dzinkins Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wiedziałem że te Audi i lexusy to do **** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pierwszy film... "Maszyna gwizda tylko kierowca pissda" Jakby poszedł ogniem to przejachałby tak samo. Bez blokady dyfra żaden "normalny" samochód nie ma szans z kołem w górze - bez rozpędu. Tu ciekawszy test: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Miałem okazję pojeździć kilkoma czterołapami, w tym Q7 4.2 TDI na naprawdę śliskim śniegu- trakcja rwie suty, stodoła szła jak zła Znajomy miał z kolei Land Cruiser'a (V8, chyba dwuletni), jakieś BMW X-drive i A6 3.0 TDi i mówi, że absolutnie nie mają startu do Audi jeśli chodzi o trakcję na śliskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 SJake, czy Ty żeś Quattro nie jeździł? Jeśli dwa kołą są przyczepne to auto (Audi) musi wjechać! Zresztą. Coś skopali. Jeśli auto ma choćby ASR to już powinno dać sobie radę podjechać. W przypadku Q5 powinna zadziałać przynajmniej blokada tylnego mostu - w takim A6 od dawna montowana - której w Q5 pewnie nie ma. A tak. Torsen po środku ale co z tego jak na końcach dwa dyfry otwarte A to, że pisssda to swoja drogą. Zaciągnąłby ręczny, zablokowałby koło w górze a to na nawierzchni by popchało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Filmik 1 - wyraźnie złe działa układ przeniesienia momentu obr na koło które ma największa przyczepność. Filmik 2 - lexus vs audi, co prawda audi jakoś dojechało do szczytu ale sprytnie posiłkując się zaczepianiem jednego koła o goły asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Że Audi Allroad poszło dalej od Patrola to w życiu nie uwierzą Chyba że bez blokad na "zwykłym" dyferencjale A poza tym czemu nie ma w testach tej zabawki Miałem i wiem co potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Tu ciekawszy test: ciekawszy, ale robiony przez Niemców co może oznaczać, że mało obiektywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pewnie, że malo obiektywny, w życiu w tego Allroada nie uwierzę Tu jeszcze dość znany test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Prawda jest taka że jak chcecie by zawsze wszystkie cztery koła się kręciły musi być stara szkoła. Blokady mechaniczne i jedziesz póki nie urwiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 28 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Te testy dobrze wpisują się w tematyke tego tematu - są śmieszne Oczywiscie w żadnym wypadku nie ma tzw "smarowania" i są na 100% w pełni obiektywne, wszystkie bez wyjątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Evo, wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Evo, Z innej beczki Co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 hahahahah dobra fota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Ten kciuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 ale kciukosiusiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 SJake, czy Ty żeś Quattro nie jeździł? No jeździł, jeździł. Quattro ma tak, że przekazuje napęd na koła które stawiają mniejszy opór - czyli te w górze Zalet takiego rozwiązania jest sporo - jazda w zakrętach, poślizgi itd. Jak z przodu jedno koło w górze i z tyłu też, to bez blokady dupa. Co do blokady tylnego mostu to nie jestem pewien, ale odkąd jest montowane ESP to tak porobili, że ta blokada to "śmiech na sali". Kierowca mógł "uderzyć" w hamulec i gazu - zjechałby od razu. Co do Torsenów - to ja w jednym z wynalazków mam dwa jeden z tyłu, jeden centralnie Co do niemieckiego testu - to heh... ja to nie wiem . Wiem tylko, że 4wd na torsenach to cud malina i wyznania nie zmienie. [ Dodano: 28 Styczeń 2012, 17:57 ] A poza tym czemu nie ma w testach tej zabawki http://www.youtube.com/wa...187155F4EF0C620 Bo to za nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Bo to za nowe Nie takie nowe od 2005 wychodziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Quattro ma tak, że przekazuje napęd na koła które stawiają mniejszy opór - czyli te w górze A powinno dokładnie odwrotnie Zresztą jak widać konkurencja sobie znacznie lepiej z tym poradziła wiec zwłaszcza w aucie za tak absurdalne pieniądze można by tego wymagać. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2OzK-oRPCbs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie mieli na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rubio Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Ojjj Panowie internet kłamie i tyle dzinkins, fajna fura ale z serwisowanie to pewnie wiesz najlepiej jak jest Co do tych napędów to większość jest dołączana a prawie we wszystkich audi napęd jest stały. Poza tym wszystko zależy do czego ten napęd ma służyć...czy do bezpiecznej jazdy, wygrzebania się ze śniegu, funu z jazdy, i mega przyczepności na zakrętach czy do jazdy w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 A powinno dokładnie odwrotnie Do driftu i jazdy górskiej tak do normalnej jazdy- niekoniecznie. Zresztą jak widać konkurencja sobie znacznie lepiej z tym poradziła wiec zwłaszcza w aucie za tak absurdalne pieniądze można by tego wymagać. Filmik tendencyjny - inny kierowca i samochód bryknąłby, aż miło. Cud, że w ogóle przejechał jak na SUVa miejskiego. Nie takie nowe od 2005 wychodziły Test chyba jest właśnie z tych lat. Pewnie nie mogli znaleźć mniejszych felaszków do tego sporta, a od zwykłego nie pasowały lub popsuł się w czasie dojazdu na stok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 http://www.sadistic.pl/kawaly-o-4-kolkach-vt101203.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 28 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Drodzy forumowicze!! Uprzejmie proszę o korzystanie z przycisku "YouTube". Umiejscowienie pokazuję na poniższym obrazku. Pierwsza czynność - klikamy na przycisk YouTube Druga czynność klikamy prawym przyciskiem myszy i zaznaczamy wklej po uprzednim zaznaczeniem linku filmu który chcemy tu pokazać. Trzecia czynność tak samo jak pierwsza. Mam nadzieję ,że pomogłem. Nie będziemy karać za niedostosowanie się do instrukcji ale będziemy usuwać posty z samymi linkami. Łatwa czynność a nam wszystkim bardzo ułatwi przeglądanie forum. Uprzejmie dziękuję za uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Arekkaz, A jeżeli filmik nie jest z Youtube? Jest jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 28 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi