Skocz do zawartości

Wczoraj w WPI


krd

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 288
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderator

SZyBA, nic nie lezy. bo:

It permanently seals and preserves the surface.

 

. chemical, corrosion and oil resistant

. long-lasting gloss, easy to clean

 

W skrocie, kropeluje w teorii jak zly i czysci sie mokra szmatka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Moderator

Korzystajac z ladnej pogody postanowilismy umyc samochod i przy okazji przetestowac Armor All Shield.

Ale pokolei...

 

Fabia psiknieta Reloadem 3 tygodnie temu. Plukana na bezdotyku pare dni temu. Takze specjalnie brudna nie byla.

 

l5cc.jpg

 

n6ju.jpg

 

wxlj.jpg

 

r2w2.jpg

 

cp2f.jpg

 

tn0c.jpg

 

pjc3.jpg

 

tjvg.jpg

 

5xit.jpg

 

leb4.jpg

 

xln8.jpg

 

dhov.jpg

 

Na poczatek oprysk Prickbortem.

 

dus7.jpg

 

97bd.jpg

 

3a3r.jpg

 

j9sp.jpg

 

36au.jpg

 

0ncy.jpg

 

Potem piana. Mix, 100ml K2 Bora, 100ml Nielsen Cyclone, 50ml Tenzi Truck i jeszcze 100ml jakiegos APC niewiadomego pochodzenia.

 

gcya.jpg

 

4kue.jpg

 

xrz7.jpg

 

2stu.jpg

 

Jakis tam brudek plynie :P

 

tle4.jpg

 

mlc8.jpg

 

i0ys.jpg

 

Plukanie i mycie na dwa wiadra. Dzis w akcji szampon Angelwax o swietnym bananowym zapachu. Wlane okolo 40ml.

 

lfi5.jpg

 

pcgk.jpg

 

pps2.jpg

 

0opz.jpg

 

4l0s.jpg

 

Dalej ponowne mycie szamponem, tym razem IronX Soap Gel.

 

ynes.jpg

 

2q06.jpg

 

lqrd.jpg

 

kx0f.jpg

 

Nawet na kolach cos tam znalazl. :P

 

m88s.jpg

 

fukm.jpg

 

qjyk.jpg

 

g6ri.jpg

 

nwy4.jpg

 

xko4.jpg

 

Wjazd do garazu i osuszenie. Dla testu Armor All Shield maska zostala przygotowana finiszem Koch Antihologramm i czerwona gabka Urban.

 

ow05.jpg

 

Wymyta porzadnie benzyna ekstrakcyjna.

 

kxbi.jpg

 

Nie lubie naklejac tasmy na auto pod wosk stad inny patent... :P

 

el1r.jpg

 

el1r.jpg

 

0apc.jpg

 

Uczestnicy testu, od lewej Armor All Shield, Zymol HDC + Glasur, Sonax Polymer Netshield.

 

cq9b.jpg

 

6b93.jpg

 

wl24.jpg

 

c4xq.jpg

 

Armor All Shielda przelalem do strzykawki by latwiej sie dozowal i ocenic zuzycie na auto.

 

2b83.jpg

 

Po zrobieniu maski, wypolerowaniu siuwaksow nadszedl czas na reszte auta.

Zostala oczyszczona cleanerem Auto Finesse Tough Prep na miekkiej stronie tricolora.

 

bv9m.jpg

 

Nastepnie nalozony Armor All Shield na cale auto.

 

5hzm.jpg

 

Poszlo go okolo 7ml. Nie probowalem oszczedzac, jestem przekonany, ze przywiazujac duzo uwagi do aplikacji 20ml saszetka jest w stanie wystarczyc na 4 male auta.

 

Na oponki wlecial Meguiar's Endurance, a na plastiki zewnetrzne Auto Finesse Revive. (fotki przed)

 

1den.jpg

 

hquv.jpg

 

No i pare afterow w garazu, na dworze juz ciemno wiec sesja kiedy indziej.

 

ilxd.jpg

 

b8fo.jpg

 

al7v.jpg

 

qn52.jpg

 

izx9.jpg

 

g8v4.jpg

 

xjda.jpg

 

yfce.jpg

 

se2v.jpg

 

rxhs.jpg

 

Do nastepnego :good:

 

:ad::ad::ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Arekkaz, bylem wielkim fanem G5 (wczesniejsze G3). Jednak Justyna przekonala mnie do G1.

Na przedniej szybie mam obecnie G1. Nakladana jakos w sierpniu, 4 warstwy. Przebieg okolo 15 tys km i trzyma sie jak zla. W zasadzie brak oznak jakiegokolwiek zuzycia. Odpycha wode od 50-60km/h. W zime plynu nie zalowalem. Wycieraczkami tez macham. W zasadzie odpycha wode jak G5/3 tylko zdecydowanie przez dluzszy czas. Wczesniej musialem co 2 miesiace aplikowac. Na tylnej szybie bedzie ponad rok czasu jak polozylem G1 i tez swietnie dziala. Na bocznych nie widze sensu aplikowac czegokolwiek "lepszego". Wale NW od Autolanda raz na pol roku jak sobie przypomne. W 5min obskakuje wszystkie boczne szyby, bez zadnych Glass Polishy czy innych cudakow. I tez dziala :)

 

Jak tylko G1 na przedniej szybie sie skonczy to zrobie jakies 50/50 z inna dlugolezaca :)

 

jarekcrx, tylne swiatla nie sa przyciemnione. Zmienilem z oryginalnych lamp Skodowskich na takie ledowe, wlasnie taki byl zamysl, zeby bylo ciemno 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, wywal te chlapacze 8-) Po co ci one? :mrgreen: Nic sensownego to nie daje, bo teoria o mniejszym chlapaniu to taka naciągana. A na prawdę auto odzyska. Ten patent był dobry w polonezach i dużych fiatach 30lat temu ;)

Bo auto na prawdę świetnie się prezentuje, ale bez tego :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, wywal te chlapacze 8-) Po co ci one? :mrgreen: Nic sensownego to nie daje

 

No, oprócz tego że chronią progi przed kamieniami to nic nie daje :roll:

 

Błagam, litości :cry:

jak ktoś robi więcej jak 30tys km rocznie i większość w trasie, to może i ma sens, ale prezencji auto nie ma przez to żadnej. Ale każdy ma swoje zdanie :good:

tak samo jak można robić grube "tjuningi" zakładać obcięte sprężyny, body kity, szpoilery i jeździć w zimie na np stalówkach 13" z kołpaczkami z tesco :wallbash:

 

Ale skoro będą zdjęte to najważniejsze i koniec tematu :good:

Dobrze, że Justyna sprowadza krd na dobrą drogę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.