escimo Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Viki dostała nowe ogumienie. Vredestein Ultrac Sessanta 235/35 R19 91Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Pokaż fotki laczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 24 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 SZyBA, jutro zrobię, jak wrócę z wirusowania silnika Dziś jakoś brak humoru, bo escorta sprzedałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciosz Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Dzisiaj rozpocząłem robić BMW E38 1. Mycie wstępne VP Ph Neutral Snow Foam 2. Mycie na 2 wiadra Neutral + Gold Class, na owady Tenzi Mosquito 3. Glinkowanie 4. Wstepne odkurzanie wnętrza 5. Wyczyszczony przedni fotel kierowcy środkiem do skór od Temachem 6. Rozpoczęta polerka lakieru, stan agonalny, lakier = BETON :c Nie wiem czy skończe do końca tygodnia. Kończy mi się zielony korek i będe musiał jechać na SSR3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 25 Maja 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Popadało w nocy a był przykurzony więc wyglądał strasznie - DG 901 + PB TR załatwiły sprawę. Na lusterka nałożyłem FK Pink żeby owady lepiej złaziły 3 warstwy AJT nałożone 11.04 widać że już kończą żywot przynajmniej na dachu bo na drzwiach bają się nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8shq Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Drobny przeglad nowo zakupionej zabawki oczywiscie zakupiona byla w calosci - nie jest powypadkowa a poprostu na zdjeciach juz zdemontowana czesciowo narazie udalo mi sie rozebrac co widac na zdjeciach i przeczyscic IC jutro kolejny dzien zabawy a pozniej skladanie. Zastanawiam sie czy nie zabrac sie za rozrząd skoro i tak rozbebrane wszystko P.S. Pytanko przy okazji - czy halogeny w a6 c5 sa szklane czy plastik? pytam bo sa potwornie zmasakrowane od kamieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaLDZ Opublikowano 25 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Halogeny w A6 C5 są szklane na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 SZyBA, obiecane zdjęcia oponek: Wczoraj wycięty został DPF i EGR. Oraz mały wirus w silniku: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Wynik bardzo fajny, tez własnie się umawiam na remap i wycięcie egr ale dpf zostaje na razie, bo nie sprawia mi kłopotów. Jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Wczoraj mi stuknęło 170tyś Co do DPF, to polecam usunąć, bo samo wyciągniecie go dało 11 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Przetestowałem zestaw Wolfganga (cleaner + sealant) na swoim aucie z lakierem w stanie dobrym minus (trochę swirli). Mycie wstępne, mycie zasadnicze Duraglossem (BTW, strasznie nieekonomiczny ten szampon), suszenie i killowanie warstwy SRP i FK 1000 za pomocą alkoholu. Po tych zabiegach wyszły na jaw hologramy porobione przez wygodnickiego kota. Sam komplet Wolfganga jest nieprzyzwoicie drogi, ale biorać pod uwagę, że do aplikacji zużywa się bardzo mało produktów (i rzekomą trwałość), powinien starczyć na bardzo długi czas. Cleaner nakładałem rotacją Silverline na pierwszym biegu, żółtym padem 3M (polshing). Środek jest super. Czyści, kryje i pogłębia kolor znacznie lepiej niż SRP, a przy tym nie pyli i nie brudzi przyległości. Dobra rzecz, polecam i pozdrawiam. Natomiast uchodzący za bezkonkurencyjny (w materiałach reklamowych) sealant mnie rozczarował. Efekt po nałożeniu i spolerowaniu jest praktycznie niewidoczny i lakier wyglądem nie odbiega od tego, co zostawił cleaner. Może minimalnie bardziej się błyszczy, ale rewelacji nie ma. Sama aplikacja jest bajecznie prosta, tak jak i późniejsze (po 30-45 minutach) polerowanie. Po wszystkim auto musi postac 12 godzin bez kontaktu z wilgocią, co by polimery związały. Efekt po kilkunastu godzinach w garażu: Na felgach wczorajszy FK 1000, a na oponach tak samo wczorajsze dwie warstwy PB Bold & Bright. Całość po przejechaniu 50 kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 26 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 . Efekt po nałożeniu i spolerowaniu jest praktycznie niewidoczny i lakier wyglądem nie odbiega od tego, co zostawił cleaner. Dziwi Cię to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Owszem, dziwi. Wszędzie się ten sealant reklamuje jako cud-produkt do używanych aut, więc spodziewałem się czegoś, co obleje mi lakier szkłem, co by się błyszczał jak psie przyrodzenie. Szczególnie, że kosztuje sporo kasy. Jak rzeczywiście się utrzyma tyle, co niektórym piewcom na DW, to zmienię zdanie. Póki co jestem zawiedziony, bom sknera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 26 Maja 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Jak dla mnie to raczej normalne, ale ja tam mam coś z oczami i nie widzę tych 2% nigdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazder Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Tak czy inaczej cleaner Wofganga fajny jest, a sealant lepiej żeby rzeczywiście wykazał się trwałością, bo inaczej się na niego pogniewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pzwmichu Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Escimo jakieś wąskie te oponki na zdjęciu Tez się skusiłem na Sessanty rok temu i po przejechaniu 25 tys opony zużyte, także dla mnie lipa. Wyglądają dobrze ale są słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 dzis zrobilem cale auto valet'em na tri colour, potem Black hole, potem natty's blue i jest dobrze:D zadnych halo ani smug:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazek Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Po ostatnich intensywnych opadach gradu i deszczu: Mycie na dwa wiadra, druga warstwa DJ i dressing. Muszę ogarnąć w końcu nadkola :S (ale to jutro - od kliku tygodni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpiotrek Opublikowano 26 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Muszę ogarnąć w końcu nadkola :S ja tez:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VuDoo Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Truskawa umyta, przetarta QD, na oponkach Brillance, na plastikach, SAS, wnętrze odkurzone i założone "zlotowe tablice". Jednym słowem, Truskawa gotowa na zlot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 To dzisiaj tak: -felgi: ValetPRO Bilberry + pędzel, -opony: rękawica stroną do usuwania owadów + woda z szamponem, -karoseria: spłukanie myjką, wiadro + rękawica i szampon Nigrin, detale APC + pędzel i spłukanie, -osuszanie: ręcznik K2 pro, -komora silnika: jako, że było dość mocno zakurzone to z grubsza woda z szamponem z opryskiwacza ciśnieniowego i do tego pędzel, później spłukane wodą i plastiki zaczernione, -wnętrze: dywaniki odkurzone, pozbycie się kurzu w zakamarkach mały pędzelkiem, plastiki zrobione mleczkiem Autoland mat i wsadzony zapach California Scents Coronado Cherry, -szyby: wewnątrz i zewnątrz wyczyszczone płynem do szyb + MF, -opony: nabłyszone ostatnimi kroplami Ma-fra + pędzel, -końcówka wydechu: odświeżona pastą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq8shq Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ja znowu nie za bardzo detailingowo... niemniej poskładałem do kupy samochód - nawet działa oraz zaktualizowalem Navigation Plus RNS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIVER Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 W związku z kiepską pogodą i zajętym garażem zrobiony test glinki Bilt-Hamber regular i jest mega różnica na lakierze,gładziutki wcześniej nawet po myciu silną chemią nadal pozostawały takie ciemne kropki,wyczuwalne po przejechaniu mikrofibrą Położony AG SRP i Coli 476 na tym skromnym kawałku,niestety deszcz bardzo przyśpieszył proces, mimo to kropelkowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 A ja już się na tyle zaraziłem, że mając opłukać rower przed sezonem, poświęciłem mu 7h pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukk Opublikowano 29 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Potwierdzam wczoraj rower zabrał mi około 5 h nudnego sobotniego poranka (i jeszcze felgi do polerowania leżą) może nowy dział? Pokaż swój blask - rowery?? Ale tak to jest jak się wozidła nie ma od tygodnia , nawet rower się czyści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi