Skocz do zawartości

Mercedes ML 270 CDI '04 (czarny)


Gość olafeiro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wrzucam fotki prywatnego samochodu. Auto jest po recznych aplikacjach SwirlX, DC2, NXT 2.0, DC3. Zdjecia tylko z zewnatrz, zrobione o swicie, po przejechaniu kilkunastu kilometrow od wyjechania z garazu. Dodam ze jestem amatorem i prosze bez porownan z pracami pro ktore tu ogladam :| wiem ze to nie ta liga, a biale kropki na zderzaku i masce to odpryski ktore pojawiaja sie non stop :evil: auto w ciaglym uzytku, przejechane 200 tys.

Pozdrawiam

 

 

 

dae4f560a475746am.jpg

a5bf3b9694a85983m.jpg

c156947352285c8dm.jpg

62370ea6e74deec3m.jpg

2cc968ae30412bcbm.jpg

c2340f3c11e1518cm.jpg

2e2b55b270b0d91dm.jpg

2d43e3eda612deecm.jpg

a90925f4b16d11bdm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa, auto spore więc trzeba się namachać maszyna to maszyna, ale bał bym się narobić biedy - nie miałem przyjemności nią pracować. Poza tym zajmuję się tylko tym autem, więc nie zawracam sobie głowy, wolę zostawić rasową polerkę fachowcom, a samemu nakładać różnego rodzaju mazidła.. I tu pytanie jaki wosk do tego lakieru na zimę ? Produkty Megsa po chwilowej fascynacji trochę mi się przejadły.. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw ml 350 '06 to piękna sprawa

Wiem, dlatego odpuściłem 320 CDI, choć była taka opcja przy kupnie. Przy niewielkich

rocznych przebiegach (15-18 tkm/rok) bieżące koszty eksploatacji, w stosunku do CDI, są zbliżone, natomiast frajda z jazdy 350, moim zdaniem, jest większa. OK, nie marudzę żeby nie robić OT. Jak coś to na PW.

59442a543bffe_miejskiECO_driving.JPG.a84a62706133e6d27f427e98b642212e.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach