DS_Tomek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Bilstein B14 pss Moze trafilem felerny, ale moj rozsypal sie po ca. 20k km Puscilu uszczelnienia, zawias sie wylal, woda nadzarla tloczyska, remoncik w zerkopolu - 1600pln + transport Zawias oczywiscie kupilem nowy. Przerabiałem to z trzema kompletami B8 do poprzedniej beemki - puszczały górne uszczelniacze i woda dostawała się do tłoczyska. Podobno dotyczyło to amorów do e46 i e39, w innych było ok... [ Dodano: 12 Styczeń 2013, 14:47 ] Zastanawia mnie jeszcze trochę KW V2, Bilstein B14 pss i Weitec Hicon TX/ GT albo http://www.dcperformance.co.uk/cheap/67 ... br-ra.html Czekałem aż zacznie się temat BC/XYZ/K-Sport/D2 itp Większość z tych zawieszeń jest dość hardcore'owa (twardości sprężyn, górne mocowania na unibolach). Niektóre linie, np XYZ SS czy K-Sport Street są nieco ucywilizowane, ale to nadal o wiele twarsze zawieszenia niż nawet mocno utwardzony B8 + obniżająca sprężyna H&R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Przerabiałem to z trzema kompletami B8 do poprzedniej beemki - puszczały górne uszczelniacze i woda dostawała się do tłoczyska. Podobno dotyczyło to amorów do e46 i e39, w innych było ok... Tyle ze u mnie ten zawias byl do ibizy WIec chyba nie tylko BWM mialo problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Przerabiałem to z trzema kompletami B8 do poprzedniej beemki - puszczały górne uszczelniacze i woda dostawała się do tłoczyska. Podobno dotyczyło to amorów do e46 i e39, w innych było ok... Tyle ze u mnie ten zawias byl do ibizy WIec chyba nie tylko BWM mialo problem Aha Czyli tlumaczenia Zerkopolu sa niewiele warte. Stare Bilsteiny jezdzily po 20 lat, widac teraz to nie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 W sumie po tym jak mi to ogarneli do porzadku, zawias chyba jezdzi do tej pory i ma sie dobrze, ale prawie 4k + 1.6 za remont to troche za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Powiem szczerze, że najbardziej zastanawiam się teraz nad b14pss9, bo jest w cenie b8+ H&R Pomijając awarię spons'a chyba spisują się lepiej niż KW V1/V2? Miałem okazję jeździć hondą z BC i faktycznie twardy dziad, szczególnie utwardzony na max'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 JM63, ale na mięciutkim ustawieniu przyjemnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 No trochę lepiej... chociaż miałem wrażenie, że samochód trochę nerwowy był ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Może to z właściciela się na zawieszenie przelewa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Chyba dylemat ogranicza się do: http://www.dcperformance.co.uk/cheap/56 ... rm-ma.html / http://www.dcperformance.co.uk/cheap/67 ... br-ra.html i http://www.dcperformance.co.uk/cheap/59 ... 24813.html Za bilsteinem przemawia: bilstein to bilstein, można dostroić, zregenerować w zerkopolu, podobno świetny komfort jazdy jak na tego typu zawieszenie. Za BC przemawia regulacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Chyba dylemat ogranicza się do:http://www.dcperformance.co.uk/cheap/56 ... rm-ma.html / http://www.dcperformance.co.uk/cheap/67 ... br-ra.html i http://www.dcperformance.co.uk/cheap/59 ... 24813.html Za bilsteinem przemawia: bilstein to bilstein, można dostroić, zregenerować w zerkopolu, podobno świetny komfort jazdy jak na tego typu zawieszenie. Za BC przemawia regulacja Jeśli masz zamiar jezdzic tym wiecej niz na pojezdzawki, wez chyba Bilsteina. BC to juz bardziej bezkompromisowa konstrukcja - zwroc uwage na gorne mocowania na unibolach (sztywne dziady, ale tez bardziej podatne na awarie niz gumowa poduszka), twardość sprężyn (nawet parokrotnie twardsze niż "cywilne" gwinty) i stopien skomplikowania calosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Temat wciąż otwarty Byłem zdecydowany na Bilstein B12 Sport, ale dostałem też całkiem dobrą ofertę na GAZ gold. Ktoś na tym jeździł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Temat wciąż otwarty Byłem zdecydowany na Bilstein B12 Sport, ale dostałem też całkiem dobrą ofertę na GAZ gold. Ktoś na tym jeździł? W przypadku zakupu tych drugich mógłbyś powiedzieć że jeździsz track day na gaz'ie :D:D Prawdę mówiąc zobaczyłem to po raz pierwszy właśnie teraz Męskie obudowy, 62mm średnicy, fajna regulacja twardości amora pokrętełkiem z boku - inaczej niż 99% konkurencji. Co to jest dobra oferta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 W przypadku zakupu tych drugich mógłbyś powiedzieć że jeździsz track day na gaz'ie :D:D Byłby lansik Co to jest dobra oferta ? Jakieś ok 2,5 tyś taniej niż w sklepach internetowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 W przypadku zakupu tych drugich mógłbyś powiedzieć że jeździsz track day na gaz'ie :D:D Byłby lansik Co to jest dobra oferta ? Jakieś ok 2,5 tyś taniej niż w sklepach internetowych Hmmm, za amory GAZowe ? Rozumiem że ok 3000 zł w takim razie. Cena interesująca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ops, machnąłem sie o tysiaczka. Ok. 4200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ops, machnąłem sie o tysiaczka. Ok. 4200zł Eeeee, za tyle można mieć coś mniej egzotycznego na naszym rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Np? Ale nadal pojawia się jeden problem: Gaz GOLD height adjustable coilover kits are a premium range of suspension units designed for tarmac motorsport and the serious track day enthusiast Czyli raczej beton i szybka jazda po nierównym odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Np? Ale nadal pojawia się jeden problem: Gaz GOLD height adjustable coilover kits are a premium range of suspension units designed for tarmac motorsport and the serious track day enthusiast Czyli raczej beton i szybka jazda po nierównym odpada Miałem na myśli BC i XYZ. Miękko by nie było. W większości zawieszeń przeznaczenie tarmac = max twardość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ale niższy model GAZ GHA wydaje się być bardziej humanitarny: The Gaz GHA Coilover kits are primarily made for the modified road market, and the occasional trackday driver A też ma regulację dobicia, na której najbardziej mi zależy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ale niższy model GAZ GHA wydaje się być bardziej humanitarny: The Gaz GHA Coilover kits are primarily made for the modified road market, and the occasional trackday driver A też ma regulację dobicia, na której najbardziej mi zależy Z tego co ja doczytałem na stronie producenta, GHA ma regulację siły tłumienia (damping), czyli i dobicia i odbicia równocześnie. Oddzielne regulacje odbicia i dobicia to tylko najwyższej klasy zawieszenia, najtańsze to KW var III, dalej idziemy w Ohlinsy itp Nie zmienia to faktu ze to GHA do Twoich zastosowań wydaje się mieć sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dobra, temat zawieszenia na chwilę obecną zakończony. Wielkie podziękowania za pomoc, szczególnie dla Tomka W GHA podobno jest problem z uszczelkami, wygrał bilstein B8 + springi HR i stabilizatory HR. Bilstein ze względu na dużą uniwersalność, dostępność i łatwość serwisu/regulacji. Pytanie kolejne: jak w praktyce wygląda przerejestrowywanie samochodu z 5 na 2 osobowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 JM63, ztcw to jedziesz na przegląd, on Ci daję wydruk co zmienione i że to zgodne z przepisami i potem do WK, żeby Pani w okienku zrobiła odpowiedni wpis w dowód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jak w praktyce wygląda przerejestrowywanie samochodu z 5 na 2 osobowy? Kr(l)atka i vat od paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 kubik, Dobrze kombinujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 22 Stycznia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Tylko kwestia taka, ze w tej chwili vatu od paliwa odliczac nie mozna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się