aro_77 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ja nie dziś ale przed weekendem majowym wreszcie wrzuciłem jakieś sensowne koła (czytaj 19tki): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 najlepsza alfa i najlepsze koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donatel Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 najlepsza alfa i najlepsze koło To fakt, AR159 jest świetna A nawet jak jest taka awaryjna jak mówią...olać ich. Niech sami się tłuką passatami, golfami i innymi aczwórkami bez polotu i finezji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 najlepsza alfa i najlepsze koło To fakt, AR159 jest świetna A nawet jak jest taka awaryjna jak mówią...olać ich. Niech sami się tłuką passatami, golfami i innymi aczwórkami bez polotu i finezji Jakbyś miał słuchać tego co awaryjne, a co nie to byś na autonogach gibał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 gruby_RS czemu wcześniej nie dałeś znać o kontakcie z oklejaczami Ostatnio szukałem jakiegoś zakładu ale za robotę która mieli zrobić żądali majątek więc sam okleiłem,ale tak średnio to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 czemu wcześniej nie dałeś znać o kontakcie z oklejaczami bo zacząłem go szukać po Twoich przygodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 gruby_RS, W razie czego można uderzać do ciebie w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Rodzicowóz umyty Prickbort -> Magifoam Blue -> DG #901 -> Sonax BSD a na opony Megs Endurance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 No przepaliłem "potwora" do odcinki jeszcze idzie Niektórzy forumowicze coś tam widzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Za mało zdjęć na PSB, trochę za dużo pisania na "Co dzisiaj..." ale co tam. AR147 mojej narzeczonej, auto z 2002 roku, zapuszczone z zewnątrz, środek nieco lepszy ale z tego relacja kiedy indziej. Czas pracy - 7 dni (długi tydzień majowy) z czego na samą korektę zeszło ok. 26 h a na hamulce 1 dzień (paskudne fiatowskie rozwiązania, ciasnota gorsza niż na Kursku). Sporo korozji, doły błotników i ranty drzwi zostały przeszlifowane, położony podkład, baza i klar. Również nie obeszło się bez drobnych zaprawek w innych miejscach. Zatem: - pełna kosmetyka komory silnika (APC Shiny Garage, Shiny Garage Red Devil, CG Orange Degreaser, pędzelek, szczoteczka do zębów i patyczki, fibra, plastiki zabezpieczone ValetPro Dionysus Trim Giltz, uszczelki zabezpieczone Einszett Gummi Pflege, pokrywa zabezpieczona woskiem Finish Kare 1000p) - czyszczenie wygłuszenia maski (APC Shiny Garage, ValetPro Heavy Duty Carpet Cleaner, ValetPro Citrus Tar& Glue Remover, szczotka do tapicerki, fibra, zabezpieczone 303 Fabric Guard) - kosmetyka i lakierowanie podszybia i nadkoli (Prickbort, APC, pędzelek, papier ścierny 100 i 360, lakier podkładowy Novol, lakier do zderzaków Boll, czarny półmat z Motip, na nadkola poszedł Barebones) - kosmetyka i lakierowanie alufelg (Bilberry, Prickbort, Ironx, APC, CG Orange Degreaser, glinka, pędzelek, szczotki, rękawica do kół, papier 150, papier 360, lakier podkładowy Spectral, lakier srebrny do felg chyba z Motip, lakier bezbarwny z Motip, do tego papier i taśma do oklejania). Dwa moje błędy: należało jeszcze oblecieć koła papierem 800 a na koniec wypolerować na pomarańczowej gąbce z Menzerna 2500. Efektem braku tych czynności jest nieidealnie gładka powierzchnia, czuć delikatną chropowatość. Całość Zabezpieczona SV Autobahn. - opony umyte APC, Ironx i SG Red Devil, zabezpieczone Megsowym Endurance - nawet śrubom się oberwało - szczotka na wiertarce, podkład antykorozyjny i srebrny Motip - oklejenie lusterek folią 3M carbon - założenie ochraniaczy na ranty drzwi (pod kolor lakieru) (zakup z alledrogo, wyglądają korzystnie i spełniają swoją funkcję) - odnowienie i lakierowanie końcowego tłumika (pod kolor lakieru) (szczotki druciane różnej twardości, podkład reaktywny, podkład antykorozyjny, kolor czarny z Motipa, lakier bezbarwny matowy nie pamiętam z jakiej firmy) - wymiana tarcz i klocków z tyłu (arcych.... demontaż i montaż nowych tarcz i klocków Brembo, zabezpieczenie tarcz i klocków cynkiem w spray'u, podkładem i srebrną bazą) - kosmetyka i lakierowanie zacisków hamulcowych (czyszczenie zacisków Orange Degreaserem, APC i Ironx, szczotka, dwie warstwy podkładu, baza czerwony metallic w dwóch wartwach, bezbarwny lakier w 3 warstwach, zabezpieczenie SV Autobahn) - korekta lakieru którą oceniam na uczciowe 70%, na więcej nie miałem już czasu ani siły po tygodniu walki (Lare EPL-11, dużo fibr i IPA ze zmywaczem antysilikonowym, piana Brute Force z Glorii a końcowo Autobrite Magifoam, szampon Megs Gold Class a ostatecznie Lusso, APC, Ironx, Prickbort, glinka ValetPRO Blue Traditional Clay Bar na poślizgu od Tenzi, rękawica Dodo Juice "Wookie's Fist", 2 wiadra z GG, papier 2500 do większych grubasów, taśma plastikowa od 3M (polecam), Menzerna 400 + 2500 + 4000, duże i małe pady: biały Flexipads na zmianę z Lake Country Kompressor Purple Cutting Pad, pomarańczowy od Flexi ale szybko zmieniony na przyjaźniejszy Dodo Juice Fin Green Polishing Pad, finish na czarnym waflu). Mją do wyboru Glasura, Autobahna, RG 4x4 czy chociażby Z Concours zdecydowałem się na.... Sonax Polymer Netshield ;P położonego na Chemical Guys Black Light. - pozostała kosmetyka: szyby - Autoglym Car Glass Polish i Megs Glass Cleaner, nałożony Gtechniq G5 uszczelki - Einszett Gummi Pflege plastiki i gumy na zewnątrz - 303 Aerospace Protectant i Dionysos chromy - Autosol Żałuję, że tak mało zdjęć - byłaby sympatyczna relacja a tak to tylko artykuł do kolacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 No przepaliłem "potwora" do odcinki jeszcze idzie Niektórzy forumowicze coś tam widzieli No poszedł jak zły, tylko niebieska chmura została Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Mariusz, wtryski Ci leją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 9 Maja 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 wojtassss, TEST Magifoam Blue Do co kolorów Magi to bierz i źółty i niebieski, obie są bardzo fajne U mnie zawitały dwa duże opakowania, a przy okazji możesz sobie z nich wymodzić Green Magifoam Która i tak została wypuszczona przez AutoBrite (jest jeszcze do wypróbowania Purple) Ja bralbym zolta, niebieska barwi rece, zlewy etc. Nic z tych rzeczy, przynajmniej jeszcze się z tym nie spotkałem, a w kilku miejscach już rozcieńczałem koncentrat. Ręce owszem, ale spokojnie zwykłym mydłem idzie to domyć. ile musisz pompowac tego marolexa zeby tak dlugo piana leciala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lu5asz Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Iron x i Prickboart ,Marolex,mycie duragloss 907,glinka,IPA i FK 1000(2warstwy).Do tego Trim Glitz i dressing na oponki oraz NW. PADAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Zrzuciwszy zderzak i wydobywszy chromowane listwy z grilla celem pomalowszy raz na zawsze w czarny podkład. Skleiwszy zaczepy, które połamawszy wyciągając te listwy :D Przyciemniłem boczne kierunki i jeszcze jest akcent wlepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 borowa ja też jeżdżąc i przysłuchując się u znajomych w autach z jednomasem nie słyszałem nic nie pokojącego itp. wirus_kamil aaa no to może dlatego coś słyszysz, bo masz od VR6. Z tych takich opowieści to tak właśnie też słyszałem, że to od VR6 jest głośniejsze od G60, ja właśnie to zakupiłem. To nie cza było teraz przy wymianie wrzucic sobie G60 na próbę, jak tamto Ci "rzęziło" ? Kurde ~40-50 tkm to chyba nie za dużo na sprzęgle ... Co Ty tam masz porobione w silniku, że tak Ci zjada sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Co do jednomasu w TDI... Miałem kiedyś AXR w budzie Ibizy 6L, zrobionego na 174KM, do tego sprzęgło G60. Przed wymianą sprzęgła skompletowałem całość - koło zamachowe i zestaw sprzęgła, jakież było moje zdziwienie po zdjęciu skrzyni - okazało się, że mam jednomas w serii założyłem jedynie zestaw sprzęgła G60, koła zamachowego nie ruszałem Oczywiście zaraz przyszło mi do głowy czy ktoś tam wcześniej nie zaglądał, także szybka wizyta w ASO, pytanie o koszt wymiany sprzęgła z dwumasem, miły pan wstukał VIN i mówi mi że u mnie jest jednomas To mnie dodatkowo uspokoiło że połączenie TDI, 5 biegowej skrzyni i jednomasu to nic złego i nie ma się czego obawiać Jednak zestaw z G60 był odrobinę głośniejszy, w środku nie dało się usłyszeć różnicy, jedynie na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirus_kamil Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 kojak, Wolałem VR6 bo G60 mogło by nie wytrzymac momentu 450 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 DDominikk, co to miałeś pomodzone w tym AXRze ? Przy skrzyniach piątkach nie ma się czego obawiac wkładając jednomas. Jednak zestaw z G60 był odrobinę głośniejszy głośniejszy od czego, od tego jednomasu co miałeś założony fabrycznie ? wirus_kamil, hmm w okolicach ~ 430Nm z tego co widziałem to dają rade jeszcze G60. No, ale fakt po co ryzykowac, tym bardziej, że sprężynki Ci nie przeszkadzały. Swoją drogą ładnie Ci to musi zamiatac... fiu fiu . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 W swoim AXR miałem założony FMIC od Ibizy Cupry BPX, do tego turbo ARL oraz sprzęgło G60. Reszta seria ograniczyły mnie mało wydajne pompowtryskiwacze, gdybym je wymienił można by atakować okolice 190KM Tutaj link do wykresu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0e28c.html Co do głośności G60, tak jak mówiłem, mi się wydawało jedynie odrobinę głośniejsze względem poprzedniego również na jednomasie, może autosugestia? Bardziej się wsłuchiwałem po to właśnie by zobaczyć czy jest głośniejsze? Kolega miał w Audi A3 sprzęgło VR6, on w ogóle nie słyszał żadnej różnicy, dużo zależy od słuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Będzie dobrze na tym sprzęgle. dużo zależy od słuchu A Ty słyszałeś coś u tego kolegi wtedy ? Ale to prawda, że dużo zależy od tego kto jaki ma słuch, lub od tego, co kto chcę słyszec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Właśnie to ciekawe że mi też się wydawało że jest mala różnica Ja jestem strasznie wyczulony na zmiany dźwięków w aucie, także nie ma się co sugerować Jasne że będzie dobrze, śmiało zakładaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Koledzy ze sie tak zapytam, ci daje zmiana z dwumasy na jednomase?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Niby mniejsza waga=lepsze wkrecanie na obroty,ale za to podjazdy=mieszanie biegami,mocniej odczuwalne przenoszone drgania z silnika na bude Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tworek Opublikowano 10 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 ile musisz pompowac tego marolexa zeby tak dlugo piana leciala ? Do maksymalnego ciśnienia roboczego, aż guzik bezpieczeństwa zacznie przepuszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi