JM63 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 IPA nie jest wcale taka hop siup. Zmywacz silikonowy, albo Eraser CarPro Dokładnie Ale polecam jej użycie po Eraserze
Griffe Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 IPA nie jest wcale taka hop siup. Zmywacz silikonowy, albo Eraser CarPro Dokładnie Ale polecam jej użycie po Eraserze Dokladnie
Carire Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 IPA nie jest wcale taka hop siup. Zmywacz silikonowy, albo Eraser CarPro no to musi być kolejny test na masce z IPĄ/ Eraserem i zmywaczem silikonowym
Griffe Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 IPA nie jest wcale taka hop siup. Zmywacz silikonowy, albo Eraser CarPro no to musi być kolejny test na masce z IPĄ/ Eraserem i zmywaczem silikonowym Wszystko przed Toba , czekamy zatem.
Kubz Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja tam bym wolał test "drogowy". Ile ten środek poleży w normalnych warunkach (deszcz, brud itp), a nie ipa, zmywacz, eraser. Te ostatnie na 99,999% nas na drodze nie zaatakują
SzaKal Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Kubz, Na pierwsze stronie pisałem Zima 3-4 miesiące, lato około 6 miesięcy.
Kubz Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 Kubz, Na pierwsze stronie pisałem Zima 3-4 miesiące, lato około 6 miesięcy. Wiem, wiem, czytałem, ale więcej testów mile widziane
faraon3021 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2013 One maja rozne opakowania ? Znalazle takie http://professional.sonax.com/Professio ... leting/(so)/3/(node)/19687/223100-SONAX-ProfiLine-Polymer-Net-Shield
Stefan-16 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2013 To chyba jakieś stare opakowanie, Wracając do tematu, miałem dziś okazję nakładać ten produkt, i mogę powiedzieć że: 1.Jest bardzo wydajny i trzeba nakładać bardzo cienko wtedy szybciej odparowuje 2.Lakier staje się bardziej szklisty 3.Chyba coś tam maskuje Zobaczymy jak długo posiedzi na lakierze, auto robi trochę km. O kropelkach aktualnie nic nie wiem, może jutro się uda coś zaobserwować.
tukolarz Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2013 OK. Dzisiaj wypróbowałem ten produkt. Na czystą, wypolerowaną powierzchnię (testowy panel 1 m / 1m), odtłuszczoną IPĄ nałożyłem go piankowym aplikatorem (słoneczko)- 1-2 pryśnięcia na aplikator i jedziemy... Bardzo wydajny ten Sonax jest. Po kilku minutach polerowanie pozostałości. Efekt: powierzchnia jest lekko śliska (na pewno jest z tym lepiej niż przy Detailerze), po ok. 10 minutach sprawdziłem kropelkowanie i jest bardzo poprawne, co świadczy o tym, że bardzo szybko łączy się z lakierem . EXO dla ubogich?
Administrator Evo Opublikowano 5 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 Macie już jakieś wypróbowane czasy schnięcia tego środka ?
Stefan-16 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 Macie już jakieś wypróbowane czasy schnięcia tego środka ? Wydaje mi się, że w dużej mierze to zaliczy od tego ile nałożymy, i mniej tym szybciej, ja czekałem ok 2min.
SzaKal Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 Dużo zależy od tem. i wilgotności .
tukolarz Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja nakładałem przy temperaturze ok. 15 stopni oraz dużej wilgotności (80 %) i po kilku minutach (ok. 5-6) polerowałem (nie było z tym jakichś kłopotów, choć warto zaznaczyć, że aplikowałem środek "ekonomicznie"). Dzisiaj sprawdziłem znowu kropelkowanie i jest świetne, więc to coś jest na pewno odporne na trudne warunki aplikacji .
Stefan-16 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja zauważyłem, że jak się nałoży cienko, po ok min. nie widać go na lakierze Ale jak się ruszy fibrą to się pojawia hehe
Administrator Evo Opublikowano 5 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2013 No to nałożyłem dzisiaj, auto odstoi sobie ~24h w garażu i zobaczymy co z tego będzie
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Wrzucam więc mój test tego środka ,przeprowadzony dzięki uprzejmości SzaKala który podesłał mi swoje używane opakowanie Auto w ramach przygotowań zostało tradycyjnie umyte, wyglinkowane etc etc, całość oblecona finishem, a następnie zmyta kilkukrotnie zmywaczem Kocha. Z racji tego że ciężki mi było stwierdzić na ile starczy mi ilość która była w moim opakowaniu, zrobił nim pół auta, a na drugą połówke poszedł Britemax Vantage : Z tego co zrozumiałem, opakowanie w postaci puszki jest niezbędne, w celu eliminacji kontaktu środka z powietrzem. Widocznie tak musi być, ale jakby nie patrzeć to spory minus, nie wiemy tak naprawdę ile środka nam zostało. Polymer Net Shield ma postać białego mleczka, o lekko chemicznym zapachu. Środek aplikowałem żółtym słoneczkiem : Co do samej aplikacji...mam mieszane uczucia. Przez to że lakier był mocno tępy po wymyciu past, a sam aplikator nie należy do najbardziej miekkich, dość ciężko się go aplikowało, nie chciał w ogóle się ślizgać. Lepsza chyba byłaby bawełna tutaj. Jedno jest pewne - środek jest mega wydajny. Mimo trudności z rozprowadzeniem, małe kropki na aplikatorze starczały na pół elementu. Mogłem zważyć puszkę przed i po aplikacji, dałoby to jakieś wyobrażenie. Po zaplikowaniu środek robi się praktycznie przezroczysty, zostaje ledwo widoczna mgiełka : Metodą prób i błędów testowałem różne czasy schnięcia, niestety nie udało mi się tak zrobić żeby ścieranie było bezproblemowe. PNS sprawiał wrażenie jakby nie mógł zaschnąć, ciągle się mazał pod mikrofibrą. W czasie ścierania na hali było 16 stopni, wilgotność w normie. Być może trzeba by pokombinować z czasami ścierania oraz innymi mikrofibrami Tak czy inaczej, po wypolerowaniu obyło się bez smug : Jeżeli chodzi o zdjęcia "po", to każdy widział już to czarne padło z różnych kątów Tu nic odkrywczego nie ma, błyszczy się. Za to jeżeli chodzi o niuanse, takie jak ukazanie ziarna na lakierze... Naprawdę nieźle pod tym względem Dodatkowo, środek dość mocno przyciemnia i pokusiłbym się o stwierdzenie że coś tam potrafi przykryć Leon po aplikacji odstał 24h i sprawdziliśmy kropelkowanie Widok od frontu , po laniu wody centralnie na środek maski : i dachu : K***a, skąd ten brokacik się tu wziął I filmiki : Sprawdzamy sheeting. Nie tam jakieś popierdółki z węża, tylko 10l wody naraz Błotniki i maska : Dach Sonax: Dach Britemax : cdn...
Altay Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Wszystko pięknie, efekty super, tylko ciekawi mnie dlaczego nikt wcześniej tego produktu nie odkrył, przecież 59zł to nie majątek Jaki sens na tle tego sonaxa mają smarowidła typu colli PS Przydałby się test na lakierze w gorszym stanie, bo idealnie gładka powłoka też wydaje mi się ma swój wpływ na działanie produktu .
SzaKal Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Lepsza chyba byłaby bawełna tutaj. Tak też zalecałem Coś ta woda nie chce się trzymać tego leona
Szwejk Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Na masce odpychanie miazdzące po str sonaxa,ale na dachu juz chyba nie ma takiej roznicy czy mi sie zdaje
tukolarz Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 Przydałby się test na lakierze w gorszym stanie, bo idealnie gładka powłoka też wydaje mi się ma swój wpływ na działanie produktu . Czysta tak- na pewno się będzie lepiej trzymał. To, że na lakierze nie ma rys nie ma wpływu na kropelkowanie (no może 1 %)- wystarczy po prostu dobrze wyczyścić lakier . evo, test jak zwykle . Ja polerowałem go puszystą mikrofibrą- nie miałem problemów . Do aplikacji wziąłbym lepszej jakości słoneczko, bo tym to większość rzeczy nakłada się gorzej niż innymi- przynajmniej moim zdaniem. Jak śliskość i przyciąganie kurzu wygląda? Bo u mnie jakaś tam śliskość wystąpiła, nie taka jak powiedzmy dobrych wosków, ale jest z tym lepiej niż w przypadku Detailera...
Administrator Evo Opublikowano 6 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2013 na dachu juz chyba nie ma takiej roznicy Nie żartuj sobie nie miałem problemów A pod jakim światłem to robiłeś ? Bo i w świetlówkach i w halogenie 500W, nawet w 150W HQI było idealnie, ale Led Lenser pokazywał drobne hologramy Jak śliskość i przyciąganie kurzu wygląda? Śliskość tak na 3+ bym powiedział, dużo lepiej niż w przypadku QD, ale gorzej niż w przypadku sealantowej konkurencji. Ale co ja myślę o śliskości LSP to juz pisałem Przyciąganie kurzu po obu stronach takie samo, niestety na hali kurz się osadza dosć mocno i tutaj grawitacji się nie oszuka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się