Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ale mi się brudas trafił :D Szybkie 2 dniowe odświeżanie. Lakier "szlifowałem" schollem s17+ oczywiście bez ipy, na to PB Black Hole i na wierzch Z Detail. Środek tylko wyczyszczony i nałożony dresing bez prania tapicerki. Zerwałem tą okropną aluminiową folię z klamek. Więcej nie ma sensu robić bo i tak właściciel nie dba specjalnie o tego golfa, więc niedługo pewnie znowu będzie tak wyglądał jak na pierwszych zdjęciach :)

 

Przed:

 

Normalnie przypomniały mi się czasy, kiedy jeszcze nie posiadałem autka, a dystans od PKS-u do działki pokonywałem pieszo(jakieś 20 lat wstecz), co poniektórzy dobrotliwi kierowcy jadący w zgodnym kierunku proponowali podwiezienie, skorzystałem chyba tylko raz, u reszty było tak uflejone, że bałbym się o własne zdrowie, a co dopiero o zabrudzenie ubrania. Do tej pory nie mogę się nadziwić, że kierowca jest zdolny prowadzić w takim chlewie :o Dziękuję za przywrócenie wspomnień ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś nowy nabytek potraktowałem IP2000 na polishu i na to hdc i glasura. Samochód z szarego zrobił się cosmicznie czarny :D Ale pełna, i to na dodatek gruuba korekta go nie ominie ( masa grubasów ). Zdjęcia jutro bo dziś wypaca się w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje małe zabawy dziś :)

Starałem się dokładnie odmierzyć szamponu :D

dscn1581ce.jpg

 

dscn1582y.jpg

 

To myjemy

dscn1584b.jpg

 

o felgach nie można zapomnieć :)

dscn1589g.jpg

 

po glince czuć mega różnice w gładkości lakieru :) chociaż wiele zbierać nie musiała, ale z kropkami smoły czy asfaltu świetnie sobie poradziła

dscn1594v.jpg

 

i na koniec

dscn1595hp.jpg

 

 

:ad:

 

prosze mieć wyrozumiałość jak coś nie tak :P końcowy efekt mnie się podoba, ale niedługo potraktuje auto SRP bo kilka miejsc ma jakieś głębsze brudy w lakierze i nie wiem czy tu nawet mechanicznie nie będzie trzeba ściągać :)

 

na koniec świeża moda (imię żonki bo w końcu jej auto :P )

dscn1598cd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjście z pracy 15:00:01... piękne słońce i szybka decyzja, że pora umyć padełko :P

Tak więc:

-> Magi z Marolexa

-> RedDevil 1:20 i pędzelkowanie zakamarków

-> dwa wiadra z SG Orange

-> Fluffer

-> polepszacz humoru w postaci kropelek po NMPC na plastikach

-> karoseria przemyta zmywaczem silkonu Boll

-> Sonax Polymer Netshield na partyzanta (debiut na Leonie... tępe to to ale i mały oszuścik)

-> szyby SG Glass Cleaner i IPA co by RainXa odświerzyć

-> opony SG B2B

 

Telefon został w domu co by małżonka dooopy nie zawracała więc zdjęć nie ma

A jutro... przegląd :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w Signum wymieniony został łącznik elastyczny na wydechu, oraz wyczyściłem: EGR'a, Boost sensor'a, przepustnice.

Po jeździe próbnej jestem miło zaskoczony dźwiękiem turbo (cocciaż nie wiem czy to miało jakiś związek z tym czyszczeniem i nie jest to efekt placebo :D ). Wyraźniej słyszę moment w którym turbo przestaje ładować - coś w stylu blowoff. :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w Signum wymieniony został łącznik elastyczny na wydechu, oraz wyczyściłem: EGR'a, Boost sensor'a, przepustnice.

Po jeździe próbnej jestem miło zaskoczony dźwiękiem turbo (cocciaż nie wiem czy to miało jakiś związek z tym czyszczeniem i nie jest to efekt placebo :D ). Wyraźniej słyszę moment w którym turbo przestaje ładować - coś w stylu blowoff. :-]

To jak tego nie miałeś,to źle się działo 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w Signum wymieniony został łącznik elastyczny na wydechu, oraz wyczyściłem: EGR'a, Boost sensor'a, przepustnice.

Po jeździe próbnej jestem miło zaskoczony dźwiękiem turbo (cocciaż nie wiem czy to miało jakiś związek z tym czyszczeniem i nie jest to efekt placebo :D ). Wyraźniej słyszę moment w którym turbo przestaje ładować - coś w stylu blowoff. :-]

To jak tego nie miałeś,to źle się działo 8-)

 

Nie był tak soczysty (?) wyraźny. :)

 

Przed czyszczeniem jakiś czas byłem na hamowni przenośnej (za 30zł to aż grzechem nie zrobić pomiaru) i wyszło że od 2,1tys obr/min do 2,9 tys. obr/min, jak by turbo przestało ładować. Oraz co jakiś czas przy mocniejszym deptaniu wyskakiwał błąd... który po uspokojeniu jazdy znikał.

 

A teraz po wyczyszczeniu, wyraźnie słychać to odcięcie tej turbawki, więc nie wiem co to może być :o Jakieś zaworki sterujące doładowaniem szwankują czy samo turbo już się kończy? Sam nie wiem.

Przebieg to 203 tys km silnik 1,9 cdti 120KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zaworki i rurki w CDTI potrafią zdenerwować...

Ja też niby czasem czuje jakiś dołek przy 3k rpm,jakbym lekko odpuścił gazu na moment,ale to występuje tylko jak jest mega gorąco,więc nie ma co wnikać ;)

Czyszczenie tego kompletu daje fajne efekty,no i niestety raz na 30-50kkm wypada to zrobić :dontknow:

I tak założyłem blaszkę,to trochę wolniej to tam się syfi,ale potem po prostu EGR się nie domyka,nie ma tego charakterystycznego parsknięcia przy odpuszczeniu gazu i takie zdecydowanego wejścia przy ogniu itp. ;)

Sprawdź jeszcze zawór VGT,dostęp kiepski,ale też warto się do niego dobrać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zaworki i rurki w CDTI potrafią zdenerwować...

Ja też niby czasem czuje jakiś dołek przy 3k rpm,jakbym lekko odpuścił gazu na moment,ale to występuje tylko jak jest mega gorąco,więc nie ma co wnikać ;)

Czyszczenie tego kompletu daje fajne efekty,no i niestety raz na 30-50kkm wypada to zrobić :dontknow:

I tak założyłem blaszkę,to trochę wolniej to tam się syfi,ale potem po prostu EGR się nie domyka,nie ma tego charakterystycznego parsknięcia przy odpuszczeniu gazu i takie zdecydowanego wejścia przy ogniu itp. ;)

 

Ja miałem czyszczony kpl jakieś 20tys temu i powiem że z tą blaszką z trzeba dziurami, aż takiej tragedii w środku nie było jak ostatnio. Jedynie Boost sensor był cały zapaprany i pewnie przez to był błąd o doładowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.