pro rider Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 cena benzyny 98 6.15pln Nawet nie mów... Czekam aż Racing będzie po 7zł Pamiętam jak tankowałem Racing za 5.99 a teraz 6.42 do wakacji padnie 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TWes Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 I co dalej ja się pytam? Ja za 70 zł robię koło 110 km... nie długo jazda samochodem będzie mega luksusem... I tak już głównie dojeżdzam do metra a dalej komunikacja miejska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 u mnie v-power 6.59 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Nie wiem czemu Panowie się dziwicie że paliwa premium są drogie. Jak sama nazwa wskazuje Premium - zasada: stać cie to płać. Są i zawsze będą droższe od pozostałych , które notabene niczym się od tych nie różnią. Przesiadając się na "zwykłe" paliwo, korona z głowy nie spada Ja tylko czekam aż pęknie ta "bańka" bo stopień wqrwienia kierowców zaczyna sięgać zenitu. Albo będzie wojna domowa, albo masowe szmuglowanie benzyny ze wschodu albo co innego. Polak persona pomysłowa i zajadła, nikt z nim jeszcze nie wygrał. Czekam aż rząd beknie i ku własnemu zdziwieniu nieświeżo odbije im się pomysł okradania kierowcow. Znaczna część właścicieli aut LPG już od dawna przepompowuje gaz z butli do użytku domowego lub jeżdzi do gazowej dziupli. Kwestią czasu jest poszerzanie zasięgu tego procederu. A póżniej się dziwić że wraz ze wzrostem podatków - paradoksalnie wpływy do budzetu maleją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Zawsze leję za 150 zł, chociaż nie denerwuję się przy dystrybutorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 U mnie w mieście ta ulepszona ropa 6,03 zł... Panowie na prawdę czas coś z tym zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Wczoraj zalalem 98 Statoilowym było po 6.08 zł. Fajnie będą mniejsze korki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 geno, Tylko szkoda że te 150zł starcza na coraz mniej./ Ale ja póki co nie przejmuję się ceną paliw. Na moje potrzeby. Choć w tamtym roku 98 tankowałem po 5 to mnie wychodziło 50zł a teraz już będzie 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Auto się posypało... Diagnoza usterki - wymiana silnika, turbiny, przekładka i pewnie coś jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Może napisz coś jeszcez bo brzmi dziwnie i troche nie trzyma kupy Ceny kompletnych silników do Vaga są bajecznie tanie i podaż bardzo duża, wszystko z UK albo DE, ew. rozbieraki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawPi Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 KeepeR, ajć.. Zaboli, ale może znajdziesz coś w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 maestro00, turbina zassała olej, skoczyły obroty na maxa i auto padło... uwaliło tłoka, zjarało głowice itp... DawPi coś się znajdzie, wyjdzie to tylko na dobre ale niestety trochę kasy na to pójdzie a mogłem wydać na kosmetyki samochodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 21 Marca 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 maestro00, turbina zassała olej, skoczyły obroty na maxa i auto padło... uwaliło tłoka, zjarało głowice itp... Nie zdążyłeś zdławić motoru ? Miałem to samo, ale udało się zgasić silnik i skończyło się na turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Wszystko trwało jakies 5-10 sec, zanim dotarło do mnie co się dzieje to zjechałem i auto samo padło... Podobno w takich przypadkach raz wystarczy turbine zminic a czasami silnik do wymiany Generalnie będę dłuższy czas bez auta i jakieś 4k w plecy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Też już przechodziłem przez wymiane silnika przez chwile zaboli ale pozniej samochód się odwdzięczy o ile dorwiesz zadbaną jednostkę Benzyna w góre a gaz lekko staniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Wszystko trwało jakies 5-10 sec, zanim dotarło do mnie co się dzieje to zjechałem i auto samo padło... Podobno w takich przypadkach raz wystarczy turbine zminic a czasami silnik do wymiany Generalnie będę dłuższy czas bez auta i jakieś 4k w plecy... nie zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 KeepeR, dlatego w TDI warto sobie zrobić odcinkę softwerowo Masz pewność że niczego nie ukręcisz w taki sposób jak Tobie się to przydarzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Tworek, przy samozapłonie oleju w silniku taka odcinka nic nie zmieni... Trzeba zdławić silnik, 5-6 bieg, hamulec w podłogę i strzał ze sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 No ale przecież jest klapa gasząca przy EGR, ona powinna zadziałać, no chyba ze pozbyłeś EGRa z klapą wcześniej modyfikując auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 KeepeR współczuję, domyślam się że boli nie tylko finansowo, ale też "psychologicznie"... Panowie, ja problem znam tylko "z netu", ale ciekawi mnie, czy taką awarię można w jakikolwiek sposób przewidzieć i są jakieś oznaki takiej "apokalispy" możliwe do wychwycenia? Jeśli turbo pociągnie olej tzn panewki w nim były już słabiutkie...? Samochód kopci?, traci moc? czy jak to się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 gruby_RS, kiedy turbo kończy żywot to wyraźnie słychać różnicę w jego pracy. Pracuje głośniej, przeładowuje, nie trzyma doładowania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ok - rozumiem jeśli turbo gwiżdże, cieknie, dymi, nie pompuje a user stosuje taktykę "jeszcze chwilę polata" to płacz i płać - nie ma zlituj . Ale KeepeR-a to raczej o to nie podejrzewam... Zakładając że auto jakiś przebieg ma, ale nie zdradza żadnych namacalnych dla świadomego kierowcy objawów, to w każdej chwili może być je... i po silniku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 U mnie z turbo to w ogóle dziwna sytuacja była. Samochód kupiłem jako wersja 170KM. U mechanika okazało się, że to wersja 193KM i turbina nie pracuje (jakiś mędrzec postanowił uszczelnić silikonem, który narobił więcej szkód). Turbo poszło do regeneracji, działało dobrze i jakieś pół roku później po kilku depnięciach przestawało pracować- pomogła wymiana zaworka. Teraz zdarzają się momenty, że raz pracuje lepiej, raz gorzej, ale zawsze im głośniej ją słychać, tym lepiej ciągnie. Jakieś pomysły? Bo nie wiem, czy tak bywa w starych samochodach, czy każdej chwili może być je... i po silniku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 U mnie jak turbiny padły to oprócz gwizdu ( który był ciągle taki sam od czasu zakupu auta ) nic się nie działo, trzymało doładowanie jak fabryka, trochę oleju w dolocie ale to norma... Nie ma na to reguły kiedy padnie Niektórym znajomym turbo gwiżdże jak szalone, mają porobione programy i jeżdżą już rok/dwa a ja nawet do domu nie dojechałem... JM63, według mnie masz problem z sterowaniem turbiną, węże podciśnienia itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 GracjanS4, podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi