atropos Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Witam, Niedawno bawiłem się po raz pierwszy z felgami wysokiej klasy samochodu i znalazłem na nich coś co widać dobrze na zdjeciach - jakby ubytki lakieru w zakamarkach (tam gdzie zbiera się najwięcej pyłu z klocków), a może po prostu wżarty syf. Fele były najpierw umyte Nielsen Cyclone, potem IronX. Gdy ciągle syf w zakamrkach nie chciał schodzić dodatkowo Nielsen Non Acid Aluminium. Efekty takie jak na zdjęciach. Pytanie - czy ktoś ma jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Czy w grę wchodzi tylko piaskowanie i nowy lakier?
Mat's Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Prickbort. Zmyć myjką I jeszcze raz IronX.
miskieusz Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 bilberry albo coś mocniejszego? wygląda chyba jak wżery z pyłu z klocków
danielek. Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Chemia którą polecili poprzednicy + szczoteczka do zębów lub spróbuj Uc lub FG500
gruby_RS Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 bilberry oczywiście żartujesz, prawda? Kwas do felg i IronX - on działa, ale na pewno nie "bezdotykowo"
kerad Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Tani a mocny Tenzi Alux i szczoteczka do zebów, czynia cuda Miałem podobnie na zimowych alu i zeszlo pieknie...
Administrator AreK Opublikowano 28 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2BF9dhy_Ric&list=UUd6wyoKdi4LBpqdl9h90rLQ&index=1&feature=plcp
Royal Szczecin Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 czy to są felgi od Jaguara ?
uri90 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 Blue Gel bez rozcińczania nanosisz pędzelkiem, czekasz chwilkę, a potem "penetrujesz" pędzelkiem lub nawet lepiej szczoteczkę do zębów
maya Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 szczoteczka do zębów nie porysuje felgi ? ja dotąd samym pędzelkiem działam
nOx Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 ostatnio testowałem na bardzo podobnie zabrudzonej feldze z audi Nielsen Non Acid Aluminium w stężeniu 1:1 + szczoteczka zeszło wszystko no i druga opcja Scholl Concepts Rim-7 ogromną zaletą w przeciwieństwie do większości innych deironizerów jest czas schnięcia osobiście trzymałem go nawet 40 min i nadal nie zasychał na feldze
atropos Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dziękuję wszystkim za podpowiedzi! Jak tylko właściciel wozu wróci do kraju, to zajmę się tymi felgami konkretnie! Dodam tylko, że to nie Jaguar, choć bardzo, bardzo blisko Jedyny taki model w Polsce - kto zgadnie ?
atropos Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 dokładnie Super Eight z 2007 roku. Jest idealny
atropos Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2012 mały odkop: dziś wreszcie udało mi się spróbować polecanego przez Maćka Scholl Concepts Rim-7 - najpierw Nielsen Aluminium 1:5, potem wspomniany Scholl Concepts Rim-7. Zaczęło schodzić - w przyszłym tygodniu zrobię felgi od A do Z i wrzucę kilka fot. Dzięki nOx!!! Wczoraj pochyliłem się konkretnie nad felgami w Daimlerze. Efekt przy nie ściąganiu kół (wiem, pozerstwo i żenada, ale nie mam jeszcze takich możliwości technicznych) wyszedł świetny! Dwa użycia Scholl Concepts Rim-7 z szczoteczką do zębów (miękkie włosie ). Jak sądzę felga nadaje się do piaskowania i malowania, widoczne na zdjęciach plamy to ubytki w powłoce - pewnie za dwa tygodnie syf znów sięw nich zagnieździ... Foty:
Royal Szczecin Opublikowano 1 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2012 Pisząc Jaguar miałem włąsnie na myśli Daimlera - ale blisko było :-) [ Dodano: 1 Lipiec 2012, 23:36 ] a tak przy okazji, jakie są koszty doczyszczenia mocno zajechanych felg wraz z woskowaniem, pytam z ciekawości jak to jest w innych rejonach kraju ?
nOx Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzięki nOx!!! To ja dziękuje ! Mam nadzieje że nas kiedys odwiedzicie Daimlerem Chętnie bym zobaczył z bliska
marnypopis Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam podłączę się do tematu. Mam na felgach drobne ryski prawodopdobnie poprzedni właściciel nie mógł doczyścić felg i je delikatnie potraktował jakąś szczotką lub czymś innym. Podobne rysy na 3 felgach w podobnym miejscu. Wcześniej mi to nie przeszkadzało, ale teraz przy każdym myciu widzę to i zaczyna mnie to denerwować. Chciałbym coś z tym zrobić, wiec mam kilka pytań: 1. Czy można to potraktować menzerną SF 4000 czy nie? Wiem, że na formu piszą, że nie wolno używać past ściernych. 2. Czy autosol da radę? A może coś innego? Na tym zdjęciu chyba są za duże rysy aby je usunąć ręcznie. Jakieś propozycje? 3. Na ostatnim zdjęciu widać uszkodzoną oponę. Wiem, że jest do wymiany ale co mogło być przyczyną takiego uszkodzenia? Opony Dunlop z 49 tydzień 2011 roku. Podobna sytuacja jest na drugiej oponie. Obie chodziły na przodzie. DZięki za rady.
jelinski17 Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2016 Do takich rys to mocno ścierna pasta by się przydała np FG400 bo lakier na tych felgach jest dosyć twardy. Co do autosolu to jest on do gołego metalu a te felgi są wypolerowane i pokryte clarem. Widzę że auto to Touran Cross gdzie felgi z przodu i z tyłu mają inna szerokość, co do opon to niestety ten model tak ma że przednie strasznie szybko drze opony od środka a tylne ząbkuje. Spowodowane jest to tym że auto nie mieści się w standardową koleinę.
marnypopis Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2016 Mam na stanie FG 500 oraz PF 2500. Którą wybrać 500? Później 2500 i 4000? Robić to ręcznie czy maszynowo? Pozdrawiam,
Gozdziu23 Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2016 Kolejnośc tak jak napisałeś raczej maszynowo
4diwr0c Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Panowie ratujcie ... Pacjenci to felgi speedline z opcla vectry C z fabrycznym lakierem, zimówki. Auto kupione na felgach późną jesienią, dobijane do teraz i właśnie próbuje je odszczurzyć bo letnie na szczęście odratowałem w zeszłym roku. Car Pro Trix, IronX paste, apc nie rozcieńczane, plak do silnika - nic nie ruszyły ... Pędzlowane, tarte szczotkami, druciakami - nic nie pomaga. Albo to tak mocno wżarty pył klocków albo jeszcze zmiksowany z jakimś tłuszczem - nie wiem. Krwawi, pieni sie a jednak zostaje i nie ubywa. Od środka dramat bo koło całe brązowe. Chce to jakoś usunąć ale jak będzie trzeba to zwyczajnie oddam do piaskowania.
Kostek88 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, 4diwr0c napisał: Panowie ratujcie ... Pacjenci to felgi speedline z opcla vectry C z fabrycznym lakierem, zimówki. Auto kupione na felgach późną jesienią, dobijane do teraz i właśnie próbuje je odszczurzyć bo letnie na szczęście odratowałem w zeszłym roku. Car Pro Trix, IronX paste, apc nie rozcieńczane, plak do silnika - nic nie ruszyły ... Pędzlowane, tarte szczotkami, druciakami - nic nie pomaga. Albo to tak mocno wżarty pył klocków albo jeszcze zmiksowany z jakimś tłuszczem - nie wiem. Krwawi, pieni sie a jednak zostaje i nie ubywa. Od środka dramat bo koło całe brązowe. Chce to jakoś usunąć ale jak będzie trzeba to zwyczajnie oddam do piaskowania. Koch Eulex, jak nie pójdzie to , że przeżarty lakier jest w tych miejscach. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się