Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 20.01.2018 o 14:32, ShiningCar napisał:

@Hep zapraszam :wink:

Zauważyłem, że zniknął przyznany mi rabat oraz status zgromadzonych punktów - proszę o weryfikację - robb77@interia.pl.

ps. dodaję sobie produkty do koszyka kompletując zamówienie ale co jakiś czas koszyk jest czyszczony - to normalne działanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.