dzinkins Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Wooooooooooooo Kto ma Insignisa ??? A ja mam ufff Dobry zakup EVO
JM63 Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Evo, Jeden wosk na całym samochodzie? Żadnych 50/50, nowości na masce itd? W jakim odstępie warstwy?
Moderator Eryczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Evo, słoneczko prawdę powiedziało a prawda wygląda pięknie trzy warstwy Insignisa? kropelkowanie i odprowadzanie wody mogą wpędzić w kompleksy dopisuję się do pytanie JM63, jakie odstępy w nakładaniu Insignisa?
Marian_K Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 1. Samej pracy oceniał nie będę bo... po prostu nie wypada. Nie będę uczył ojca dzieci robić. Mogę po Tobie posprzątać garaż. 2. Relacja - klękam i podziwiam. Nie ogarniam jak można wykonywać tyle prac jednocześnie fotografując efekty - przecież to jest mega wk...urzające. Co chwilę odkładać maszynę, wycierać ręce, robić zdjęcia i tak w kółko. Ja aż tyle samozaparcia nie mam. A potem jeszcze obróbka zdjęć, wrzucanie na serwer, opis... po prostu podziwiam i dziękuję, że Ci się jeszcze chce 3. Zachowanie wody na Insginisie raczej nie dziwi 4. Zachowanie wody na G1 po takim czasie Powiedz proszę jak wygląda sytuacja w naturalnym deszczu? Jest równie dobrze? 5. Wygląd Leona - zanim zawitałem na forum te samochody dla mnie nie istniały odkąd zobaczyłem (na zdjęciach) Twojego - zacząłem je zauważać na ulicy i czym dłużej patrzę tym bardziej dostrzegam w nich urok Czasem pod pracą na mokotowie ktoś postawi takiego "czarnucha" jak Twój to wtedy zerkam ostro czy to nie ten jeden, jedyny, wypieszczony, bo chętnie obejrzałbym na żywo... ale niestety to jakieś styrane czasem i zapuszczone wozidła. Pozdrawiam!
Administrator Evo Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 jakie odstępy w nakładaniu Insignisa? Między pierwszą a drugą 2 godziny, miedzy drugą a trzecią ok 20 godzin Marian_K, dzięki Powiedz proszę jak wygląda sytuacja w naturalnym deszczu? Jest równie dobrze? W dość mocnym deszczu jest bardzo dobrze, natomiast przy słabszych opadach tak dobrze nie jest, krople mają za mała powierzchnie żeby je "złapał" pęd powietrza. Na dniach pewnie ściągne to co jest i położe od nowa dwie warstwy.
patryczken16 Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Na dniach pewnie ściągne to co jest i położe od nowa dwie warstwy. to wlej do koperty te stare uzywane 3 warstwy i podeslij do mnie
Borek Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Evo, ile szyb czołowych obleci tym 15ml opakowaniem G1?
Administrator Evo Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 Nie wiem, nie używałem nigdy małego opakowania, ale strzelam że jakieś 6-8 razy bym obleciał tym szybę czołową.
DawPi Opublikowano 25 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2012 G1 ma jedyną wadę, że opakowania nie mają pipetki, jak ma Dlux, którego można aplikować z aptekarską dokładnością do kropelki. A szkoda.
Administrator Evo Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 Ale marnie, bo forum nie siadło
MM.MM Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 Dajcie linka do wykopu, poczytam ich wypociny
Moderator Eryczek Opublikowano 29 Lipca 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 http://www.wykop.pl/ramka/1217187/ekstr ... ycie-auta/ komentarze żałosne
JM63 Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 Słabo, opony od środka niewyczyszczone, bak paliwa, cylindry. Amator Ktoś z WWL? A to mnie absolutnie rozwaliło! Tylko po co to zrobil ??? Jak by poswiecil ten czas, na cos bardziej produktywnego, np. na budowe domu, to by juz mial fundamenty wylane.
escimo Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 JM63, odpowiedź do tego byla jeszcze lepsza. Na razie ten czas tracisz przed ekranem monitora. A On chociaż z domu wyszedł
TOMMI Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Wyszło pięknie Może kiedyś i mój leo doczeka się takiego błysku
Administrator Evo Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2012 O masełkowatym lakierze już pisałem, niestety z każdym myciem utwardzam się w przekonaniu że jest ciężko. Na malowanych elementach jest naprawdę mięciutko, i nie ma opcji utrzymania tego w przyzwoitym stanie. Coś jak na aucie które mam w avatarze... Pewnie w tym miejscu właściciele białych, srebrnych, beżowych, pastelowych aut pukają się w czoło z myślą co on pi****li , myć nie potrafi i mu się auto rysuje ew, poprzykrywał rysy i się wypełniacze wymyły No cóż, być może tak jest, ale efekt jest taki że po korekcie kilka myć i już rysuje się piękna siatka drobnych holosów od fibry/ręcznika. Skoro więc nie potrafię myć auta żeby go nie rysować, nie pozostało nic innego jak sprawdzić kwarc Przed zabiegiem auto zostało umyte, nie było specjalnie brudne przed akcją : W tak zwanym międzyczasie zerknąłem obok co się dzieje, wygląda na to że chłopaki rozszerzają działalność o oklejanie folią... Dobra, bez żartów, wychodzi im to mniej więcej tak samo dobrze jak malowanie Ok, po umyciu i osuszenie auta przystępujemy do właściwej próby. Najpierw maska, szybki finish żeby wyrównać lakier : Po zalaniu maski hektolitrami IPA dzielimy ją na trzy części : Od strony pasażera , łącznie z prawym błotnikiem : Środek : I kawałek od strony kierowcy : Tutaj celem było porównanie Cquartza i C1 między sobą, oraz odniesienie tego do zwykłego wosku z wyższej pólki, zarówno pod względem brudzenia się, kropelkowania etc jak i rysowania się. Ekspert w akcji nakłada CQ : Tutaj C1 w trakcie aplikacji : Pierwsze różnice w aplikacji - C1 po aplikowaniu rozsmarowujemy mikrofibrą, zostawiamy na ok.3 minuty i polerujemy. Cquartza aplikujemy, zostawiamy w tym przypadku na ok 10 minut i również polerujemy. Gtechniq bez porównania łatwiej się poleruje, w zasadzie tak jak dobry wosk z wyższej półki. Cquartz jest tępy i się ciągnie przy polerowaniu, trzeba w to włożyć więcej wysiłku. I tutaj uwaga - mocno się przykładamy do polerowania takich produktów. Na małym fragmencie błotnika przy krawędzi ( ~2x2cm) widać nie docisnąłem odpowiednio MF i zostało trochę niespolerowanego C1. Efektem jest ledwie widoczna smuga, która oczywiście nie schodzi przy użyciu ściernego cleanera. Uważamy Po spolerowaniu wygląda to nieźle : Zarówno C1 jak i CQ mocno przyciemniły lakier, zdecydowanie mocniej od Insignisa. Następnie drzwi pasażera smarujemy SV Shieldem, woskiem o którym krąży opinia "naturalnego kwarcu" , ze względu na zawartość PTFE i łatwość w myciu : Miejsce styku błotnika i drzwi będzie naturalną "50/50" przy obserwowaniu brudzenia się lakieru. Dalej, przed zderzak dostał innym woskiem z wysokiej półki : Tak jak w przypadku Shielda, będziemy patrzeć na brudzenie się na styku błotnik/zderzak. Po ok. 40 godzinach leżakowania obie powłoki na masce i błotniku dostały jeszcze porcje swoich wspomagaczy - C 1.5 & Reload : Kolejny raz produkt Gtechniq okazał się dużo łatwiejszy w użyciu , Reload się dość mocno mazał. Być może to kwestia sporej temperatury i wilgotności, nie wiem. Tradycyjne fotki skończonego auta w stylu SF : Na zewnątrz - wet look jak się patrzy : To zdjęcie już wrzucałem, wrzucę jeszcze raz - zwróćcie uwagę na przyciemnienie błotnika : To jeszcze tylko kropelki, te po myciu : oraz po deszczu : Z relacji zdjęciowej to by było na tyle póki co. A jeśli chodzi o moje wrażenie...prawda boli i jest smutna - zarówno CQ jak i C1 miażdzą Insignisa, Shielda i Glasura pod względem (nie)brudzenia się , kropelkowanie na czystym aucie jest podobne, ale na brudnym obie powłoki kropelkują dalej bardzo dobrze, woski już nie bardzo. Po dwóch myciach już na drzwiach pasażera pojawiło się delikatne holo, na błotniku czyściutko. Na masce różnic jeszcze nie ma, ale to ze względu na oryginalny klar który jest twardszy niż na malowanych elementach. Zobaczymy jak to będzie wyglądało za jakiś czas, "test" zamierzam pociągnać do października, kiedy na całe auto NAPEWNO wleci jakaś powłoka, kwestia tylko jeszcze jaka
Moderator rychu Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jaka ciekawa, nocna wrzuta Ciekawe jak się dalej sprawy potoczą... Samochód Evo z powłoką
Carire Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 No, no pięknie i ciekawie się zapowiada Nie myslałeś nad pakietem od TS'a?
sirtrojan Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 dobre uzupełnienie graficzne naszej rozmowy ze spota
Sucre Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jestem w szoku że Evo na Leosia wrzucił kwarc, ale wiem jak to jest, gdy samochód rysuje się od mycia i wycierania. Jestem bardzo ciekaw różnic w położonych powłokach. A na reszcie elementów co siedzi??
Administrator Evo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Nie myslałeś nad pakietem od TS'a? Myślałem, ale trochę za duże koszta. Pomyślimy za rok A na reszcie elementów co siedzi?? Na reszcie elementów siedzi miesięczny Insignis.
misiasty86 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Będe sledził ten temat na bieżąco
Rekomendowane odpowiedzi