grabek246 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 spons dzieki za szybka odpowiedz:-) poprostu ciekawosc nie pozwala mi spac:-)
spons Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Wierz mi ze mi tez spedza to sen z powiek, wykluczylismy juz wiele teorii, zostalo jeszcze kilka Jak widac po temacie PV pare postow wyzej, zdarzaja sie dziwne rzeczy, musimy sprawdzic co jest zalezne od nas a co nie, niestety pochlania to mase czasu.
paluch Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 5 wrzucałem filmik po aplikacji. Dzisiaj małe rozczarowanie. Szyba wodę nadal ładnie odpycha ale niestety CV działa dopiero od około 75 - 80 km/h. Wcześniej startowała przy około 60.
grabek246 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 mam nadzieje ze szybko ogarniecie temat:-) a braliscie pod uwage scenariusz ze CV zostala przemrozona i stracila swoje wlasciwosci?
gruby_RS Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 W prawdziwym, a nie "udawanym" deszczu jest całkiem poprawnie. Do PV może ciut brakuje, ale .... jutro ma padać, może nakręci się jakieś oscarowe dzieło. Druga sprawa, owady zmywają się bajkowo
siwyjac Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 co do przemrożenia CV to może być coś na rzeczy... pamiętam, że przesyłka z CV dostarczona przez listonosza była cholernie zimna.
siwyjac Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 żeczy kurde aż samego poraziło mnie w oczy !!!!!!! już zmieniłem
spons Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 Bierzemy pod uwage wiele czynnikow, jedno z aut regularnie parkuje pod kwitnaca lipa, kolejne jest myte regularnie na bezdotyku proszkiem, kolejne nie jest myte wcale, a szyba dostaje tylko plynem i wycieraczkami... kilka probek lezakuje sobie w przeroznych warunkach i opakowaniach... dodatkowo kazda musi przejsc kilka tygodni testow... czas czas czas. Powoli wysuwamy pewne wnioski i teorie, ale te tez trzeba poprzec lub obalic [ Dodano: 15 Maj 2012, 22:55 ] co do przemrożenia CV to może być coś na rzeczy... Ta opcje testujemy w kilku wariantach, towar przyjechal do nas w podobne mrozy w ktore by wysylany, ale mamy kilka opcji do sprawdzenia bo jednak nasz transport troche roznil sie od tego z poczty
siwyjac Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 spons, ciekawe jest jeszcze to, że CV aplikowałem na wszystkie szyby i na bocznych krople zaczynają uciekać szybciej niż na czołowej. Więc tu może też odgrywać rolę kąt pochylenia szyby i aerodynamika auta.
spons Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 żeczy Kolega ze slaska, tu sie gramatyki nie stostuje, a jak juz to regionalna [ Dodano: 15 Maj 2012, 22:58 ] spons, ciekawe jest jeszcze to, że CV aplikowałem na wszystkie szyby i na bocznych krople zaczynają uciekać szybciej niż na czołowej. Więc tu może też odgrywać rolę kąt pochylenia szyby i aerodynamika auta. Oczywiscie ze odgrywa, jest to kluczowa rola dla kazdego takiego produktu - czysta fizyka... ale do pewnych granic Cos jest na rzeczy i trzeba dojsc do tego co...
siwyjac Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 żeczy Kolega ze slaska, tu sie gramatyki nie stostuje, a jak juz to regionalna no bo jak zacznymy pisać po naszymu to sie żodyn niy kapnie ło co biego [ Dodano: 15 Maj 2012, 22:59 ] czyli trzeba nacefałować ikarusa !! tam szyba czołowa w pionie
martek Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2012 To ja tez sie wypowiem ale zaznaczam - jako zdecydowanie poczatkujaca. Co do przemrozenia raczej nie - moja byla wysylana w rozsadnych temperaturach a takze mam z nia problemy. Odprowadza w miare poprawnie zaraz po myciu i po chwili przykurzenia zaczyna zatrzymywac krople na szybie. Bledy w aplikacji wstepnie wykluczylam (prawie sterylne warunki). Jedyna roznica byla ilosc preparatu na platku - u mnie 3-4 strzaly, na filmiku kilka wiecej. Szybe przednia mam dosyc zrysowana i w malych odpryskach i zastanawiam sie czy GLASS & METAL CLEANER nie pozostal w tych rysach (wypolerowane, starte + IPA 1:1, fibry nowe). Nachylenie szyby przedniej nie sprzyja do odprowadzania przy mniejszych predkosciach ale boczne wykazuja te same objawy. W nastepnej chwili wolnego i sprzyjajacych warunkach zaaplikuje ponownie, myjac szamponem przed IPA. Co do ciekawostek - czyszczac szyby w drugim aucie pozostala mi ladnie nasaczona preparatem gabka (Nu-Glass) - szyba zabrudzona topola - a co mi tam, umylam i przeczyscilam recznie (z mniej niz srednim zaangazowaniem). W trakcie czyszczenia ukazaly mi sie slady aplikacji CV... Nastepnego dnia odprowadzanie kropelek bylo nienajgorsze, mimo ze bylam przekonana konca zywota CV po tym zabiegu... Jedno musze przyznac. Szyba brudzi sie znacznie wolniej a jej mycie jest znacznie przyjemniejsze . Ponowna aplikacja bedzie juz w zupelnosci zgodna z filmikiem .
siwyjac Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2012 Od chłopaków z 4nano dostalem dwa testery CVki. Jeden opisany jako " CVka po przejściach" i drugi w którym jest nowa partia CVki. Przed chwila obie wersje powędrowały na szybę czołową mojego rodzinnego dupowozu w proporcji 50/50. Jutro "test wody". Pełna relacja wraz ze zdjęciami za tydzień, gdy wrócę z wyjazdu. Tak na szybko mogę tylko napisać, że cvka "po przejściach" mgliła na szybie gorzej niż "świeża" partia.
Tworek Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 siwyjac, około 7 czerwca wrzucę uaktualnienie http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 002#230002
siwyjac Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Cvka rano zaliczyła "test wody" i obie połówki szyby identycznie odprowadzają wodę. Przed chwilą miałem okazję przejechać się w deszczu i tak jak poprzednio krople zaczynają uciekac grubo powyżej 70km/h.
spons Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Dzieki za update. Masz moze porownanie z zachowania innych takich produktow na tym aucie?
siwyjac Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2012 Rafał miałem kiedyś NW od K2 i w tym porównaniu cv wypada lepiej. Wydaje mi sie, że takie a nie inne zachowanie cvki to po prostu specyfika szyby i aerodynamiki auta. Test trwa...
siwyjac Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 Tak jak pisałem wcześniej od chłopaków z 4nano otrzymałem dwa testery CVki. Jeden z nich opisany jako "CV po przejściach" (ciekawe co przechodziła ) drugi opisany jako "świeża" CVka. Obie powłoki powędrowały na wcześniej przygotowaną szybę czołową mojej xsary picasso. Po stronie kierowcy jest "świeża" CVka po stronie pasażera CVka "po przejściach" Po 15 godzinach od aplikacji test wody wypadł tak: http://www.youtube.com/watch?v=Q5PpPU3Toe4 http://www.youtube.com/watch?v=-LgfTDOXafk Moim zdaniem nie ma różnicy w odprowadzaniu wody przez obie powłoki. Miałem też okazję przejechać się w deszczu i tak jak to było z poprzednimi aplikacjami CVki krople zaczynają uciekać z szyby przy prędkościach grubo powyżej 70km/h. Ale chyba wiem w czym jest problem. Po prostu kształt przedniej maski a w szczególności podszybia, które w tym modelu wygląda jak spojler sprawia, że struga powietrza po prostu w dużej części "omija" szybę. Nawet przy prędkościach autostradowych (wracałem dziś A4 z Wrocka) krople w środkowej części szyby raczej niemrawo zabierają się do uciekania w przeciwieństwie do swoich koleżanek na brzegach i górnej części szyby. Tak więc wniosej jest taki, że xsara picasso to marne auto do testowania powłok hydrofobowych test ciągle trwa więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać kolejnego apdejta, niestety tylko w statycznej formie, czyli laniem wody z węża ps. spons dzięki za próbki !!
spons Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 Jacek, podziekowali za szczera opinie Moze zabrzmi to nieco kontrowersyjnie, ale czy auto ma ori wycieraczki? Pytam bo czesto gesto w zamiennikach nie ma spojlera, co mocno wplywa na wspolczynnik przeplywu powietrza Grabek246, what's the update?
siwyjac Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2012 spons, tak, auto ma ori wycieraczki. W tym modelu z tego co wiem, nie występowały pióra ze spojlerem. Choć sam kształt ori pióra przypomina spojlerek Jutro postaram się pstryknąć xsarę z profilu i zobaczycie jak wygląda podszybie. Bo to ono, moim zdaniem, wpływa na takie a nie inne zachowanie kropelek podczas jazdy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się