oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej

- "urwana" rączka od zamykania klapy bagażnika (za drugim razem)

 

Diagnoza trwała od 10 do 18.

Cytaty serwisu:

- "jest to nowy model i ONI muszą się go nauczyć"

- "Jest to pierwsza naprawa nowego Focusa, były tylko przeglądy..."

- "Na części też musimy poczekać, bo to nowy model..."

 

Z ogólnych informacji, które od nich otrzymałem to, że oni się tego nie dotykają, tylko "pod komputer biorą", "takie procedury..."

Zamówili wszystkie nowe części :shock:

 

...a mogli po prostu połączenia posprawdzać :oops::shock:

 

 

ps. komputer sprawny, tylko zaczepy połamane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Współczuję rozwalenia miesięcznego auta. Ojcu kiedyś w bagażniku miesięcznej Almery zaparkował polonez :/ Więc wiem jak boli.

 

Ale tak reklamują tego Focusa, że taki inteligentny, zaawansowany technicznie a głupiego murka nie widzi - mogli zamontować seryjnie czujniki z przodu, byłby z nich większy pożytek ;)

 

A dlaczego uszkodzony jest błotnik? Jakiś zaczep mocowania się połamał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję rozwalenia miesięcznego auta. Ojcu kiedyś w bagażniku miesięcznej Almery zaparkował polonez :/ Więc wiem jak boli.

 

Ale tak reklamują tego Focusa, że taki inteligentny, zaawansowany technicznie a głupiego murka nie widzi - mogli zamontować seryjnie czujniki z przodu, byłby z nich większy pożytek ;)

 

A dlaczego uszkodzony jest błotnik? Jakiś zaczep mocowania się połamał?

 

Autopilota najlepiej :kox: robią takie samochody jak Volvo i nowy Focus, z bajerami jak w statku kosmicznym, które rozleniwiają kierowcę, ale nie zwalnia to od myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mkei Szkoda auta, ale też trza uważać :acute:

 

Cytaty serwisu:

- "jest to nowy model i ONI muszą się go nauczyć"

- "Jest to pierwsza naprawa nowego Focusa, były tylko przeglądy..."

- "Na części też musimy poczekać, bo to nowy model..."

 

Posiadanie nowego modelu kusi - ale przy obecnym projektowaniu i produkowaniu samochodów, dobrą praktyką wydaje sie być niekupowanie gorących nowości - lepiej poczekać kilka miesięcy na poprawki, których zapewne będzie mnóstwo :thumbdown:

 

Takie czasy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby_RS popieram i to bardzo dziś nie kupowanie auta poliftowego jest dużym ryzykiem (jeśli jest gwarancja to jeszcze pół biedy), zmian technicznych między pierwszym modelem a póżniejszymi rocznikami jest masa i to tylko na korzyść użytkownika w każdej marce :)

 

Mkei bardzo dużo narobił bałaganu ten murek :( :( :( a serwisy tak już maja i też tego nie mogę pojąć zgłaszasz coś co można pewnie jeszcze poprawić na miejscu a oni odrazu nowa cześć i wio (no w sumie dla włascieli to dobrze) gorzej jak wymienieja dany podzespół i za chwile mówia to nie to problem jest dalej i wymieniaja dalej a czas leci ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego uszkodzony jest błotnik? Jakiś zaczep mocowania się połamał?

- naprężenie od nadkola poszło i się delikatnie rant wybrzuszył.

 

Autopilota najlepiej :kox: robią takie samochody jak Volvo i nowy Focus, z bajerami jak w statku kosmicznym, które rozleniwiają kierowcę, ale nie zwalnia to od myślenia.

- moja wina i biorę to na klatę :oops:

 

Ale tak reklamują tego Focusa, że taki inteligentny, zaawansowany technicznie a głupiego murka nie widzi - mogli zamontować seryjnie czujniki z przodu, byłby z nich większy pożytek

- taa inteligentny to on może i jest ale za to trzeba już dopłacić.

Wersja jest dosyć "wypasiona", druga od góry, a czujników nawet z tyłu nie ma :dontknow:

 

Posiadanie nowego modelu kusi - ale przy obecnym projektowaniu i produkowaniu samochodów, dobrą praktyką wydaje sie być niekupowanie gorących nowości - lepiej poczekać kilka miesięcy na poprawki, których zapewne będzie mnóstwo :thumbdown:

 

Takie czasy....

- zgadzam się z tym w 100%, tym bardziej, że częścią mojej pracy jest serwis tylko w innej branży

 

Jak teraz tak na spokojnie pomyślę to jechałem może 5-7 km na godz.

Skoro przy tej prędkości są takie szkody, to co by było przy np. 60 km ?

No i dobrze, że poduchy całe.

 

Ahh, jeszcze moralniaka mam, - przed sobą i szefem.

Już bym wolał własny rozwalić.

 

Przy moich przebiegach rzędu 50 tys km rocznie, to naprawdę niefart, że mi ten murek na drogę wyskoczył :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis pajac zaparkowal swoj.samochod tak ze zablokowal wyjazd mi i jakiemus drugiemu kierowcy. Musialem do pracy jechac kolejka. Ze tez takie mutanty popromienne oddychaja tym samym powietrzem co ja. nie jestem wkurzony, to juz jest wkur.....nie. :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.