Jump to content

Bmw 320i Cabrio 86r


Sucre
 Share

Recommended Posts

Witam

Wiosna przyszła więc wypadało by podzielić się jakimś projekcikiem :P Parę dni temu miałem przyjemność posiedzieć nad raytasem jakim niewątpliwie jest Bmw 320i cabrio, model na tzw. wąskiej lampie. Samochód w jednym z najpiękniejszych według mnie kolorów cosmos schwarz metalic. Lakier generalnie zadbany ( samochód używany weekendowo, w zimę stoi pod ciepłą pieżynką ).

 

Mycie:

-pur do naczyń :P

-autobrite magicfoam

-rękawica chemical guys

 

Dekontaminacja:

-glinka Bilt Hamber

-Wolf's Decon Gel

 

Korekta:

-FG 500

-S17+

-SF 4000

-Pady i Futra Flexipads

-IPA

 

Zabezpieczenie:

-Lusso Oro revitializing creme

-Zymol Carbon

 

Elementy plastikowe i gumowe, szyby:

-Valet Pro Dionizos Trim Glitz

-Valet Pro Traditional Tyre Dressing

-Shiny Garage Glass Cleaner

-Rain-x

 

imgp6479t.jpg

imgp6480g.jpg

imgp6481o.jpg

imgp6482k.jpg

imgp6483d.jpg

imgp6484c.jpg

imgp6485f.jpg

imgp6486w.jpg

imgp6487.jpg

imgp6488.jpg

imgp6489.jpg

Lakier jak widać zadbany, swirle bardziej widoczne niż na zdjęciach, aparat coś nie chciał ich uchwycić.

 

imgp6490.jpg

imgp6491f.jpg

imgp6492z.jpg

imgp6493i.jpg

imgp6494.jpg

imgp6495.jpg

A to moje odkrycie, szampon Pur z calcium które działa kojąco na lakier :D

Daje bardzo fajną pianę i poślizg.

 

imgp6496.jpg

imgp6498.jpg

imgp6499f.jpg

imgp6500.jpg

imgp6501.jpg

imgp6502z.jpg

imgp6503.jpg

imgp6505.jpg

Samochód oklejony i można wjeżdzać do garażu.

 

imgp6507s.jpg

imgp6512an.jpg

imgp6516p.jpg

imgp6517.jpg

imgp6524o.jpg

imgp6527.jpg

imgp6530t.jpg

imgp6542.jpg

imgp6543i.jpg

imgp6545.jpg

imgp6546.jpg

imgp6547f.jpg

imgp6553d.jpg

imgp6558k.jpg

imgp6560.jpg

imgp6561.jpg

imgp6563.jpg

imgp6565h.jpg

imgp6571n.jpg

imgp6574r.jpg

imgp6575.jpg

imgp6576y.jpg

imgp6577.jpg

imgp6582.jpg

imgp6583h.jpg

imgp6584b.jpg

 

Tutaj trzeba było użyć trochę koreczka bo ktoś pozazdrościł i zostawił swój "autgraf".

imgp6586.jpg

imgp6589x.jpg

imgp6591k.jpg

imgp6592y.jpg

imgp6594i.jpg

imgp6595.jpg

imgp6600.jpg

imgp6601e.jpg

imgp6602.jpg

imgp6603.jpg

imgp6604q.jpg

imgp6605b.jpg

imgp6606o.jpg

imgp6607.jpg

imgp6608o.jpg

imgp6609t.jpg

imgp6610j.jpg

imgp6611s.jpg

imgp6612y.jpg

imgp6613i.jpg

imgp6614p.jpg

imgp6615x.jpg

imgp6617.jpg

imgp6619g.jpg

imgp6620.jpg

imgp6622b.jpg

imgp6621.jpg

imgp6624.jpg

imgp6625.jpg

imgp6626.jpg

imgp6627z.jpg

imgp6628a.jpg

imgp6629.jpg

imgp6630k.jpg

imgp6631.jpg

imgp6632j.jpg

imgp6633.jpg

imgp6649.jpg

imgp6651.jpg

imgp6653.jpg

imgp6654.jpg

imgp6655t.jpg

 

Zdjęć "po" niestety więcej nie mam, czas bardzo gonił a w kolejce czekało już następne duuużo większe auto.

Link to comment
Share on other sites

Zdjęciami środka się podzielę jak przyjedzie na czyszczenie i konserwację skóry, jest co pokazać bo jest w pięknym kremowym kolorze. Teraz zostały tylko wykręcone fotele, wyprany dywan i dywaniki ale zdjęć niestety z tego etapu nie mam.

Link to comment
Share on other sites

Dobra robota! Lakier faktycznie, jeden z najfajniejszych ciemnych lakierów.

 

Nie pasują mi w tym samochodzie koła. Nie wiem, za duże? Auto za wysoko stoi? Słabo to wygląda wg. mnie i psuje efekt całego auta.

 

 

A i jeszcze...

pod ciepłą pieżynką ).
Link to comment
Share on other sites

To juz przeciez youngtimer i warto utrzymywać w nienagannym stanie ;)

Czekam na relacje z wnętrza ;)

Myslales nad pomalowaniem felg na biało?

To oryginalne alpiny? bo zastanawiaja mnie nawiercane dziury na inny rozstaw

Link to comment
Share on other sites

Zaczyna się od trzęsienia ziemi za sprawą PURa :-]

Praca świetna choć dla majstera to pewno takie tam pomizianie dla relaksu ;)

Koło psuje cały urok tego auta, za duże, za nowoczesne w stylistyce i stoi jak koza

Link to comment
Share on other sites

Koło psuje cały urok tego auta, za duże, za nowoczesne w stylistyce i stoi jak koza

 

Zgodze się co do kozy, ale e30 Alpiny z tego co kojarzę już wtedy wyjeżdżały na takich .. więc raczej nie nowoczesna felga

 

Fakt widziałbym tu BBS RS lub coś innego skręcanego ale wcześniej gwint bo na wszystkim będzie koza

Link to comment
Share on other sites

Piękny klasyk :) E30 w idealnym stanie to już dzisiaj rarytas - szkoda, że tak mało jest zadbanych bo to naprawdę świetne auta :thumbdown:

 

Co do samej pracy bardzo dobrze wykonana korekta, samochód odżył :) Brakuje mi zdjęć po ale rozumiem, że czas się gonił. A dach czymś zabezpieczałeś?

Link to comment
Share on other sites

Łał, powiem tak:

-Moje ulubione auto

-Moje ulubione nadwozie

-Mój ulubiony kolor

-Moja ulubiona wersja (z wąską lampą)

Niezła robota ;) . Szkoda, że nie zajrzałeś do wnętrza.

Link to comment
Share on other sites

Ktoś tam coś pisał że nie dbam o auta klientów, otóż auto o które były oparte koła jest moje ( na sprzedaż ). Co do green goblina używam i od dłuższego czasu i nie zauważyłem żeby były niedelikatne chociaż daliście mi teraz do myślenia.

Co do kół to właściciel samochodu ich nie ma zamiaru zmieniać, jedynie za moją namową będą założone większe opony, obecne 205/40/17 są za małe stąd też wydaje się że samochód za wysoko stoi, myślę że po założeniu 215/45/17 lub 205/45/17 koło ładnie wypełni nadkole i będzie to przyzwoicie wyglądać.

Dach zabezpieczony Fabric Guardem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.