kamilgt Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 kojak, kurde no, różowy spray, srebrny hamerajt czy brązowa farba do okien no czymkolwiek pomalować a nie zardzewiałą rozpórkę pakować do fury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek750 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 kojak, Widzę że miałeś już jakieś do czynienia w tym temacie dlatego mam kilka pytań: Powiedz mi co sądzisz o dystansach przykręcanych do piasty? Jakie są plusy i minusy jednych i drugich? Są jakieś przeciwwskazania do stosowania przelotowych, a przykręcanych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Do przelotowych musisz mieć długie śruby, żeby złapały i dystans i koło. Do przykręcanych może być konieczność przycięcia oryginalnych śrub w piaście. Zależy od felgi i od tego jakie głębokie ma kieszonki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek750 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 wojtassss, A czy przy przelotowych nie ma jakiś przeciążeń/naprężeń na śrubach na odcinku dystansu ?? A może by wytoczyć przelotowe ale z gwintem w otworach, takim jak w piaście? Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 SzaKal, ta na zdjęciu to jest samoróbka(robiona na wzór, wymiar tej z S3), w garażu leży ori, ale jakoś ta robiona wydaje mi się masywniejsza( jest prawie o połowę grubsza) przez co z pewnością nie będzie taka poddatna na zginanie itd. KeepeR, niestety nie mam tej górnej JESZCZE ... A faktycznie warto ? kamilgt, już jest w czarnym macie, bo mnie też raziło. marek750, za dużo do czynienia nie miałem i jakimś specem znawcą nie jestem. Przykręcane do piasty to tylko wtedy, jak chcesz założyc felgę o innym rozstawie niż masz w aucie, a przelotowe, jak chcesz wypchnąc koło. Przeciwskazania hmmm nie wiem gdzieś kiedyś coś wyczytałem, że niby się łożyska szybciej kończą, a ile w tym prawdy ?! Ale to podejście jest tego typu - po co się obniża samochód, lub czemu zamiast fabrycznych kapci 195/65R15 jeździ się na naciągniętych osiemnastkach. ?! "Bo przecież z fabryki wyszedł na pietnastkach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek750 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 kojak, No to widzę że roboty o połowę mniej bd miał przy tym. Nic tylko kupować wałek i toczyć. Powiedz mi jeszcze, otwory na śruby plus/minus o ile są większe od nich? Pomysł z gwintem w tych otworach dobry czy raczej nie za bardzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Otór minimalnie większy niż śruba. a gwintowanie otworu wydaje mi się zbedne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 marek750, nie zgrasz gwintu piasty z dystansem i będzie kapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 LoozaQ, wystarczy zdjąć piastę, przyłożyć do niego dystans i polecieć z gwintem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Swoop, jasna sprawa. Ale i tak wydaje mi się, że jest to niepotrzebna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek750 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Spoko, przeszło mi to tylko przez myśl i chciałem poznać waszą opinię n/t Dzięki wszystkim za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Pierdyknąłem Audi waxem na 2013 od PA. :niematakiegoemotkiona: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 KeepeR, niestety nie mam tej górnej JESZCZE ... A faktycznie warto ? Ja po zalożeniu górnej nie odczułem aż takiej róznicy jak Ty po dolnej zobaczymy jak odjdzie dolna, u mnie obie ori od audi s3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 SJake, bez zdjęc to wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek756 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 kojak, to masz zwykły płaskownik założony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Carire, za ciemno już na zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 KeepeR, każdy odczucia ma inne, dla nie których może co nie co wyolbrzymiłem, ale ja to tak zauważyłem sobie. To jak będziesz miał dolną, to na próbę odkręc górną i sprawdź "którą bardziej czuc". bodek756, tak, jest to płaskownik, podginany po bokach na wzór: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carire Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 SJake, a jakiego użyłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Na szybkości wolfgang finishing glaze 3.0 na polishu,na to 2x carbon,korekta i tak konieczna(choć z tym się nie spieszę bo przewidziana wizyta u lakiernika),ale na razie szajn lajk a myror Zdjęcia jutro,bo zaczynałem o20,także tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 tak, jest to płaskownik, podginany po bokach a skąd brałeś wymiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Z ori rozpórki, na zdjęciu to ta na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jak na 2h z myciem i glinkowaniem to jest myror Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 No i to ja tego myrrora wrzuce. Mycie, glinkowanie,hdc na rotacji i Titatnium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Od razu widać, że pogoda jest. Codziennie kilka aut umytych tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Nie przy swoim ale było tak Więc trzeba było ogarnąć po zimie troszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi