Justyna Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Witam Serdecznie Tym razem chciałabym przedstawić Wam skromną relację z pracy nad autem, nad którym miałam przyjemność pracować , czyli VW Golfem drugiej generacji. Auto należy do mojego dobrego znajomego i przyjechało do mnie głównie na korektę lakieru ze względu na wypłowiały już czerwony lakier i poszarzałe zderzaki. Auto: VW Golf II Rok produkcji: 1991 Silnik: 1.3, 50 KM benzyna Czas pracy: dwa tygodnie (około 10 godzin dziennie) Wykorzystane kosmetyki: Lakier: - piana Autobrite Magifoam - APC Nielsen Cyclone i SNB Green - szampon Presta Sudz Car Wash - glinka Bilt Hamber Soft - Sanesolv Extra - Duragloss 101 - Duragloss 111 Korekta lakieru: - Mezerna FG 500 i FF 3000 - Pady Flexipads i Urban - IPA Koła: - SNB Jetin S - Wolf Decon Gel - SNB APC czerwone - FK 1000p - DB Replenish Szyby: - Megs Glass Cleaner - Gtechniq G4 -IPA Autobrite Repel Uszczelki : CarPro Perl Silnik: - SNB Green APC - Nielsen SAS Auto przyjechało do mnie w takim stanie: Ze względu na zbyt mało czasu nie mam fotek z mycia auta , jednak zostało ono porządnie odsmolone i umyte a następnie wyglinkowane, szkoda, że nie mam fotki glinki bo mimo użycia Sanesolva sporo zebrała i była czarna Wnęki drzwi również zostały umyte I dwa foto na szybko z polerowania maski Ok wjazd do garażu i dalsza polerka lakieru Menzerną FG 500, biały pad flexi, który zdążył się już zabarwić na czerwono. Przy okazji garaż wykończony dzięki radom dzinkinsa Koniec darcia FG 500 czas umyć auto, a więc kropelki po paście I to chwilowo był koniec pracy nad lakierem, więc przejdźmy do silnika, ale najpierw grill out Silnik przed wyglądał tak : No niezbyt ciekawie, więc gloria z SNB Green APC i Nielsen Cyclone w dłoń i do dzieła Tak się zagalopowałam, że fotek z mycia silnika w trakcie nie ma, ale są po: Tu na razie umyta ściana grodziowa Maska nawoskowana Monster Shine Pride Sealant Ok silnik skończony to zajrzyjmy do wnętrza a tam : Oraz bagażnik: W takim razie pędzelki, mikrofibry i Valet Pro Interior APC w stężeniu 1:8 i działamy Koło zapasowe również umyte i zabezpieczone: Elementy lakierowane w bagażniku również zabezpieczone: Koło zapasowe i wykładzina lądują na swoim miejscu We wnętrzu znów mało zdjęć z przebiegu prac, ale mówi się trudno Wchłaniający się dressing i lampa błyskowa dały bardzo mocny połysk na fotkach, w rzeczywistości wyglądało to zupełnie inaczej Dywaniki wyciągnięte z auta również zostały umyte, tym razem SNB APC (czerwone). Następnie ściągnęłam z auta znaczki i listwy z klamek ,a potem pomalowałam je na czarno Patrząc na auto nie pasowała mi na nim korozja oraz popękana szpachla z lakierem na tylnym prawym błotniku , więc postanowiłam coś z tym zrobić Ok szlifierka w dłoń i do roboty Następnie do wytrawienia pozostałych resztek korozji użyłam antirust gel oparty na kwasie fosforowym, który zmienia barwę na czarną Potem szpachla i podkład: Przed podkładem auto maskujemy i odtłuszczamy Na pas pod zderzakiem oraz progi poszedł czarny baranek i jednocześnie auto przygotowane było do lakierowania. Wcześniej podkład zeszlifowany na mokro papierami na gąbce o gradacji 400 i 600 Listwa nad tylnym zderzakiem została jednak pomalowana w całości jednak zapomniałam zrobić fotke. Potem auto wjechało do garażu i postało 48 godzin w celu utwardzenia się lakieru. Ja w tym czasie zajęłam się kołpakami do felg, które zostały potraktowane papierami od 180 do 320 a następnie pomalowane podkładem Ok lakier na golfiku wysechł, więc auto wylądowało na kobyłkach, aby domyć felgi i nadkola. Do tego celu posłużył Sanesolv Extra, Gloria FM 10 i SNB Green APC z niewielkim dodatkiem Nielsena Cyclone. Następnie wzięłam się za koła i tu podziękowania dla Pawła MxNowicki za użyczenie SNB Jetin S, który sobie bardzo dobrze poradził. Potem poszedł Wolf Decon Gel i felgi zaczęły krwawić Po domyciu felg ukazał się ich tragiczny stan i nie mogłam ich tak zostawić bo nie potrafiłabym ich założyć na auto z powrotem. A więc : Po tych zabiegach felgi zostały nawoskowane a opony odżywione: Śruby do kół wzięły kąpiel w APC a następnie zostały przesmarowane No ale wróćmy do lakieru Miejsca malowane zostały zmatowione papierem 1500 – 2500 a następnie wypolerowane za pomocą Menzerny FG 500 Trochę go spłynęło na chodnik przy ścinaniu W pewnych momentach miałam dość tego lakieru i chciałam go zostawić bo wystarczył jeden dzień na słońcu i można było zaczynać polerowanie od nowa ze względu na powstającą mgłę na lakierze, która nie schodziła za pomocą FF3000 i trzeba było jechać FG 500 i to też na twardym padzie. No ale nie poddaje się i coś z tego polerowania jednak wyszło Tu w odbiciu Tolek, który jest zazdrosny i ma humory, ale to będzie w innym temacie Przyszedł czas na wymycie resztek past, więc SNB Green APC w stężeniu 1:4 a następnie szampon Presta Chwilowo wyszło słońce, które i tak zaraz się schowało, ale co poradzić Przyszedł czas na szyby. Potraktowane Gtechniq G4 maszynowo Tu widać różnicę w odbiciu między przednią szybą pasażera przed a tylną po Teraz auto do garażu i nakładamy niewidzialną wycieraczkę Autobrite Repel na szyby Na lakier poszedł Duragloss 101 i 111 a na plastiki ValetPro Dionysus Trim Glitz I tak więcej zdjęć nie udało mi się zrobić na świeżo po pracy ze względu na deszczową pogodę a auto pojechało do właściciela. Miałam okazję jednak zobaczyć się z Nim po trzech dniach i zrobiłam kilka fotek A to fotki, które przed chwilką dostałam od właściciela autka I to by był koniec Dziękuję wszystkim, którzy dotarli do końca. Pozdrawiam Justyna 1
clhseba Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Wiedziałem że będzie Mega ale że aż tak Justyna jesteś moim IDOLEM
Moderator krd Opublikowano 6 Września 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Ja piernicze! Pozazdrosic zapalu i umiejetnosci. Jakbys potrzebowala chlopaka od podawania fibr to sluze!
KeepeR Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Bardzo fajna praca, dobrze ktoś się bierze za takie auta Fajny efekt 50/50 po PB NL
kubik Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Szacuneczek Szefowo Naprawdę jestem pod wrażeniem. Już chyba nawet wiem kto wygra sierpień-grudzień
soll Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Kur...a Justyna ja pier....., KOBIETA - NIESPODZIANKA Mega praca
Debet Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Masakra;-) jak zobaczyłem cię z Pistoletem to padłem.......... padłem.......... i nie mogę wstać. Z z z zazdrości bo moja Kobietaaa ni chuu coś zrobić przy aucie... tylko skomentuje "MOŻE BYĆ" i szlak jasny trafia heh;-) Naprawdę praca wyszła ci idealnie jak koledzy wyżej PODZIWIAM CIĘ ;-) Pozdrawiam
witles Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Świetna praca, aż brakuje słów by ją opisać
Radzimił Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Jak tylko jest nowo założony temat w PSB przez Justyne, to już mi się morda śmieje! Niesamowita praca!! I wiedza w temacie! ... taka kobieta.. ideał!
BartekB Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Ale tablic na koncu nie zakryła haha
barteq161 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Najlepsza praca jaka widzialem w tym roku
czysty Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Gratuluje cierpliwości , a co za tym idzie efektu
dzinkins Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 bez komentarza.. +1 Uczyć się Panowie Kobita wielu tu zawstydziła Justyna
Justyna Opublikowano 6 Września 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Jakbys potrzebowala chlopaka od podawania fibr to sluze! czasami by się przydał Dziękuję wszystkim za bardzo miłe słowa nie wiedziałam, że aż tak się spodoba bo fotek z przebiegu prac nie za dużo Poczekajcie jeszcze na Tolka, który jest w trakcie
Thomas207 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Szacun Oby tylko wlasciciel docenil i dbal teraz odpowiednio
michałoś Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 WMA to najgorsi kierowcy %-) Praca świetna, zazdroszczę umiejętności :-)
Tomek6 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Niesamowita praca Szczerze gratuluję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się