Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś grzebania ciąg dalszy :D

*mycie DG #901

*oprysk Prickbortem

*glinkowanie BH

*znowu prick

*pędzelkowanie wszystkich szczelin i plastików red devilem

*na nadkola, plastiki, uszczelki AF Revive

*koła megs endurance (piją jak szalone, na fotkach już wygląda jak nierówno nałożone)

*2x SRP i na to nattys blue ;)

dd586e633c2301cbmed.jpg

0966c4446bfe2932med.jpg

697b5264ef001ef0med.jpg

dc32a5d4c08cccb7med.jpg

Niestety jakość znowu fotek beznadziejna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Moderator

Pianki, Prickborty, Iron, Glinki i inne wyglupy przed woskiem... a potem niemiecki duet.

 

8iso.jpg

 

Wosk aplikowany zgodnie ze wskazowkami Franka Scholla, z docieraniem rekami wlacznie, czekam teraz na krasnoludki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpięty, błędów brak. Sondy są 2, na nie padła następna diagnoza, że się zawieszają i zalewają silnik,

auto powyżej 4krpm traci moc i wykres faluje wypluwając 124KM i 224NM, seria 150/210.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu udało mi się zabrać za zaciski. Kupiłem przecież już dość dawno foliateca no i co chwile cos mi wyskakiwało że nie mogłem tego zrobić. Od 9-17 cała operacją. Bardzo długo jak na taką pierdułkę ale przy okazji zabezpieczyłem plastiki nadkoli Bumber Care od Autoglyma, poza tym miałem znów problem z tylnimi kołami. tarcze są w tak złym stanie że koła zapiekają mi się i co zmiana badź zdjęcie to jest kołek drewniany i wd40 :(. Przednie to oczywiście pikuś, same spadły po odkręceniu śrub.

 

Wyglądało to tak:

- odczyszczenie zacisku i odłuszczenie zawartym w zestawie sprayem (przygotowane do malowania - pierwsza warstwa)

oip7.jpg

hzlc.jpg

6i8w.jpg

ui2g.jpg

f417.jpg

 

 

Dokładnie po 15min pierwsza warstwa była na tyle sucha że położyłem drugą

- po drugiej warstwie już było ładnie błyszczącą i czerwono

l131.jpg

 

Nie jest może to tak estetycznie jakbym zdjął zaciski ale no już bez przesady. Miało być w miarę szybko i sprawnie no i ładnie w efekcie finalnym. Mi się bardzo podoba. Autko w tym kolerze i na tym felgach troche nabrało pazurka, delikatnego ale zawsze...haha

- tak to wygląda po założeniu koła

8ikl.jpg

08cs.jpg

d6h1.jpg

uz0b.jpg

ugc.JPG

bfe5.jpg

85ln.jpg

ljvg.jpg

lnxt.jpg

lr8k.jpg

e4we.jpg

 

Sama farba dość wymagająca. Nie można dużo rozrabiać bo zanim się wszystko przygotuję mocno gęstnieje. Trzeba często ją mieszać. Za radą uri90 z FKP nie rozrabiałem wszystkiego. Taka mniejszą połowe, później okazało się, że trochę jednak za mało i nie wystarczyło na ostatnie koła. Musiałem dorobić ociupinkę. Ogólnie zostało jeszcze na raz, do ew poprawy po sezonie. Sam produkt to po wyschnięciu strukturą gumo-podobna. Ładnie się błyszczy i myślę że nie powinno być problemu do czyszczenia. Ale to okażę się w praniu....

 

I jak Wam się podoba?...

 

PS. Przy okazji wykryłem że w tylnim zderzaku, dokładnie w dołączanej dolnej listwie mam wytresowane miejsca na czujniki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.