Skocz do zawartości

Wrażenia z jazd testowych, FB, YT, zmiany :D


Geno

Rekomendowane odpowiedzi

A tutaj już wyjeżdżając, prawdziwy Inwalidizm. Dobre koło, dobry spas, tylko jednej rzeczy brak. Żałuję, że nie miałem żadnej szlifiery, bo zasługuje na GLEBA SUKO na błotniku

Chłopu pewnie nawaliła pneumatyka i już miał by ozdobiony błotnik.

Co do jazd testowych nie mają tam jakiś V8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 663
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W sumie dość ciekawie wygląda ten CLA. Widzę w nim trochę podobieństwo do poprzedniego CLSa szczególnie po bocznej linii szyb. W sumie do jakiego samochodu można go porównać jeżeli chodzi o wielkość i klasę? Jak wypada cenowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel020202, mają, ale nie byłem w garniaku od Guczacziego albo Stolcze&Germana ( byłoby łatwiej, jakbym w ogóle takie posiadał :mrgreen: ).

 

Jest ML, jest Ska, jest SL, ale to raczej nie ten wygląd :dontknow::P

 

Cenowo okolice 150 tyśków, startuje chyba jakoś 110-120. Taki segment, w sumie nie wiadomo jaki, może A3 w sedanie, kiedy wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne auto ktore ma byc podobne wielkoscia to A3 z bagaznikiem, jakos za chwile ma byc.

Poza tym, podobno folkswagen cos tam ma konstruowac.

 

Ogolnie z klasy obecnie jest podobny zupełnie do zadnego innego.

Np CLA jest dluzsze od C klasy, za to przez plyte z A ma mniej miejsca w srodku niz krótsze C.

Itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, Tak jak geno napisał do A5 to nawet nie ma co go podstawiać na wielkość w środku. CLA z szyberdachem jak dla mnie jest za mała na wysokość (mam 188 cm wzrostu). Przy fotelu z manualną regulacją opuszczoną maksymalnie w dół dotykałem głową o podsufitkę. W wersji bez szyberdachu było zdecydowanie lepiej ale też dosyć klaustrofobicznie na wysokość. Geno jak Twoje wrażenia w tej kwestii bo nie masz postury Leo Messiego? :evil: Z tyłu nie siedziało mi się w CLA źle jeżeli chodzi o miejsce na nogi ale za to z racji opadającej linii dachu musiałem trochę "zsunąć" się tyłkiem na siedzeniu, żeby nie manewrować głową uciekając przed podsufitką.

 

Bagażnik ma bardzo głęboki ale niezbyt praktyczny - na kije golfowe i 2 rakiety do tenisa starczy :mrgreen: Franek pewnie by upchnął jakiegiś mniejszego zawodnika wzorem chłopców z ferajny :evil:

 

Dla mnie bardzo piękne auto ale raczej dla singla rotujacego damami na prawym fotelu niż dla ojca rodziny, ktory raz na jakiś czas potrzebowałby załadować bambetle do bagażnika - dla takiego Pana odpoiwedni byłoby właśnie BMW serii 3 GT albo A5 Sportback.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: Franek

jestem Tuuuuu :)

 

mniejszego zawodnika wzorem chłopców z ferajny :evil:

:song:

 

la mnie bardzo piękne auto ale raczej dla singla rotujacego damami na prawym fotelu niż dla ojca rodziny, ktory raz na jakiś czas potrzebowałby załadować bambetle do bagażnika - dla takiego Pana odpoiwedni byłoby właśnie BMW serii 3 GT albo A5 Sportback.

Dokladnie - idealne podsumowanie.

To jest alternatywa dla np pary ktora do tej pory jezdzila coupe lub hothatchem, a teraz chce 4 drzwi, ale tylko dla siebie (co by marynare powiesic np z tyłu czy cos tam łatwiej siegnac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Przyznam, że marka Mercedes to zupełnie nie mój target i w śledzenie ich nowości ograniczam się do przeglądania prasy, gdzie wyczytałem że Mercedes, tym modelem ma zamiar walczyć o Klientów A5 i nadchodzącej BMW serii 4. Dopiero po odpowiedziach geno, i lukwawa, wszedłem na stronę Mercedesa w "słupki i tabelki" i... :dontknow:

klasa C - długość auta - 4591 cm, rozstaw osi - 2760 cm

klasa A - długość auta - 4291 cm, rozstaw osi - 2699 cm (na tle klasy C, całkiem nieźle)

i na koniec:

klasa CLA - długość auta - 4630 cm, rozstaw osi - 2699 cm :( - przyznam że nie rozumiem :o - to kwestia oszczędności czy to tak ma być? Ja wiem że Mercedes nie jest marką z aspiracjami sportowymi ale zrobić rozstaw osi w sportowym coupe z segmentu C, rozstaw osi z auta z segmentu C to... :dontknow:

 

Na koniec sprawdziłem A5 Sportbaka i wygląda to tak:

A5 Sportback - długość auta - 4712 cm, rozstaw osi - 2810 cma to auto kilka lat starsze od CLA :/ - teraz wierzę że to zupełnie inna liga :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kwestia oszczędności czy to tak ma być?

Raczej kwestia grupy docelowej.

Zeby proporcje mial ladne jest dosc dlugi, mniejszy wygladał by komicznie.

Płyta A klasy - tak, to wlasnie oszczednosc, jednak nikt tego nie ukrywa.

 

A5 Sportback

Ja bym patrzył przez ten pryzmat - A5 - start od 141 800

CLA 118 900

 

Wiec nie porównujmy tego w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Ja bym patrzył przez ten pryzmat - A5 - start od 141 800

CLA 118 900

 

Wiec nie porównujmy tego w ten sposób.

 

Niby tak ale za te 118 900 dostajesz silnik 1,6 i 122 KM :lol::lol::lol::lol::lol: a za 141 800 - już 170 kucy ;)

 

Jeśli za to porównasz dwa podobne silniki: CLA 250 za 154 900 zł i A5 2.0 TFSI za 160 600 zł to już Mercedes nie ma podejścia :/

Ja bym go traktował bardziej w kategorii auta "gadzetu", coś jak Ford Ka, Opel Adam czy Fiat 500. Oczywiście nie przyrównuje Mercedesa do którejkolwiek z tych marek. Doszukuję się jedynie analogii, że nie każde auto to stosunek wielkości do ceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kia' tak samo mocno się poprawiła i dogania europe :good:;)

O tak :good: Ostatnio miałem okazję pojeździć Optimą, i gdyby nie znaczek na atrapie to ciężko było by się domyślić, że to "koreańczyk", niezłe wyposażenie, nienajgorsze materiały, całkiem fajne autko 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie do jakiego samochodu można go porównać jeżeli chodzi o wielkość i klasę?

 

Audi A5

BMW seria 4

 

A5 i seria 4 są pozycjonowane wyżej, zupełnie inny prestiż. Seria 4 będzie startować z ceną ok. 170 000zł a CLA od 120 000zł.

 

Biorąc pod uwagę wielkość i cenę CLA jest on dla osób, którym nie podoba się C klasa a jednocześnie nie przeszkadza im przedni napęd w CLA.

 

[ Dodano: 13 Maj 2013, 22:34 ]

A5 to zdecydowanie E Coupe/Cabrio - nota bene w AMG paku wygląda świetnie :shock::shock::shock:

 

Nie do końca, A5 jest zbudowane na A4, jest wersją Coupe A4 a zatem powinno być porównywane do CLK (i cenowo tak jest). Do E Coupe Audi wystawia A7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weglus, Hyundai jak się ostatnio przekonałem, robi nad podziw fajne samochody (od dwóch tygodni jeżdżę i40) ale żaby od razy to kupować :o:o:?

Ja się właśnie zakochałem w i40 :song: Jesienią zmieniam właśnie na niego w wersji "Style": lista wyposarzenia naprawdę bogata, wykończenie więcej niż przyzwoite, no i super wygląd (jak dla mnie) :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.