kojak Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 "mistrz drugiego planu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Umyłem A3 i A6, poczym waflem osuszyłem A3 a A6 pędem powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Umyłem wszystkie swoje padła Już błagały od dawna o to............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Koła umyte jako zabezpieczenie Colli 915 ps. fotki robione tel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy-wolk Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Dziś nadszedł czas na odświeżenie samochodu po trasie Łódź>Warszawa>Łódź. Myjka ręczna, własna chemia i suszenie + felgi niemyte. @yukon w akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Wczoraj: - mycie na dwa wiadra gold classem - SRP maszynowo - FK HiTemp na lakier - FK HiTemp na felgi - Endurance na opony - UP Megsa na listwy zew. - 3M glass cleaner na szybki i na próbę FK - auto na noc do garażu co by nie zaszło rosą i dzisiaj błyszczało Niestety bez fot bo już późno było na robienie zdjęć, dzisiaj za to mam plan pofocić na mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Przed pracą wizyta w garażu, HDC i lakier na aucie ma 11 lat komora i na koniec listwa progowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 pro rider, 1.8T pomodzone? co dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 pro rider, lc9z tak jak u mnie ? Niezły stan jak na 11lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ogarnianie takiego wozidła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol54 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 ...i u mnie gydyby nie kurz po paru dniach lakier wyglada swietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Myju, myju, pucu, pucu, R222 na połowie autka, na drugiej Muc Off a na wszystko PB Red. SAS na zewnątrz. Więcej mi się dziś nie chce. jutro se dokończę- a co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witboy Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 dzis odebrany : no i odebralem auto od lakiernika... jak zwykle brudne pelno zaciekow od wody czy oni nigdy nie umieja dobrze umyc samochodu i dotrzec do sucha? projektory poszly w kolor, lusterka tez do tego jakas masa zostaly uszczelnione nie wiem po co no ale... i oczywiscie blotnik tylny dostal nowy lakier to byla juz 2 poprawka potem jakies tam doczyszczanie po sladach po wodzie zaschnietej ;/ poza tym jak zwykle nie umieli dopolerowac elementu pelno holo na calym samochodzie lepiej wygladal przed polerka jak po niej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Wrzucilem kolorowe nity, ktore ktos na forum wklejal. Ogolnie spoko, wygladaja lepiej niz zwykle srebrne, chociaz ciezko zerwac przy montazu tak zeby nie uszkodzic farby. Nie mniej polecam, bo z daleka wyglada jakby ich nie bylo. Uprzedzajac pytania czemu nity, a nie tasma, odpowiem, ze jakos tak z przezornosci Tył: Przód: Z bliska: Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 pro rider, lc9z tak jak u mnie ? Niezły stan jak na 11lat Tak LC9Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Z moją skromną pomocą, w Kiance z tego wątku: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6929 Pre-spray APC Predator od 4nano + szczoteczka, płukanie proszkiem Karcher RM 760, maszyna Karcher Puzzi 100: Moze kolega red wrzuci jak wyszło, ale jak dla mnie to w środku teraz inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witboy Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 dzisiejsze prace zaowocowaly szablonem ramki pod dodatkowe zegary takze to jest wersja ktora bedzie oczekiwala pod zegar egt i temp oleju bo najpierw chce je rozmiescic a potem wytne podmaluje gdzie trzeba i ogarne tunel tzn podszlifuje i podmaluje pod ori ale szablon wyszedl super nawet ma ori wyglad ;] najlepiej podpasowala otwornica idealnie pasuje na scisk a roboty z 1 minuta otwornica teraz zostalo kupic zegary niestety tania zabawka nie jest zwlaszcza egt 350 zl i 150 temp oleju ..ale za to podlaczenie bedzie bajka bo seria sm waring ma mozliwosc klonowania zasilania czyli przez grodz poprowadze kabelki a z tego zegara wezme zasilanie do 2 kolejnych ..czyli na zime bedzie co robic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_k Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 witboy, jaki masz motor, jakie auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witboy Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 golf mk3 gtd 75 seria obecnie ok 115 kuca ost hamownie 98 i 180 momentu ale dawka teraz bardzo dymna i z 0.8 bar turbo daje teraz 1,4 do 1.5 w peak z wyposazenia do skora recaro klima do ogarniecia bo chlodnica ma dziurke, hella black magick z tylu, projektory jak widac na zdj wyzej z przodu, pelen pakiet gti,czerwone pasy z gti xxjahr gwint i wisienka na torcie bbs rm 001 z tylu juz ranty zmienione na 3 calowe co daje lacznie 9 cali taki tam dupowoz ogolnie auto wyglada: a srodek jakos taki: wiele do zrobienia zostalo min dodatkowe zegary do srodka, ranty przod 2,5 cala , pomalowac zderzaki i kupic nowe bo tylny ma dziurke i po latach siwy kolor ma łaty, i wydlubac silnik pod 160-170 kuca do jazdy na codzien i wtrysk nitro czyli duzo nie duzo ale zawsze cos chce modzic natomiast z racji tego forum mnie najbardziej drazni np lakier dalem kiedys lakiernikowi przy okazji malowania calego boku do przepolerowania cale auto to on mi narobil takie holo i swirle ze lepiej wygladal przed polerka.. ja pracowalem na myjni i prac potrafie doskonale ale lakier to moja pieta achillesa .. ale albo ja te swierle i drobne ryski ogarne bo jest ich malo albo poprostu kolega z forum sie tym zajmie bo ma lepsza smykalke niz ja i wieksza wprawe bo auto ma bys w dobrym stanie mimo 19 lat na karku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 wotboy, czujnik temp. oleju wrzucisz w miskę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Dla mnie straszne niepraktyczne miejsce... musisz oderwać całkiem wzrok od drogi żeby zerknąć na gajgery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witboy Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 no to fakt ale w slupku nie chce a radio jest ori i ma tam zostac wiec jedyne sensowne miejsce niestety bylo tam... co do czujnika temp to mam gtd wiec przy filtrze oleju jest zaslepka ktora sie odkreca i m10 czujnik pakuje sie i wsio pasuje zadnych podkladek nie trzeba ja czujnika cis oleju nie chce wole temp i egt z racji iz troszke podniesiona moc jest i przy nap.. ostro temp rosnie wiec egt jest wysokie wiadomo w zime nie bedzie sie wariowac wiec czujnik egt zastosuje juz pod nowe turbo raczej t3 bedzie bo pompa bedzie modzona 11mm wiec vnt moze korby i wal przestawic jak zbyt agresywna bedzie sie mialo prawa noge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_k Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 witboy, zacnie.. myślałem, że to takie tam wozidło i agrotuning będziesz uprawiał ale szacun i zwracam honor niech się wozi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 witboy, używaj interpunkcji bo się czytać nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 A ja wyczyściłem wszystkie szyby (nowa czołowa była umazana jakimś szajsem przez szklarzy), wysuszyłem i poszła NW. Ciekaw jestem efektów na nowej szybie, wiec... czekam na mżawkę Odebrałem też UC i tricolor, trzeba znaleźć czas, tylko czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi