lakikwap Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 a możesz porównać go do UQD megsa? albo do PB S&G (moim zdaniem najlepszy efekt po qd jaki widziałem) i do qd od smarta? Czy ich nie używałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 9 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 UQD nie używałem, tylko zwykłe QD Megsa. S&G tylko raz miałem okazję użyć więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć, w dodatku to było na srebrnym aucie w cieniu,ale miałem wrażenie że CG szybciej odparowywał z lakieru. Co do Smarta, to jest to ten sam produkt co ProDetailer, Smart to przebrandowany Chemical Guys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Jesteś pewien??? Bo mi ten smart nie przypadł do gustu.. Dał kiepski efekt i jakoś nieutrzymł sie mega długo. No ale kolor ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 9 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Producent tego nie potwierdził, ale na wszystkich forach detailingowych można znaleźć takie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afi Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Pośród hałd śniegu i wszechobecnego lodu, który spowodował, że dwa razy byłem bliski wykonania szpagatu i raz o mało co nie wleciałem twarzopodobizną do wiaderka z szamponem, ku pocieszeniu sąsiadów, Opel został umyty i wysuszony za pomocą PB Spray&Gloss. I to by było na tyle, bo na nic więcej mi nie starczyło czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 nareszcie temperatura podskoczyła do około 8-10 stopni i dopadłem się do mojego autka a zrobiłem mniej więcej to: umyte całe auto,umyte gumowe chodniczki,umyte wszystkie szyby od wewnątrz i dokładne odkurzanie może niewiele ale tylko na tyle starczyło mi czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8shq Opublikowano 9 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Ja w sobote oblecialem cale autko ONR'em, pozniej QD rowniez na bazie ONR'a a wczesniej zrobilem kilka zaprawek lakierniczych (tak na szybko co by nie podrdzewialo...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz85 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 umyte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Leon trafił na hamownie : Hamownia pokazała 138 koni i 298 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaKr Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Hmmmmmmm Wymieniłem tylnią szybe, poszła w drobny mak a już na myjkę prawie wjechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Dobre cyferki, wklej caly wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Jutro jeszcze drobna korekta coby zlikwidować to wypłaszczenie między 1500 a 2000, ale dużo lepiej nie będzie bo turbo niestety nie należy do najzdrowszych i przydałaby się regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spons Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Ladne kreski, faktycznie moznaby bylo troche podniesc moment przy 2000 i wyprowadzic to zalamanie ale podejrzewam ze i tak tego nie odczujesz na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Hamownia była w sumie dla zaspokojenia ciekawości, jeździ się bardzo przyjemnie w porównaniu do serii, i opierajac się na własnym odczuciach to prędzej powiedziłbym że peak przypada właśnie na 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 MyszaKr, a cóż sie stało? słuczka mała czy jakaś dziwna akcja? Evo, no fajnie prawie 40 koni więcej. A odczułeś różnice? dobrze już sie śmiga tymi 138konikami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MyszaKr Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 MyszaKr, a cóż sie stało? słuczka mała czy jakaś dziwna akcja? Sama od siebie, siedze w aucie, wszystko wyłączone, zwłaszcza ogrzewanie tylniej szyby a nagle buuumm. Patrze w lusterko a tam pajęczyna - wychodze z auta a wtedy wszystko wpadło do środka, 450 PLN wstawienie szyby - ile by to wosku było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 no fajnie prawie 40 koni więcej. A odczułeś różnice? dobrze już sie śmiga tymi 138konikami? Raczej jakieś 20 koni wiecej Seria była raczej zdrowa więc obstawiam że te 115 było. Czuć różnicę, nie trzeba tyle wachlować biegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 sorki źle przeczytałem moc serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zainwestowałem 110 zł w zatankowanie do pełna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 10 Stycznia 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Evo, No ładny wykresik i ciekawa wersja "tdo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw1 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Dzisiaj w naszym serwisie chłopcy wymienili kompletne sprzęgło (dwumas, docisk i tarcza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 (dwumas, docisk i tarcza).Bolało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekw1 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Mimo tego że auto służbowe to traktuje je jak swoje no i bolało (ok. 2 tyś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 no i bolało Ale szefa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Dziś wymontowałem tylne lampy i postanowiłem je odnowić . Zmatowałem papierem 2500,następnie użyłem megsa diamond cut compound i wykończyłem niemiecką politurą firmy STARK z dodatkiem wosku Carnauba. Wszystko robione ręcznie ,przy pomocy żółtego aplikatora megsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi