Jump to content

Opel Insignia Sports Tourer '11


wojtassss
 Share

Recommended Posts

Taki tam zestaw domowego czyściciela:

 

83796930.jpg

 

Etap 1: Piana aktywna

Karcher K 2.40 + pianownica PA + ValetPRO Advanced Neutral Snow Foam

 

54941902.jpg

 

Po spłukaniu piany aktywnej jeszcze 2 szybkie środki:

- Do usuwania pozostałości smoły i robaków: Gold Class Bug 'n Tar Remover

 

94579288.jpg

 

- Do czyszczenia felg: Hot Rims All Wheel Cleaner

 

49297941.jpg

 

Etap 2: Mycie zasadnicze

NXT Generation Car Wash + Microfiber Wash Mitt + wiadro ciepłej wody

 

21404483.jpg

 

Etap 3: Mycie felg i opon

Jako, że główny brud usunąłem cleanerem do felg to teraz dokładniejsze mycie za pomocą specjalnej szczotki i reszcie szamponu z mycia zasadniczego

 

Po spłukaniu całość wycieram do sucha za pomocą: Water Magnet Microfiber Drying Towel i jazda do garażu.

 

76213829.jpg

 

Etap 4: Glinkowanie

Smooth Surface Clay Kit i wycieram na bieżąco Supreme Shine Microfiber

 

Etap 5: Polerowanie większych rys

Ultimate Compound + Soft Buff 2.0 Foam Polishing Pad 7" + GRAPHITE 59G242

 

Etap 6: Polerowanie mniejszych rys

SwirlX + Soft Buff 2.0 Foam Polishing Pad 7" + GRAPHITE 59G242

 

Po zabiegu 5 i 6

 

p1120233r.jpg

p1120234t.jpg

 

Etap 7: Pogłębienie koloru

Deep Crystal Polish + Soft Foam Applicator Pad + Supreme Shine Microfiber

 

Etap 8: Woskowanie

NXT Generation Tech Wax 2.0 + Soft Foam Applicator Pad + Supreme Shine Microfiber

 

Etap 9: Czyszczenie i polerowanie chromu

Sonax do chromu i aluminium + Soft Buff Terry Towels

 

Etap 10: Czyszczenie szyb

Perfect Clarity Glass Cleaner + papierowe ręczniki

 

Etap 11: Woskowanie opon

Hot Shine Tire Gel Kit

 

Etap 12: Czyszczenie wnętrza

Carpet & Interior Cleaner + Gold Class Rich Leather Cleaner & Conditioner + Soft Buff Terry Towels + pędzelki + Ultimate Wipe + szczotka gumowa SONAX

 

55799943.jpg

67932600.jpg

63047472.jpg

79571726.jpg

65611580.jpg

20111601.jpg

42761789.jpg

20674962.jpg

 

EFEKT:

 

p1120244s.jpg

p1120236i.jpg

p1120235t.jpg

p1120239.jpg

p1120252.jpg

p1120257c.jpg

p1120264.jpg

p1120263e.jpg

p1120260n.jpg

Przyznam, że Valet Pro jest taka sobie. Generalnie myślałem, że będzie gęstsza i zbierać będzie więcej zanieczyszczeń. Co powiecie o Autobrite Magifoam ? Będzie lepsza?

Link to comment
Share on other sites

Gabka i mikrofibry lezace na podlodze nie wroza dobrze jesli chodzi o stan lakieru w trakcie eksploatacji.

ta gąbka jest tylko do opon, a mikrofibry leżą na folii :)

 

co do zdjęć nie oddających efektu to nie oszukujmy się ciężko pokazać idealny efekt jeśli nie robi się 50/50 odcięcia na elemencie, ale następnym razem tak i uczynię :)

 

[ Dodano: 20 Listopad 2012, 13:58 ]

Na PSB to trochę za mało, ale fajnie, ze chcesz się pokazać :)

 

NXT Generation Car Wash + Microfiber Wash Mitt + wiadro ciepłej

wody

 

Nastepnym razem przygotuj DWA wiadra, bo w opisie i na zdjęciach widzę tylko jedno :-]

Mój błąd, przyznaje się bez bicia i dziękuję za radę :)

Link to comment
Share on other sites

E tam z tymi rejestracjami tak wszyscy na różnych forach panikują. Jak mają ukraść to i tak ukradną taka tam moja subiektywna opinia. My tu gadu gadu, a trzeba czas znaleźć żeby godnie wyczyścić auto :) Co by się już tak koledzy nie denerwowali, że za słabo jak na dział :P

Link to comment
Share on other sites

Samochodzik bardzo fajny, super, że ma tyle szczęścia, że od nowości ktoś o niego dba :)

 

Co do nowej piany VP. Dziękuję za obiektywną opinię o niej, bo zawiedziony starą neutral ph, byłem gotowy kupić tę Advanced, bo według producenta "zmywa wszystko" i jest "najlepszym produktem, jaki kiedykolwiek valet pro stworzyło". Więc pozdrawiam Valet Pro :P

Link to comment
Share on other sites

Samochodzik bardzo fajny, super, że ma tyle szczęścia, że od nowości ktoś o niego dba :)

 

Co do nowej piany VP. Dziękuję za obiektywną opinię o niej, bo zawiedziony starą neutral ph, byłem gotowy kupić tę Advanced, bo według producenta "zmywa wszystko" i jest "najlepszym produktem, jaki kiedykolwiek valet pro stworzyło". Więc pozdrawiam Valet Pro :P

 

Co do tego, że nowy to niestety nie bo kupiłem jako roczne. Poprzednio jeździł nim jakiś menadżer z GM i mył jedynie automatycznie. Był zmatowiały i miał pełno swirli. Fakt, że nie jestem jakimś tam detailerem, ale chyba po to jest forum. Wytkniecie błędy a to tylko korzyść dla auta :)

 

Co do piany to żeby wyszła taka jak na zdjęciu to stężenie 200 ml do 800 ml gorącej wody. Inaczej leci mleko. Pianownica PA na max - i karcher serii 2.40. Zamówiłem teraz Magifoam. Zobaczymy jak się spisze :P

Link to comment
Share on other sites

Fajnie wygląda - liczą się chęci :good: Nie stresuj sie krytyką :good:

Sprawa ze zdjęciami wygląda tak, że albo trzeba mieć tydzień czasu i przy każdym etapie wycierać ręce i pstrykać, albo mieć nadwornego fotografa, albo mieć w tyłku i poprostu się zająć robotą i cyknąć coś w między czasie. Ostatnio miałem okazję pracować z Insignią w lakierze Z 22C - bardzo podatny na korektę i efektownie wychodzi - jeżeli masz ten sam to można z niego sporo wyciągnąć :ad:

Link to comment
Share on other sites

  • Dystrybutor

wojtassss, pianę stosowałeś na niezawoskowane auto? Wstrzymaj się przed zakupem nowej i wypróbuj ją na zawoskowanym autcie! ANSF ma neutralne pH, więc jest bardzo bezpieczna dla wosku. Pamiętaj też o prawidłowej technice spłukiwania od dołu ku górze.

Link to comment
Share on other sites

wojtassss, pianę stosowałeś na niezawoskowane auto? Wstrzymaj się przed zakupem nowej i wypróbuj ją na zawoskowanym autcie! ANSF ma neutralne pH, więc jest bardzo bezpieczna dla wosku. Pamiętaj też o prawidłowej technice spłukiwania od dołu ku górze.

 

I na taki i na taki. Zawsze pianuję od dołu ku górze i tak samo spłukuję :) Lada dzień przyjdzie druga pianka to zobaczymy. Do tego jeszcze coli i mmmm tylko jak tu wszystkich wykulać w weekend i zamknąć się w garażu, żeby zaraz fochów nie było. Ot najgorsza robota :D

 

[ Dodano: 21 Listopad 2012, 21:06 ]

Fajnie wygląda - liczą się chęci :good: Nie stresuj sie krytyką :good:

Sprawa ze zdjęciami wygląda tak, że albo trzeba mieć tydzień czasu i przy każdym etapie wycierać ręce i pstrykać, albo mieć nadwornego fotografa, albo mieć w tyłku i poprostu się zająć robotą i cyknąć coś w między czasie. Ostatnio miałem okazję pracować z Insignią w lakierze Z 22C - bardzo podatny na korektę i efektownie wychodzi - jeżeli masz ten sam to można z niego sporo wyciągnąć :ad:

 

Nie stresuje się, lubię krytykę bo motywuje :) Ze zdjęciami jest tak jak mówisz, ale postaram się coś ogarnąć w tej kwestii. Lakier masz rację jest podatny. Może nie usunąłem wszystkich rys, rysek, swirli itp. Ale w porównaniu do tego co zostawił poprzednik po roku mycia na automatycznych myjniach (ten co je wymyślił powinien wisieć) to naprawdę niebo a ziemia. Jeden mankament tego lakieru, przedni zderzak strasznie niszczy się od kamyczków. Dosłownie momentalnie. Mam nadzieję, że w ciągu dwóch tygodni zrobię to jak na PSB przystało. :) Dzięki za dobre słowa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.