MetalMagnes Opublikowano 27 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 dobra weźcie mod usuń tę stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 usunięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Dziś na warsztat poszły letnie koła z XC90, z zimowymi poszło leciutku, więc myślałem, że z letnimi będzie jeszcze lżej nic bardziej mylnego no cóż, człowiek uczy się całe życie najgorsza do usunięcia oczywiście smoła, która to lepi się do felg całymi kilogramami, poniżej zdjęcia przed i po umyciu wewnętrznych stron felg: Niestety, dziś wszystkiego nie ogarnę, raz że czas minął , a dwa muszę się zaopatrzyć w ściągaczkę do pozostałości po kleju na cieżarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Ładnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 1,5 godziny walki, ale efekt nie do końca zadowalający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Pavlik, Co do kleju po ciężarkach to ja się z tym uporałem plastikową łyżką do zmiany opon rowerowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Pavlik, czym kolega robił? Technika "psiknij i idz w pi**u na 30minut" czy "nie mam czasu, czyszcze"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajonc Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 do kół polecam taki skrobak -> http://www.akcesoriawulkanizacyjne.redc ... cyjne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 SJake, nic z tych rzeczy: 1. APC+szczota+pędzel 2. P21S+gąbka+pędzel 3. Iron Cut + pędzel+gąbka 4. VP Citrus Tar&Glue + gąbka Ale to, że one są ciemniejsze niż normalne alu oraz mają miejscami ciemny nalot, jest wynikiem malowania proszkowego kilka lat temu. [ Dodano: 27 Październik 2011, 12:21 ] zajonc, jakiś czas temu, taki jeden podpowiedział aby użyć tego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Pavlik, skrobaczka i opalarka/suszraka. Żadna chemia tego nie ruszy. IMHO felga kwalifikuje się do prostowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Żadna chemia tego nie ruszy trochę tego zeszło pod samym ciśnieniem myjki, ale będzie sprzęt i więcej czasu, będzie zabawa. Myślisz, że za duży ciężar na niej wisi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley08 Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 A ja klej po ciężarkach ścieram mikrofibrą i benzyną ekstrakcyjną - trochę machania ale efekt na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piłkarz Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Umyłem dziś letnie felgi. Efekt zadowalający ale mogło być lepiej. Strasznie zapieczony nalot na felgach był(jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 27 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Myślisz, że za duży ciężar na niej wisi Duża ilość ciężarków nie musi świadczyć o krzywej feldze, być może o....fachowości wulkanizatora Na wiosne kupiłem felgi, to wianuszek ciężarków był na 1/4 obwodu koła, jak pomalowałem felgi w sierpniu (bez prostowania), to ilość zmniejszyła się do 15-20g na koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałoś Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Czasem nie trzeba zakładać dodatkowego ciężarka, tylko przesunąć go trochę w praco lub lewo. No ale tak jak pisze Piotrek, zależy od wiedzy wulkanizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Czasem nie trzeba zakładać dodatkowego ciężarka, tylko przesunąć go trochę w praco lub lewo. Szczerze to wynika to z tego iż prawie nikomu (wulkanizator) nie chce się zrywać starych więc pakują nowe obok. Może to i lepiej - już widze jak pozbywają się starych przy pomocy dłuta i po feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Jeśli chodzi o wymianę opon, felg (i nie tylko) to udaję się w tym celu do zaufanego serwisu, który kiedyś był ASO Seata. Robią wszystko dokładnie, z wyczuciem i bez pośpiechu. Usuwając ciężarki nie zostawili mi jeszcze uszkodzonej/porysowanej felgi tylko minimalną ilość pierwotnego kleju. A z tym to już radzę sobie bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 27 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Duża ilość ciężarków nie musi świadczyć o krzywej feldze, być może o....fachowości wulkanizatora BZDURA! Dobrze ,że dodałeś "być może".Zbyt wiele czynników na to wpływa żeby winą obarczać wulkanizatora. Jeśli ciężarki masz rozłożone co kilka/kilkanaście cm na wew lub zew felgi wtedy możesz opieprzyć "fachowca" Chyba ,że podczas wyważania stosuje się optymalizację koła. ZOJONC Kiedyś taki tu zaproponowałem i mnie skrytykowano. Lepszego "urządzenia" nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 27 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem ? Napisałem "być może" i jeśli Ty na takie stwierdzenie autoratywnie krzyczysz "BZDURA !", nie znając stanu faktycznego - to cóż, polecam relanium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Jest sposób na to by nie porysowali felgi przy zrywaniu ciężarków, zdjąć je wcześniej samemu, i tak tyle samo zapłacimy za wyważenie Oczywiście jeśli mamy koła zdjęte z auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Pavlik jak w przyszłości nie znajdziesz czegoś pro pod ręką, można wspomóc się starą kartą kredytową, sklepową itp. Mnie zawsze marudzą, że felga nawoskowana i się ciężarka nie da założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Wyważenie można poprawić też obracając oponę na feldze, ale w praktyce nie spotkałem się z wulkanizatorem, który to stosuje - zwykle dowalają ciężarków i są zadowoleni. Producenci opon, zamieszczają na oponach również informacje dotyczące ich poprawnego zamontowania na feldze. Mimo iż produkcja opon, jest w obecnych czasach skomplikowanym ciągiem produkcyjnym, opony nie są pozbawione wad. Opony nie są idealnie wyważone i nie są idealnym okręgiem. Więcej tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Opona_pneu ... _dodatkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Dziękuję wszystkim za rozwinięcie tematu ciężarków i wyważaniu kół, i już mówię co następuje. Bardzo nie podobają mi się nabijane ciężarki na felgi aluminiowe i tak w przypadku kół zimowych miało to uzasadnienie, po prostu ciężarki klejone mogłyby haczyć o zaciski hamulcowe i zostać zerwane , tak tu nie ma takiej możliwości, felga 2" większa od zimowej. Również i na te felgi ma pójść CQuartz, ale przed tym, wypad do kosza robią wszystkie ciężarki , koła idą na wyważenie i dopiero po tym zabiegu otrzymają CQ. Mam nadzieję, że będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 swoją drogą ciężarki przykleją się do CQ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi