Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

faraon3021, widziałem gdzieś program do zmiany adresu IP na kraj jaki się chce. Szukałem tego jak Top Gear był na BBC tylko dla angielskiego IP. Nie próbowałem uruchamiać, bo w końcu znalazłem na jakimś serwisie te odcinki, ale nawet coś tam pobrałem z sieci, poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Z tym IP to pewnie przez jakiś serwer proxy etc.

Co do grzejników, też mam takie elektroniczne. A śmieszne jest jeszcze to, że w układzie CO jest od conajmniej 2 lat uszkodzone naczynie przeponowe i notorycznie spada ciśnienie w układzie i się zapowietrza. Zgadnijcie komu się zapowietrza najczęściej i kto mieszka na ostatnim piętrze? A no. Wielokrotnie dzwoniłem do administracji. Jakoś to ogarneli. Teraz odpowietrzam raz na 2-3 tygodnie o ile dośc ciśnienia w układzie by wypchnąc powietrze, kiedyś co pare dni a często łazienka zostawała bez ogrzewania. Dobrze, że małe mieszkanie, to jednym kaloryferkiem da się napędzić trochę ciepła (zazwyczaj ok 21-22 stopni). Pytanie ile zapłace nie wiem, bo jakoś nigdy nikt tego nie odczytywał, a i ja nie potrafię odczytywac. Ale gdy zapomne odpowietrzyć kaloryfera to jest tylko w połowie ciepły i akurat ciepła starczy by ambitnie zasilać elektroniczny miernik ciepła. Szkoda, że liczą za cały grzejnik jak grzeje tylko pół. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szajse! Już miałem pisać, w "co mi poprawiło humor", ale jasne, że zaraz po tym jak zmontowałem nadkole, CB i umyłem brykę a potem obleciałem QD to deszcz zaczął padać...

A jestem "na wyjeździe" i fura stoi na podwórku :/:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocno sie zastanawiam nad Traficiem mimo ze zbiera sporo pochwal. :/

 

Jeżeli masz na myśli Trafica II, to przejechałem nim parę kilometrów - ok. 90tys. bez poważniej awarii. Według mnie jest wygodniejszy od niektórych osobówek i jak na takiego klocka zaskakująco ekonomiczny (1.9dci). Polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja głowa. Ale się zniszczyłem wczoraj. Więcej nie pije. Nie byłem w stanie nawiązać normalnej rozmowy z dziewczyną. Takie fajne były! Taaaakie. Jedną wyciągnąłem do tańczenia, ale w końcu się dowiedziałem, że zamiast z nią tańczyć to - jak to koleżanka stwierdziła - tańczyłem ze swoim kroczem... hahahahah. A teraz tak mnie głowa boli, taaaak boli. I jeszcze digitizer mi się obraził znowu.

 

Ma ktoś w Poznaniu malutki śrubokręcik krzyżowy, żebym mógł go odkręcić? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj miałem umyć autko przed giełdą, QD te sprawy.

Samochód to Opel Zafira 1.9 CDTI 120KM. Odpalam go, a tu zonk- migająca kontrolka świecy. No nic, samochód pracuje raczej normalnie, wyjechałem na drogę- wszystko ok. Podjechałem do mechanika żeby podpiął pod komputer, żadnych błędów nie wykryło. Sięgnął więc po jakiś specjalny program do Opla, pogrzebał trochę i wyszukał tylko jakiś błąd o uszkodzonym obwodzie parownika. Przez to raczej świeca by nie mrygała. No nic, giełdę trzeba odpuścić i w poniedziałek udać się do elektromechanika :/.

 

Dzisiaj jednak coś mnie natchnęło i wpisałem w google hasło: "Opel Zafira B czy ma DPF?" Jeden z pierwszych linków to forum Zafiry i spory artykuł o wspomnianym DPFie. Okazuje się, że mój samochód posiada ten filtr i informacja o nieukończonym wypalaniu objawia się właśnie w postaci migającej kontrolki świecy żarowej.

Jest to pierwszy samochód z tym ustrojstwem, który mamy i nie bardzo wiem co teraz zrobić :/ Użytkownicy Zafiry B najlepiej proszę o wskazówki na PW z instrukcją postępowania w takim przypadku. Może da się to rozwiązać samodzielnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy Zafiry B najlepiej proszę o wskazówki na PW z instrukcją postępowania w takim przypadku. Może da się to rozwiązać samodzielnie?

Rozwiązanie jest bardzo proste ;)

Rozgrzewasz samochód i jedziesz najlepiej stałymi obrotami koło 2500rpm potrzeba tak koło 15minut.Jak przestanie mrygać,porządne pałowanko co by wywalić całe zło z wydechu i spokój ;) .To jest opcja najzdrowsza :-]

Jak auto będzie miało się kręcić tylko wokół komina to proponuję od razu wyciąć ;)

U mnie większość to trasa i chodzi bez najmniejszych problemów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownicy Zafiry B najlepiej proszę o wskazówki na PW z instrukcją postępowania w takim przypadku. Może da się to rozwiązać samodzielnie?

Rozwiązanie jest bardzo proste ;)

Rozgrzewasz samochód i jedziesz najlepiej stałymi obrotami koło 2500rpm potrzeba tak koło 15minut.Jak przestanie mrygać,porządne pałowanko co by wywalić całe zło z wydechu i spokój ;) .To jest opcja najzdrowsza :-]

Jak auto będzie miało się kręcić tylko wokół komina to proponuję od razu wyciąć ;)

U mnie większość to trasa i chodzi bez najmniejszych problemów ;)

 

Użytkowniku ZAFIRY.... podepnij auto pod kompa i zobacz za ile kilometrów możesz oczekiwać wypalania DPF.

Popatrz wtedy na licznik i gdy ten kilometraż będzie się zbliżał to jeździj autem nie przerywając wypalania.

Nie wiem czy w zafirze jest jakaś kontrolka odnośnie informowania że jest wypalanie - jak nie ma to poczytaj forum zafiry to pewnie tam są wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie. Jeszcze przed Waszymi wpisami przejrzałem forum Opla i również mówią tam o rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury i jeździe na wyższych obrotach. Wsiadłem więc w auto, postałem chwilę na wolnych i zrobiłem dwie rundki po wsi. Żadnych objawów wypalania, a podobno "to czuć" i ma dymić. Potrzymałem go jeszcze trochę na obrotach na postoju i kontrolka zgasła. Wygląda na to, że DPF się wypalił, chociaż żadnej różnicy w pracy silnika nie odczułem, dymu z wydechu też brak. Może jedynie nieco inny zapach spalin, ale też nie dam sobie nic uciąć. W każdym razie kontrolka po kilku odpaleniach silnika, włączaniu i wyłączaniu zapłonu nadal się nie pojawia. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zakupić sobie kabelek - OP-COM'a i samemu wypalić DPF

To jest rzeźnia! Przez 15minut silnik chodzi na luzie na obrotach 3500 :shock:

Ogólnie jak ktoś ma emeryckie naleciałości to może mieć problemy z DPFem niestety :dontknow:

 

[ Dodano: 7 Październik 2012, 18:50 ]

Warto zakupić sobie kabelek - OP-COM'a i samemu wypalić DPF

To jest rzeźnia! Przez 15minut silnik chodzi na luzie na obrotach 3500 :shock:

Ogólnie jak ktoś ma emeryckie naleciałości to może mieć problemy z DPFem niestety :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.