miHoo79 Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2012 EVO zgadzam się ale gdzie masz sterylne warunki?
zegarek Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2012 To, że piasek się dostanie pod papier i narobi bałaganu to odrębna sprawa.
SzaKal Opublikowano 18 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2012 Panowie, pamiętajmy żeby najpierw namoczyć papier np. w wiadrze z wodą co najmniej 10min. a gdy już matujemy to najlepiej na bieżąco to miejsce pryskać wodą np. z opryskiwacza i podstawa to dobry papier.
maya Opublikowano 18 Października 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2012 maya, może mógłbyś podzielić się doświadczeniami w usuwaniu morki, jakieś techniki, jak robić, jak nie robić itp. na co zwracać uwagę i co robić żeby nie przedobrzyć Ja od siebie mogę dodać że bardzo przyjemnie pracuje się papierami wodnymi na twardej gąbce do zmywania naczyń. A może ma ktoś lepszy sposób? Z miłą chęcią posłucham wszystkich rad. Ja z kolei mam czarny lakier. Czarne lakiery robię z zamkniętymi oczami Tylko ten jeden białas dał mi w kość. Teraz już mam na to sposób, najpierw najdelikatniejsza włoknina ścierna 3000 (żeby było matowe) i dopiero potem na mokro. No i bez miernika lepiej się nie bawić.
Administrator Evo Opublikowano 21 Października 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 gdzie masz sterylne warunki? Czysty garaz\hala z czysta podloga w zupelnosci starcza do takiego dzialania przy lakierze, zeby piach czy inny syf sie nie dostal pod papier,a i tak moga powstac solidne rysy.
siwy49 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Ja usuwałem morkę na ciemnym lakierze po lakierniku grubość warstw szpachli,lakierów łącznie ok. 350mikronów. Pacjent Mercedes ML 500 - tylny błotnik z klapką wlewu paliwa, powierzchnia prawie taka jak maska silnika w niejednym samochodzie. Wyglądało to tak: 1. dokładne umycie 2. glinkowanie 3. ponowne umycie 4. wysuszenie 5. szlifowanie krzyżowo papierem 2500 marki Kovax do pracy na Podkładce Tolecut Kovaxa do momentu jak zaczęły zanikać górki morki i powierzchnia stawała się w miarę równa, cały czas kontrola przez b. delikatne usuwanie pyłu. 6. wykończenie papierem 3000 j.w. 7. umycie i wysuszenie 8. polerowanie: pasta FG500 Menzerna pad biały Flexipads, PF2500 Menzerna pad żółty Flexipads wykończenie Menzerna Super Finish SF 4000 na czarnym padzie waflowym Festola. Wyszło lustro, wszystkie prace wykonałem na wolnym powietrzu pod zadaszeniem i nic się nie działo. Polecam papier na sucho, na mokro moim zdaniem za duża mordęga, papier i podkładkę można kupić np. MX Nowicki.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 21 Października 2012 Partner forum Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 siwy49, Przyglądałeś się pod konkretnym mocnym światłem?
STEFANO Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Opiszcie jak pracujecie papierem na DA. Dziękuję.
siwy49 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 siwy49, Przyglądałeś się pod konkretnym mocnym światłem? Przyglądałem się nie tylko w mocnym świetle (BRINKMANN MaxFire Dual Xenon) ale i przy pomocy szkła powiększającego - lupa poligraficzna, wszystko ok.
merida888 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Maszyna DA + Mirka abralon nada się do usuwania morki?
booohal Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Nada. No ale trzeba mieć głowę na karku.
SzaKal Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Usunięcie morki z całego samochodu to jakieś 5 godz. roboty, i najlepiej zrobić to ręcznie, jest bezpieczniej na wszystkich nierównościach. Ja zawsze biorę P2000 z 3M, a następnie polerowanie.
merida888 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2016 polerką usuniesz rysy po papierze 2000? Często jest tak, że podczas szlifowania, nie wiadomo skąd wpada pod papier jakby ziarenko piasku i robi głębokie rysy. Po czymś takim dopiero kilka podejść na futrze pozwala je usunąć.
polo33 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ja ktoś chce delikatnie usunąć morkę to pad jeans i rotacja dobrze się sprawdza z pastą tnącą. Ostatnio miałem grubszą morę to szedł krążek p1500 3M lub (trizact p1000), p2000 kovax i trizac p3000.
polo33 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2016 wiesz, zależy wszystko od twardości lakieru, akurat mialem dwa przypadki gdzie trzeba było poprawić po lakierniku i lakier dość "świeży" nie był jakiś twardy, dwa przejazdy i efekt
kasi11 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Wczoraj usuwalem morke jeansem i rotacja, dwa przejazdy, pozniej znowu dwa, dalej zostaje delikatna skorka
.r. Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Próbuj sztruksowym padem albo po prostu bierz papier ścierny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się