Zybercik Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Witam serdecznie! Chciałbym się pochwalić swoją pierwszą relacją na tym forum - dzięki forumowiczom dowiedziałem się 'co i jak' i przyznam że inspiracją był dla mnie projekt Justyny w którym zajmuje się swoim Toledo Nie podam ram czasowych pracy bo pracowałem jedna, dwie, czasem kilka godzin dziennie, po powrocie ze szkoły. Na zewnątrz poświęciłem 19h + wnętrze ok. 8 godzin. Sumując około 27-28 godzin. Z góry przepraszam za jakośc zdjęć. Focę kompaktem Kodaka i zdolnosci fogotraficzne u mnie są bliskie zeru. Do rzeczy! Na początek wnętrze, co było grane? - Nielsen Nap Low Foam w steżeniach 1:10-1:20, szczotkowany, na koniec odessany K WD 3.200 "na mokro" (partyzantka, wiem...) - APC Nielsen'a w stęzaniach ok 1:10-1:15 - Pink Sheen - Sztyft do uszczelek Turtle Wax - Stripper Scent Na zewnątrz: - APC Nielsena 1:10 - Jakaś marketowa piana for fun - Piana Magifoam w Marolex'ie - 303 Convertible Top cleaner - Attack do felg - Szampon Nigrina - Tar&Glue Remover od VP - Glinka BH Regular - FG500 na białym Flexi - FF3000 z zółtym - IPA 1:1 - cleaner Dodo ręcznie - Dodo Purple Haze - RainX, Nielsen SAS, Brillance - 303 Fabric Guard - Clin do szyb Akcesoria: - myjka Nilfiska C115 + jej 'pianownica' - Karcher WD 3200 - rękawice 'frędzelkowe' - pędzelki i szczoteczki - taśmy do oklenienia + folia stretch - taśma dwustronna do przyklejenia tablic - stos mikrofibr i aplikatory Pacjęt po wejściu do garażu, niby nie jest źle Od razu poleciał fotel pasażera, zaraz po nim kierowcy Podsufitka cabrio też do przeprania boczki też mi przeszkadzały... Wykładzina niech 'pooddycha' a klapa silnika do podklejenia... Zabrałem sobie wszystko do domu i wieczorami zamiast do ksiązek I tak moczyłem, szorowałem, odsysałem, moczyłem i w kółko. Wiem że śmieszne pranie ale zawsze świeżej. Zdjęc z tego procesu zbytnio nie mam - zobaczycie co wyszło poniżej, już założone w samochodzie. Wyszło tak Idziemy na zewnątrz, pogoda ładna to sama przyjemność Pacjent przed, dla 90% społeczeństwa czysty i ładny Zestaw startowy I lecimy, magifoam z marolexa spłukany jakąś 'markietową' pianą pędzle, pędzle itd. i mycionko (drugie wiadro poza kadrem, spokojnie ) glinka po drzwiach kierowcy po tylnej klapie i zderzaku po glinkowaniu kolejne mycie i mycie wykręconych pierdółek wjazd do garażu, oszuszanie, oklejanie zaczynamy spaktakularnych fifty-fifty nie będzie, bom dupa nie detailer. Pierwsze szlify, szału nie ma. Zdjęc tez mało, bo jak już robiłem, bo zapominałem o fotach. Skończyłem, wyjechałem na zewnątrz i proces powtórzyłem tj. magifoam, mycie na dwa wiadra, pędzelki płukanie itd. zdjęć nie ma, bo każdy wie jak to wygląda. Następnie ręcznie nałożyłem cleaner i wosk, dressingi, umyłem szyby. Tak wyszło końcowo Dzięki za obejrzenie i za wiedzę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pfikusny Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Na fotce, gdzie są ściągnięte tablice - zakryłeś cyferki - na aucie już nie maskowałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 pfikusny, też to zauważyłem Bardzo fajna relacja. Małe autko, ale jednak roboty sporo było Warto zrobić coś z tą rdzą przy wlewie paliwa, bo psuje ładny efekt końcowy. Ale ogólnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zybercik Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Na fotce, gdzie są ściągnięte tablice - zakryłeś cyferki - na aucie już nie maskowałeś Zdałem sobie sprawę, że już kilka razy wrzucałem tu foty z blachami, więc po co... z resztą naklejka na szybie też jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sake Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Efekt bardzo fajny, jesli to Twoja pierwsza praca to tym bardziej A auto tez sympatyczne, miałem kiedyś okazje taki powozić, i powiem że dobrze wchodzi w zakrety Link to comment Share on other sites More sharing options...
micha-ł Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Bardzo fajna relacja. Widać, że przyłożyłeś się do pracy Coś zrobiłeś z tą dziurą po papierosie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Fajna relacja,mimo tego że jest to takie maleństwo to całkiem wygodnie można nim podróżować Po co wgl zakrywać tablicę? Też to kilka razy robiłem (bo prawie wszyscy to robią) ale nigdy nie myślałem po co Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI-A8 Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 No nawet to wyszło . Ale widać że korozja chwyta Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Przyjemnie sie przegląda i uzyskałeś efekt całkiem fajny Ładny ten Smarcik Link to comment Share on other sites More sharing options...
micky Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Zrobiles tylko cutting FG500?? A co z finishem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zybercik Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Coś zrobiłeś z tą dziurą po papierosie? Na którym zdjęciu? nie mam żadnej dziury Zrobiles tylko cutting FG500?? A co z finishem? Po FG500 było FF3000 i cleaner Dodo lekko ścierny. Niestety, ruda chwyciła delikatnie koło wlewu, auto ma już swoje latka. Trochę nie ma jak tego zrobić, bo cała trudność polega na tym że to nie jest element, tylko klatka bezpieczeństwa tzw. tridion. Od dwóch lat tak jest i nie idzie dalej... życie Link to comment Share on other sites More sharing options...
michałoś Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Fajny efekt, do codziennego użytku w poziom korekty w zupełności wystarczający Miałem pytać jak się jeździ takim maleństwem, ale zauważyłem, że młodziutki jesteś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zybercik Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Miałem pytać jak się jeździ takim maleństwem, ale zauważyłem, że młodziutki jesteś. Jaki związek pomiędzy tymi zależnościami? Jeździ się dobrze, jest twardo ale ja to akurat lubię. Spalanie wcale nie należy do niskich. Zwraca uwagę na ulicy, ma otwierany dach, automat. Super na miasto, bo na trase to paaanie lipa jak cholera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djtomas Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 dlaczemu tak słabo wyszło? za słaby docisk? za mało przejazdów? POzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michałoś Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Jaki związek pomiędzy tymi zależnościami? Mając 17 nie można jeździć niczym większym Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 twardo? dla mnie było za miękko mi 0.7T 61km palił 6l benzyny w mieście, więc piękne spalanie ehhh ile razy ja wyjmowałem te fotele do odkurzania widzę, że progi czyste u mnie (jeszcze wtedy nie znałem kosmetyków) były zawsze mega uwalone od smoły... glinka strasznie usyfiona pomimo użycia t&g removera ogólnie jak sobie pomyślę, jakby mój kolor wyglądał zadbany po korekcie nie wiem czy pamiętasz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zybercik Posted May 2, 2012 Author Report Share Posted May 2, 2012 Pamiętam - brąz z dodatkiem złotego, czy jakoś tak w każdym razie pamiętam nawet ze zdjęć. Twardo w porównaniu do drugiego auta którym jeżdzę, w sumie smart ma taką optymalną twardość. Nie pływa i w miarę się trzyma Mój pali średnio 6-6,5l, więc podobnie tylko ja mam 0.6. dlaczemu tak słabo wyszło? za słaby docisk? za mało przejazdów? Po dwa przejazdy z FG500, prawie bez docisku. Bałem się o przetarcia, bo to plastik. Stopień korekty tak jak już ktoś napisał 'na codzień'. Co drobniejsze zakrył jeszcze finish. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwasek Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Bardzo spoko relacja. Ale MUSZĘ się przyczepić Tak dbasz o autko a położenie kabli do wzmacniacza trąca strasznie amatorką Ale wiem, że nie o to tu chodzi, tak trzymać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas207 Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Jaki związek pomiędzy tymi zależnościami? Mając 17 nie można jeździć niczym większym 2012 - 1993 = ? Poza tym Smarta nie da sie legalnie zarejestrowac na B1 Ale zeby nie robic OT to bardzo fajnie wyszlo. Niby malo auto, a i tak sporo czasu zeszlo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xMarcin95x Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Ładnie wyszło jak na pierwszy raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipburn Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Czym prałeś tapicerkę (widzę że chyba karcher ale jaki model?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allesio Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Na początek wnętrze, co było grane?- Nielsen Nap Low Foam w steżeniach 1:10-1:20, szczotkowany, na koniec odessany K WD 3.200 "na mokro" (partyzantka, wiem...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiningCar Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Wyszło bardzo fajnie Miałem okazje oglądać autko na żywo jeszcze przed zabiegiem, teraz musi sie prezentować zacnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Domel Posted May 2, 2012 Moderator Report Share Posted May 2, 2012 Great job mate ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Patrzę na tego Smarta, i myślę ile czasu może zajmować zrobienie całego HDC maszynowo przez firmę detailingową Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now