Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Robiłem takie coś w lato dla KlientoKolegi :kox: , jeden z pierwszych roczników, 1.8 bieda bez klimy, 380 kkm, czyli w/g naszego rynku powinien się rozpaść na pół przy pierwszym hamowaniu, ale auto zupełnie sprawne, z niewielkim wkładem finansowym po zakupie :D cena 5500 zł i...

 

Pierwszy ogladajacy odjechal wozem

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł to dobry pieniądz ktoś za niego wziął. Ostatnio z Danii do Polski przyjechała 406 z 2001r, miała najechane 560tys km, w Polsce dziwnym trafem miała już 230tys km..i na zdjęciach nie wyglądała wcale źle. Nie sądziłem że materiały w Peuegotach tak dobrze się trzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mega bezproblemowy woz był - ostatni chyba Peugeotowy diesel bez FAPa, dwumasy czy turbiny ze zmienna geometria - 2.0 HDi 90. Demonem predkosci nie był, ale odwidzieczyl sie bezawaryjnoscia i niskim spalaniem.

 

BTW to na nim uczylem sie detailingu - 2005 rok, politura Nirgina, wosk Sonaxa i był to najczystszy woz na osiedlu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drobne poprawki/wymiany :)

 

Rok temu wraz z uszczelniaczami zmienialem olej w szperze,zostalo mi troche ponad litra to wymienilem znowu.

 

dsc8470800x536.jpg

dsc8471800x536.jpg

dsc8472800x536.jpg

dsc8473800x536.jpg

 

Ok pol litra dolalem "starego" ktory byl elegancki :)

 

Zamowilem nowy wysprzeglik ATE,oraz przewod w stalowym oplocie HEL'a do sprzegla.

 

dsc8480800x536.jpg

dsc8481800x536.jpg

dsc8482800x536.jpg

dsc8483800x536.jpg

dsc8484800x536.jpg

dsc8485800x536.jpg

dsc8486800x536.jpg

dsc8487800x536.jpg

dsc8488800x536.jpg

 

 

oryginlany gumowy przewod mial maly bombel,ktory po wcisnieniu sprzegla puchl co powodowalo utrate cisnienia i gorsze dzialanie wysprzeglika

 

dsc8501800x536.jpg

 

 

Zamontowane w aucie

 

dsc8492402x600.jpg

dsc8495800x536.jpg

 

 

Podnosnik do pracy i w gore :razz:

 

 

dsc8502800x536.jpg

dsc8503800x536.jpg

 

 

Dotarl olej do skrzyni BMW,co prawda zmieniany w tym samym czasie co olej w szperze,wiec czysty,czerwoniutki,ale dla swietego..

 

dsc8513800x536.jpg

dsc8514800x536.jpg

dsc8515800x536.jpg

dsc8516800x536.jpg

dsc8517800x536.jpg

dsc8525800x536.jpg

 

 

i GRA :twisted:

 

 

 

dsc8504800x536.jpg

dsc8505800x536.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w "obejściu" 406 2.0 HDI 2000r. 110KM, 270kkm - dwumas, regeneracja turbiny, egr, pompka paliwa, intercooler, chłodnica klimy to z grubszych napraw (5 lat w rodzinie) - reszta eksploatacyjne - hamulce, zawieszenie. No i malowana maska, tylna klapa (kombi), modzone coś przy progach bo już je brało... Poza tym lać i jechać :P . Ale lubię to auto, na jego dachu Colli dożywa deklarowanych internetowych 5 - 6 m-cy jakby rodzaj lakieru robił mu różnicę, bo na swojej Vectrze B 2 - 3 mce i koniec. (uprzedzając pytania - IPA nie była grana i tu i tu :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.