Jump to content

Seat Toledo GT I - Jesienno-Zimowe przebudzenie


fazy
 Share

Recommended Posts

Lakier w stanie kiepskim, mocno zmatowiały, kiepsko odbijał światło, właściwie to je rozpraszał na swojej powierzchni. Zostało kilka głębokich pojedyńczych rys, oraz zagłębień po niedokładnym malowaniu, szkoda było dla tych kilku defektów mocno piłować lakier.

 

Oczywiście samochód został:

- umyty aktywną pianą oraz spłukany pod ćiśnieniem

- wypędzelkowany

- umyty metodą "na dwa wiadra" (big apple )

- wyglinkowany oraz odtłuszczony ( glinka meguiars )

- ponownie umyty

- wypolerowany ( 3M FC+ / EF / Menzerna FF3000 / Flexi : futro, oraz gąbki: biała, pomarańczowa, żółta.

- raz jeszcze umyty aktywną pianą

- pokryty woskiem oraz zabezpieczony na elementach gumowych i plastikowych. (Collinite 476 / Megs ultimate protectant / Megs endurance

 

Czas pracy 4 dni (ok. 27h)

 

 

1jpg_xexeexq.jpg

2jpg_xexeenp.jpg

3jpg_xexeenh.jpg

4jpg_xexeenr.jpg

5jpg_xexeenx.jpg

6jpg_xexeenn.jpg

7jpg_xexeene.jpg

8jpg_xexeenw.jpg

9jpg_xexeens.jpg

10jpg_xexeena.jpg

11jpg_xexeenq.jpg

12jpg_xexeeep.jpg

13jpg_xexeeeh.jpg

14jpg_xexeeer.jpg

15jpg_xexeeex.jpg

16jpg_xexeeen.jpg

17jpg_xexeeee.jpg

18jpg_xexeeew.jpg

19jpg_xexeees.jpg

20jpg_xexeeea.jpg

21jpg_xexeeeq.jpg

22jpg_xexeewp.jpg

23jpg_xexeewh.jpg

24jpg_xexeewx.jpg

25jpg_xexeewn.jpg

26jpg_xexeewe.jpg

27jpg_xexeeww.jpg

IMG9230jp_xexhppx.jpg

smilejpg_xexewwe.jpg

28jpg_xexeews.jpg

29jpg_xexeewa.jpg

30jpg_xexeewq.jpg

31jpg_xexeesh.jpg

32jpg_xexeesr.jpg

33jpg_xexeesn.jpg

34jpg_xexeese.jpg

35jpg_xexeesw.jpg

36jpg_xexeess.jpg

37jpg_xexeesa.jpg

38jpg_xexeesq.jpg

39jpg_xexeeap.jpg

40jpg_xexeeah.jpg

41jpg_xexeear.jpg

42jpg_xexeeax.jpg

43jpg_xexeean.jpg

44jpg_xexeeae.jpg

45jpg_xexeeas.jpg

46jpg_xexeeaa.jpg

47jpg_xexeeaq.jpg

48jpg_xexeeqp.jpg

49jpg_xexeeqh.jpg

50jpg_xexeeqr.jpg

51jpg_xexeeqx.jpg

52jpg_xexeeqn.jpg

53jpg_xexeeqe.jpg

54jpg_xexeeqw.jpg

55jpg_xexeeqs.jpg

56jpg_xexeeqa.jpg

57jpg_xexeeqq.jpg

58jpg_xexewpp.jpg

59jpg_xexewph.jpg

60jpg_xexewpr.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luuubię relacje z pracy na takimi autami. W ogóle uwielbiam auta z lat 70/80/90. Pędzelkiem się nie przejmuj. Jak masz trochę oleju w głowie to nic nie zarysujesz. A z pewnością masz ;) Kolor do niczego a mimo to efekt bardzo mnie się podobuje :good:

Link to comment
Share on other sites

Jak przeczytałem tytuł to się ucieszyłem bo lubię prace ze starszymi autami. Ale po tym jak zobaczyłem jak ten trol jest poskładany mój entuzjazm zdecydowanie osłabł.

CO do pracy-wydaje mi się można by to zrobić lepiej. Ale w sumie... dla takiego dziada to i tak wielka przemiana.

Link to comment
Share on other sites

Środek też szmatkowałeś, czy nie?

 

Wnętrze zostało jedynie przetarte mocno powierzchownie. Bez szału.

 

jak zobaczyłem jak ten trol jest poskładany mój entuzjazm zdecydowanie osłabł.

Masz na myśli kiepską relację ? najwyższych lotów to ona nie jest :P ale myślę że przekaz został dobrze odebrany :)

 

CO do pracy-wydaje mi się można by to zrobić lepiej.

 

zgadzam się :) Człowiek całe życie się uczy, a jak siedzi się mocno w temacie to czasem czuć niesmak.

 

Niemniej jednak, samochód był w całości pomalowany za 1200zł. Zatem praca nie była tak efektywna i efektowna jak w przypadku oryginalnego lakieru. Niektóre elementy kwalifikowały się do wtórnego lakierowania. Ale i tak uważam, że wyszło bardzo dobrze. A efekt swojej pracy jest dla mnie zadowalający. Tak czy siak z przewidzianych 2 dni, zrobily się 4 ( na sam lakier )

Link to comment
Share on other sites

Marco napisał/a:

jak zobaczyłem jak ten trol jest poskładany mój entuzjazm zdecydowanie osłabł.

 

Masz na myśli kiepską relację ? najwyższych lotów to ona nie jest :P ale myślę że przekaz został dobrze odebrany :)

 

chyba chodziło jednak o to jak auto jest złożone, bo na niektórych zdjęciach widać, że przerwy między elementami są nie równe ;) a szczególnie pas przedni z prawym błotnikiem i lampą.

 

 

a praca fajna :good: Uwielbiam Tolki :-]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.