dzinkins Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Witam! Nadszedł czas ogarnąć z kurzu moją rodzinną furkę BMW 318D 2010 używany jako taxi/tir/autobus/bus/ itp. Przebieg jak na 2-letnie autko 71000km. Stan jak na przebieg i przeznaczenie auta bardzo dobry ale do rzeczy………. Autko myte tylko u mnie (oprócz paru wpadek w serwisie ). Z zewnątrz tragedii nie ma, ale parę dłuższych wyjazdów ok 2500km z małym dzieckiem na pokładzie zrobiło swoje i na dzień dzisiejszy wyglądało tak - biedy nie ma ale............ Lampki od autostrad wypiaskowane Środek - obraz nędzy i rozpaczy Ma jeden plus taki stan rzeczy - w razie awarii znajdzie się jeszcze oś do zjedzenia na parę dni Autko pojemne - pomieści zabawki, pisakownice, tv itp, itp.......... Dobry sok był prawie litr wypiły siedzenia Nawet nie próbuję wytłumaczyć skąd, od czego są te plamy Odkurzałem przed wyjazdem W bagażniku nie lepiej - najczęściej jest tam najeb***e jak u cyganki w tobołu A tu to w ogóle pięknie w przeciągu 2 lat otwierana z 2-5 razy tylko aby dolać płyn DOSYĆ - zaczynamy AKCJĘ CZYSTKI Na pierwszy ogień poszedł bagażnik ........ co można było rozmontować to rozebrałem, do odkurzania, prania, czyszczenia itp No pierwsze pędzelki "pozorowane" Poszło w ruch Meg'sowe APC 1:10 + pędzelki + mikrofibry Odkurzone, wyczyszczone - można zająć się akcesoriami Poskładane - zamykamy bagażnik i bierzemy się za silniczek a jest do czego.......... Pokrywy filtrów OUT i do mycia............. Silnik potraktowany Meg'sowym APC 1:7 z Glori + akcja pędzelkowa Wygłuszenie OUT i podobna kombinacja z Glori Wygłuszenie i dywaniki atakowane Karcher Puzzi 8/1 pierwsze 50/50 Szpanerskie zaczesanie konieczne w PSB + zabezpieczenie 303 Bierzemy się za środek odkurzanie , pranie ............ Zestaw startowy do czyszczenia plastików APC 1:10 + pędzelek do detali + mikrofibry [/ b] Zaczynamy na zewnątrz - zestaw startowy Najpierw smoła OUT.................. Za dużo tego nie było - dbam o to na bieżąco ............. Osady metaliczne OUT ............... Felgi po przebiegu 2500km od pełnej korekty i zabezpieczenia CQ Poza tym nic więcej nie było ............. Glinkę odpuściłem bo lakier był wystarczająco czysty a działo i amunicja gotowa............. No to po pięćdziesiątce ................. Pianujemy ........................................ prawie PA . Czy ta Gloria daje radę zostawiam ocenę Wam drodzy forumowicze.............. Akcesoria do mycia już gotowe ................... Jedno wiaderko wystarczy..................... hmmmm Kółeczka ............... Detale obowiązkowe............... Blaszki OUT................. Do dziupli na inspekcję .................................... Obowiązkowy zestaw do bezpiecznego zdjęcia kółek .............. Inspekcja nadkoli nie robionych ze zdjętymi kołami od nowości Zaczynamy APC + pędzelki Do smoły oczywiście MAc 124 Na tyle starczyło mi nerwów i chęci.......................... Jako zabezpieczenie dziś padło na BlackWow bo tak ma być W PSB tzn Wooooow Tylne nadkola zrobiłem na takim poziomie ............ Teraz przypomnę jak wyglądały felgi przed korektą z przed miesiąca i jak zostały odświeżone na chwilę obecną Takie montowałem z świeżą warstwą CQ........ Po umyciu z pianą należał się im ostateczny szlif............... Dodatkowo zabezpieczone zostały SV Autobahn A na oponki oczywiście Meg;s ENDURANCE Piasty też otrzymały nowe życie Nadszedł czas na inspekcję lakieru .................... Pierwsze co rzuca się w oczy to MORA tzw ZMORA detailera Oraz wszelkiego rodzaju rysy, swirle i hologramy - których o dziwo za dużo nie było Decyzja zapadło lecimy choć troszkę z tej morki dla poprawy efektu wizualnego więc papier 3000 dłoń i do roboty........... No i zaczynamy futerko + zielony korek Jakieś 50/50 Skąd my to znamy Kolejne 50/50 Efekty po samym futrze ....................hmmm Coś tam odbija .............. ale czy lepiej ..........hmmmmmm Chyba foto montaż .......................... "Trochę" zielony narobił zamieszania ...................... Więc do mycia tego syfu ........... Jeszcze mały rzut oka na koła............... I w między czasie zrobiłem tłumiczek - szkoda że nie chromowany Jakoś mocno zapuszczony nie była ale ...................... Do tego zadania posłużył Meg;s i wełna stalowa UltraFine ................... Zabezpieczony odpowiednio.............. O silniku też nie zapomniałem Produkt fajny ale końcówka spryskująca do dupy - tylko narobiła kropek i zacieków Ostatnia inspekcja odbicia ......................... Nic lepszego w tak krótkim czasie ręcznie się nie osiągnie wiec lecimy finish CFPro ........ Lampki bez większego darcia - tylko odświeżone Regeneracja sił ................................... żony wypiek Jako LSP wybór padł na Z Concours....................... mój ulubiony Kiedy wosk został przetarty i się wypacał - wziąłem się za detale Do zabezpieczenia najbardziej narażonych elementów posłużył Z Detail Szyby umyte, oczyszczone i końcowo przeleciane IPA Wszystkie szyby zabezpieczone GT G3............ Wnęki oraz drzwi w wew zabezpieczone SV Shield Uszczelki zabezpieczone 1Z O rejestracje też zadbałem aby ładnie wychodziły na fotoradarach Temperaturka do wypocenia ładna Druga warstwa położona i autko leci na słońce do wygrzania Mała sesja uzyskanych efektów Obowiązkowa fotka Strasznie wypocony wosk potraktowałem QD Dokończenie detali zewnętrznych : podszybie Słupki .............. testowo pokryte SV Pneu Trzeba skończyć wnętrze ............ O kierownicy nie zapomniałem Klameczki aluminiowe zostały przepolerowane Szybka zabezpieczona .................. Szybki oczyszczone w wew.................... Jak to mówię dobra 16-tka musi być Efekt końcowy w całości .................. Wspomnienie majówki ................... Mała sesyjka efektu końcowego w plenerze ...................... Prace pochłonęły ok 45 godz/roboczych - dziękuję dla Tfelka za pomoc Sporo i tak nie zostało zrobione, tak jak bym chciał jest sporo drobnych błędów Każdy kolejny samochód to nowe doświadczenia - jak teraz patrzę sporo rzeczy zrobiłbym lepiej Starałem się pokazać jak najwięcej produktów użytych w projekcie, jak będę pytania co gdzie i jak : na pewno odpowiem Mam nadzieję że nie przesadziłem ze zdjęciami po prostu chciałem jak najdokładniej przedstawić przebieg prac Dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiLu Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 sporo zdjęć się nie ładuje, ale może to kwestia jeszcze wczesnej pory z tą morką to odważnie pojechałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Makki_ Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Sporo roboty Mariusz Chociaz ciasto dostales bo u mnie sie tak nie docenialo wczesniej wiec dlatego out.. A tak juz na serio to jezeli moge to sie troche przyczepie kilku spraw ale to moze jutro dopiero bo juz deko pozno sie zrobilo. Lovely finish, top work mate Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 No co ja mogę napisać miało być ,,grubo" i jest . Auto wygląda lepiej jak by wyjechało z salonu Wyszło super Team WWL trzyma poziom :ad: bardzo wysoko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geno Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Klękam i całuję Wodza w sygnet swietnie ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek_ Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Jak na tak mało rysek to całkiem niezłe 50tki Miło się oglądało Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubertRinkon Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Jak zwykle najwyższy poziom ! Mimo że auto mocno nie skatowane efekt ekstra Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Bardzo fajna praca, niby 2 letni samochód, niby nie zniszczony, niby srebrny a jednak mozna dużo wyciagnac PNa plus podoba mi się to, że pokazałeś nadkola materiałowe w stopniu jakim udało się je oczyścić, bez ściemy że zostały w 100% wyprowadzone. Piana lepsza niz PA + kiepska myjka W aucie miałeś tyle biszkoptów, że można zrobic TIRAMISU Link to comment Share on other sites More sharing options...
michałoś Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 dzinkins, kurczę na Twojej relacji 50-ka jest lepsza od 16-ki Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerad Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Piana cudo z glorii, słabo widać te podziałki na kubeczkach, ile tam poszło magi a ile APC, bo widzę ze dość obficie polano Zakładam ze na 2 filcach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Wódz poszedł po bandzie dziś okrutnie... Młodzież na ten wyczyn patrzy rezolutnie... Wytrzeszcza oczy, szuka fuszerki... Niestety nie ma, same perełki... Starszyzna się poci, skanuje foty piksel po pikselu... Ale nic tego - Nasz Wódz nie ma rywali zbyt wielu... Nic to, ładować Sun Guny, Lensery, Brinkmany... Może gdzieś na dzielni, wyczyn Wodza będzie live zbadany... Oj dana - hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrizio1985 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Jednym słowem, fajna miejscówka do robienie czerwonych zdjęć. Efekt mnie powala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted May 25, 2012 Moderator Report Share Posted May 25, 2012 Rewelacyjna robota ! Takie relacje wala po oczach az błogo się robi Pytanko: Gdzie moge dostac taka welna stalowa do wydechu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tfelek Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 niby srebrny a jednak mozna dużo wyciagnac Jaki srebrny , jak wodzu to przeczyta to będzie hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
miskieusz Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 gruby_RS, padłem dzinkins, praca fajna, chociaż kolorek taki średnio wdzięczny mimo wszystko. Fotki w nocy dużo lepiej wyglądają niż za dnia;) tak, czy siak, relacja bardzo przyjemna i nawet palec od scroll'a nie boli Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezes99 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Nic dodać nic ująć :-) Wydaje mi się czy na niektórych zdjęciach masz inne felgi z przodu i z tyłu :-) Piękna robota ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miHoo79 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 niby srebrny a jednak mozna dużo wyciagnac Jaki srebrny , jak wodzu to przeczyta to będzie hehe Ups.... szary jak sie oglada w laptopie na sloncu to tak wychodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted May 25, 2012 Moderator Report Share Posted May 25, 2012 Good job mate! Nie spodziewalbym sie, ze mimo nieskatowanego lakieru 50/50 bedzie az tak mocno zauwazalne. Wodzu, tylko czym teraz zaskoczysz? Bo ta trojka to chyba jeszcze nie koniec Twoich zamieszan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justyna Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Praca bardzo fajnie przedstawiona podoba mi się ale taki stan auta przed u Ciebie hmmm, chyba specjalnie nie sprzątałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZyBA Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 No Mariusz postarał się. Narobił zamieszania, choć aura nie dodawała otuchy to bluza i jedziemy z towarem To kiedy taka relacja z myFajf Link to comment Share on other sites More sharing options...
bąku Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Piękna robota panie kolego Coś tam lał do tej glorii, znaczy w jakiej proporcji Mówię o pianowaniu skorupy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteq161 Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Morka mega, ale juz jej prawie niema Lubie takie prace gdzie jest duuuzo zdjec Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukwawa Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Mariusz robota bomba Space Grey to taki fajny kolor, że nawet jak nie dbasz o auto i jeździsz brudasem to wygląda w miarę "świeżo". Dodatkowo pod sun gunem wygląda nieźle bez korekty. Co do materialowych nadkoli raz za punkt honoru wziąłem sobie za cel doczyszczenie ich na 100% 30 min działałem lancą rotacyjną w bardzo małej odlełości i cały czas ciekła z nich brudna woda. Zdjąłem je, wsadziłem do pralki, zabezpieczyłem 303 w dwóch czy trzech warstwach a po 3 miesiącach znowu 30 min walczyłem z lancą i nadkolami. Jednym zdaniem: dałem sobie spokój i je już tylko opłukuję jako-tako z luźnego brudu. Co do plastików w BMW-nic nie daje lepszego efektu niż Z Vinyl, niezależnie czy ten plebejski czy burżujski Raz jeszcze gratuluję Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted May 25, 2012 Author Report Share Posted May 25, 2012 sporo zdjęć się nie ładuje, ale może to kwestia jeszcze wczesnej pory z tą morką to odważnie pojechałeś Chyba trzeba poczekać Z morką będzie jeszcze dogrywka ale ujż z innym sprzętem A tak juz na serio to jezeli moge to sie troche przyczepie kilku spraw ale to moze jutro dopiero bo juz deko pozno sie zrobilo. Ty jak i ja wiem że jest do czego więc otwarcie możesz Klękam i całuję Wodza w sygnet swietnie ! W sam rubin najlepiej Piana cudo z glorii, słabo widać te podziałki na kubeczkach, ile tam poszło magi a ile APC, bo widzę ze dość obficie polano Zakładam ze na 2 filcach? Coś tam lał do tej glorii, znaczy w jakiej proporcji Mówię o pianowaniu skorupy. Jak napisałem pięćdziesiątki - 50ml piana MagiFoam + 50ml APC Megs Wodzu, tylko czym teraz zaskoczysz? Bo ta trojka to chyba jeszcze nie koniec Twoich zamieszan :evil: Jakie zmieszanie normalne umycie samochodu na zamieszanie trzeba dużo więcej ................ i tak będzie Fotki w nocy dużo lepiej wyglądają niż za dnia;) Wiem ciągle się uczę aparatu w dzień wyszły prześwietlone i zepsuły efekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted May 25, 2012 Report Share Posted May 25, 2012 Dziecko z tylnego fotelika nakazało Dzinkinsowi wcisnąć guziczek z programem "Dżinkins de Lux"... i oto są efekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now