Swoop Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Krzuchu, ładnie wyszło, a malowaliście na żywca, czy zdejmowaliście zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 14 Października 2013 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Na zywca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Przy okazji coś większego by nie zaszkodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 14 Października 2013 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 geno, gdyby nie to, ze wole szybszego i wiekszego vaga to pewnie bym juz dawno to zrobil. Albo razem z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Dopytaj tylko Foliatec czy mają pomarańczową farbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tfelek Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 a czemu nie rozpieraliście zacisków , przecież to chwila roboty a efekt dużo lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 W sumie taki prosty mod a tak zmienił wygląd samochodu zdecydowanie wygląda dużo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Co leży na zaciskach kwarc czy hybryda? Ładnie, teraz pasuje do lakieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Października 2013 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 SZyBA, nic nie lezy. bo: It permanently seals and preserves the surface. . chemical, corrosion and oil resistant . long-lasting gloss, easy to clean W skrocie, kropeluje w teorii jak zly i czysci sie mokra szmatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Korzystajac z ladnej pogody postanowilismy umyc samochod i przy okazji przetestowac Armor All Shield. Ale pokolei... Fabia psiknieta Reloadem 3 tygodnie temu. Plukana na bezdotyku pare dni temu. Takze specjalnie brudna nie byla. Na poczatek oprysk Prickbortem. Potem piana. Mix, 100ml K2 Bora, 100ml Nielsen Cyclone, 50ml Tenzi Truck i jeszcze 100ml jakiegos APC niewiadomego pochodzenia. Jakis tam brudek plynie Plukanie i mycie na dwa wiadra. Dzis w akcji szampon Angelwax o swietnym bananowym zapachu. Wlane okolo 40ml. Dalej ponowne mycie szamponem, tym razem IronX Soap Gel. Nawet na kolach cos tam znalazl. Wjazd do garazu i osuszenie. Dla testu Armor All Shield maska zostala przygotowana finiszem Koch Antihologramm i czerwona gabka Urban. Wymyta porzadnie benzyna ekstrakcyjna. Nie lubie naklejac tasmy na auto pod wosk stad inny patent... Uczestnicy testu, od lewej Armor All Shield, Zymol HDC + Glasur, Sonax Polymer Netshield. Armor All Shielda przelalem do strzykawki by latwiej sie dozowal i ocenic zuzycie na auto. Po zrobieniu maski, wypolerowaniu siuwaksow nadszedl czas na reszte auta. Zostala oczyszczona cleanerem Auto Finesse Tough Prep na miekkiej stronie tricolora. Nastepnie nalozony Armor All Shield na cale auto. Poszlo go okolo 7ml. Nie probowalem oszczedzac, jestem przekonany, ze przywiazujac duzo uwagi do aplikacji 20ml saszetka jest w stanie wystarczyc na 4 male auta. Na oponki wlecial Meguiar's Endurance, a na plastiki zewnetrzne Auto Finesse Revive. (fotki przed) No i pare afterow w garazu, na dworze juz ciemno wiec sesja kiedy indziej. Do nastepnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Ładnie wyszło. Ciekawe co teścik pokaże Nie widziałem w garażu Hiszpańskiej technologii czyżby stała na dworzu? Ale to baaaaaaaaardzo wątpliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekcrx Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 ta Twoja Fabia jakoś nigdy mi nie podchodziła - kombinacja modelu i koloru do mnie jakoś nie przemawiała... ale teraz z tymi ciemnymi światłami jest rewelka, nie wiedziałem że zielony może się tak komponować. Super wygląda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 SZyBA, w innym garazu jarekcrx, o ktorych swiatlach mowisz? Osobiscie jak Fabia to tylko ten zielony i jeszcze taki niebieski Race Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 15 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 krd, jak tam NW? Która wg Ciebie najlepiej wypada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekcrx Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Krzysiek - zdecydowanie o wszystkich. Przyciemnienie tylko przednich lub tylnych nie dałoby tego efektu. Tak powinny były z fabryki wychodzić - coś jak pakiet stylizacyjny w rapidzie htb:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Arekkaz, bylem wielkim fanem G5 (wczesniejsze G3). Jednak Justyna przekonala mnie do G1. Na przedniej szybie mam obecnie G1. Nakladana jakos w sierpniu, 4 warstwy. Przebieg okolo 15 tys km i trzyma sie jak zla. W zasadzie brak oznak jakiegokolwiek zuzycia. Odpycha wode od 50-60km/h. W zime plynu nie zalowalem. Wycieraczkami tez macham. W zasadzie odpycha wode jak G5/3 tylko zdecydowanie przez dluzszy czas. Wczesniej musialem co 2 miesiace aplikowac. Na tylnej szybie bedzie ponad rok czasu jak polozylem G1 i tez swietnie dziala. Na bocznych nie widze sensu aplikowac czegokolwiek "lepszego". Wale NW od Autolanda raz na pol roku jak sobie przypomne. W 5min obskakuje wszystkie boczne szyby, bez zadnych Glass Polishy czy innych cudakow. I tez dziala Jak tylko G1 na przedniej szybie sie skonczy to zrobie jakies 50/50 z inna dlugolezaca jarekcrx, tylne swiatla nie sa przyciemnione. Zmienilem z oryginalnych lamp Skodowskich na takie ledowe, wlasnie taki byl zamysl, zeby bylo ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 15 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 krd, bardzo dziękuję za opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Krzychu, wywal te chlapacze Po co ci one? Nic sensownego to nie daje, bo teoria o mniejszym chlapaniu to taka naciągana. A na prawdę auto odzyska. Ten patent był dobry w polonezach i dużych fiatach 30lat temu Bo auto na prawdę świetnie się prezentuje, ale bez tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Krzychu, wywal te chlapacze Po co ci one? Nic sensownego to nie daje No, oprócz tego że chronią progi przed kamieniami to nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 kamil_rosen, chlapacze na wiosnę przy okazji zmiany kół na letnie i mycia podwozia będą zdemontowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmwsrc Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 krd aż szkoda teraz z garażu wyjeżdżać chyba dla tego obok stoi Ford... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.pajak Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 krd, czy to jest ta słynna "Puma from WWL"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 g.pajak, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Krzychu, wywal te chlapacze Po co ci one? Nic sensownego to nie daje No, oprócz tego że chronią progi przed kamieniami to nic nie daje Błagam, litości jak ktoś robi więcej jak 30tys km rocznie i większość w trasie, to może i ma sens, ale prezencji auto nie ma przez to żadnej. Ale każdy ma swoje zdanie tak samo jak można robić grube "tjuningi" zakładać obcięte sprężyny, body kity, szpoilery i jeździć w zimie na np stalówkach 13" z kołpaczkami z tesco Ale skoro będą zdjęte to najważniejsze i koniec tematu Dobrze, że Justyna sprowadza krd na dobrą drogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Do czegoś trzeba się przyjebać Całokształt burzą zardzewiałe piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się