atropos Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 Witam, Niedawno bawiłem się po raz pierwszy z felgami wysokiej klasy samochodu i znalazłem na nich coś co widać dobrze na zdjeciach - jakby ubytki lakieru w zakamarkach (tam gdzie zbiera się najwięcej pyłu z klocków), a może po prostu wżarty syf. Fele były najpierw umyte Nielsen Cyclone, potem IronX. Gdy ciągle syf w zakamrkach nie chciał schodzić dodatkowo Nielsen Non Acid Aluminium. Efekty takie jak na zdjęciach. Pytanie - czy ktoś ma jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Czy w grę wchodzi tylko piaskowanie i nowy lakier?
miskieusz Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 bilberry albo coś mocniejszego? wygląda chyba jak wżery z pyłu z klocków
danielek. Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 Chemia którą polecili poprzednicy + szczoteczka do zębów lub spróbuj Uc lub FG500
gruby_RS Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 bilberry oczywiście żartujesz, prawda? Kwas do felg i IronX - on działa, ale na pewno nie "bezdotykowo"
kerad Posted May 28, 2012 Report Posted May 28, 2012 Tani a mocny Tenzi Alux i szczoteczka do zebów, czynia cuda Miałem podobnie na zimowych alu i zeszlo pieknie...
Administrator AreK Posted May 28, 2012 Administrator Report Posted May 28, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2BF9dhy_Ric&list=UUd6wyoKdi4LBpqdl9h90rLQ&index=1&feature=plcp
uri90 Posted June 3, 2012 Report Posted June 3, 2012 Blue Gel bez rozcińczania nanosisz pędzelkiem, czekasz chwilkę, a potem "penetrujesz" pędzelkiem lub nawet lepiej szczoteczkę do zębów
maya Posted June 3, 2012 Report Posted June 3, 2012 szczoteczka do zębów nie porysuje felgi ? ja dotąd samym pędzelkiem działam
nOx Posted June 4, 2012 Report Posted June 4, 2012 ostatnio testowałem na bardzo podobnie zabrudzonej feldze z audi Nielsen Non Acid Aluminium w stężeniu 1:1 + szczoteczka zeszło wszystko no i druga opcja Scholl Concepts Rim-7 ogromną zaletą w przeciwieństwie do większości innych deironizerów jest czas schnięcia osobiście trzymałem go nawet 40 min i nadal nie zasychał na feldze
atropos Posted June 4, 2012 Author Report Posted June 4, 2012 Dziękuję wszystkim za podpowiedzi! Jak tylko właściciel wozu wróci do kraju, to zajmę się tymi felgami konkretnie! Dodam tylko, że to nie Jaguar, choć bardzo, bardzo blisko Jedyny taki model w Polsce - kto zgadnie ?
atropos Posted June 4, 2012 Author Report Posted June 4, 2012 dokładnie Super Eight z 2007 roku. Jest idealny
atropos Posted June 22, 2012 Author Report Posted June 22, 2012 mały odkop: dziś wreszcie udało mi się spróbować polecanego przez Maćka Scholl Concepts Rim-7 - najpierw Nielsen Aluminium 1:5, potem wspomniany Scholl Concepts Rim-7. Zaczęło schodzić - w przyszłym tygodniu zrobię felgi od A do Z i wrzucę kilka fot. Dzięki nOx!!! Wczoraj pochyliłem się konkretnie nad felgami w Daimlerze. Efekt przy nie ściąganiu kół (wiem, pozerstwo i żenada, ale nie mam jeszcze takich możliwości technicznych) wyszedł świetny! Dwa użycia Scholl Concepts Rim-7 z szczoteczką do zębów (miękkie włosie ). Jak sądzę felga nadaje się do piaskowania i malowania, widoczne na zdjęciach plamy to ubytki w powłoce - pewnie za dwa tygodnie syf znów sięw nich zagnieździ... Foty:
Royal Szczecin Posted July 1, 2012 Report Posted July 1, 2012 Pisząc Jaguar miałem włąsnie na myśli Daimlera - ale blisko było :-) [ Dodano: 1 Lipiec 2012, 23:36 ] a tak przy okazji, jakie są koszty doczyszczenia mocno zajechanych felg wraz z woskowaniem, pytam z ciekawości jak to jest w innych rejonach kraju ?
nOx Posted July 3, 2012 Report Posted July 3, 2012 Dzięki nOx!!! To ja dziękuje ! Mam nadzieje że nas kiedys odwiedzicie Daimlerem Chętnie bym zobaczył z bliska
marnypopis Posted November 2, 2016 Report Posted November 2, 2016 Witam podłączę się do tematu. Mam na felgach drobne ryski prawodopdobnie poprzedni właściciel nie mógł doczyścić felg i je delikatnie potraktował jakąś szczotką lub czymś innym. Podobne rysy na 3 felgach w podobnym miejscu. Wcześniej mi to nie przeszkadzało, ale teraz przy każdym myciu widzę to i zaczyna mnie to denerwować. Chciałbym coś z tym zrobić, wiec mam kilka pytań: 1. Czy można to potraktować menzerną SF 4000 czy nie? Wiem, że na formu piszą, że nie wolno używać past ściernych. 2. Czy autosol da radę? A może coś innego? Na tym zdjęciu chyba są za duże rysy aby je usunąć ręcznie. Jakieś propozycje? 3. Na ostatnim zdjęciu widać uszkodzoną oponę. Wiem, że jest do wymiany ale co mogło być przyczyną takiego uszkodzenia? Opony Dunlop z 49 tydzień 2011 roku. Podobna sytuacja jest na drugiej oponie. Obie chodziły na przodzie. DZięki za rady.
jelinski17 Posted November 2, 2016 Report Posted November 2, 2016 Do takich rys to mocno ścierna pasta by się przydała np FG400 bo lakier na tych felgach jest dosyć twardy. Co do autosolu to jest on do gołego metalu a te felgi są wypolerowane i pokryte clarem. Widzę że auto to Touran Cross gdzie felgi z przodu i z tyłu mają inna szerokość, co do opon to niestety ten model tak ma że przednie strasznie szybko drze opony od środka a tylne ząbkuje. Spowodowane jest to tym że auto nie mieści się w standardową koleinę.
marnypopis Posted November 2, 2016 Report Posted November 2, 2016 Mam na stanie FG 500 oraz PF 2500. Którą wybrać 500? Później 2500 i 4000? Robić to ręcznie czy maszynowo? Pozdrawiam,
Gozdziu23 Posted November 3, 2016 Report Posted November 3, 2016 Kolejnośc tak jak napisałeś raczej maszynowo
4diwr0c Posted April 27, 2018 Report Posted April 27, 2018 Panowie ratujcie ... Pacjenci to felgi speedline z opcla vectry C z fabrycznym lakierem, zimówki. Auto kupione na felgach późną jesienią, dobijane do teraz i właśnie próbuje je odszczurzyć bo letnie na szczęście odratowałem w zeszłym roku. Car Pro Trix, IronX paste, apc nie rozcieńczane, plak do silnika - nic nie ruszyły ... Pędzlowane, tarte szczotkami, druciakami - nic nie pomaga. Albo to tak mocno wżarty pył klocków albo jeszcze zmiksowany z jakimś tłuszczem - nie wiem. Krwawi, pieni sie a jednak zostaje i nie ubywa. Od środka dramat bo koło całe brązowe. Chce to jakoś usunąć ale jak będzie trzeba to zwyczajnie oddam do piaskowania.
Kostek88 Posted April 27, 2018 Report Posted April 27, 2018 1 godzinę temu, 4diwr0c napisał: Panowie ratujcie ... Pacjenci to felgi speedline z opcla vectry C z fabrycznym lakierem, zimówki. Auto kupione na felgach późną jesienią, dobijane do teraz i właśnie próbuje je odszczurzyć bo letnie na szczęście odratowałem w zeszłym roku. Car Pro Trix, IronX paste, apc nie rozcieńczane, plak do silnika - nic nie ruszyły ... Pędzlowane, tarte szczotkami, druciakami - nic nie pomaga. Albo to tak mocno wżarty pył klocków albo jeszcze zmiksowany z jakimś tłuszczem - nie wiem. Krwawi, pieni sie a jednak zostaje i nie ubywa. Od środka dramat bo koło całe brązowe. Chce to jakoś usunąć ale jak będzie trzeba to zwyczajnie oddam do piaskowania. Koch Eulex, jak nie pójdzie to , że przeżarty lakier jest w tych miejscach. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now