Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

POLISHANGEL Master Sealant

Czas na przedostatni z testów.

Jako że jestem chory może to nie wyglądać za składnie więc gdyby coś było nie jasne postaram się odpowiedzieć.

Produkt jest testowany na dwóch autach jednocześnie, będzie to sprawdzian długodystansowy.

 

master_sealant_200.jpg

Na początek tradycyjnie coś od producenta:

POLISHANGEL Master Sealant

 

- Prawdziwy "wetlook" i blask Carnauby w jednym

- Łatwy w aplikacji jak i polerowaniu

- Zapewnia długotrwałą ochronę (do 12 miesięcy)

- Nie pozostawia śladów na elementach z tworzyw sztucznych

- Możliwość aplikacji wielowarstwowej

- Niesamowita głębia odbicia

- Brak efektu sztucznego połysku

- Ochrona przed promieniami UV

POLISHANGEL Master Sealant jest najwyższej jakości woskiem syntetycznym łączący w sobie efekt idealnego połysku, ponadprzeciętnej trwałości, jak i łatwości obsługi.

 

Naszą aspiracją podczas opracowywania formuły Master Sealant, było uzyskanie trwałego zabezpieczenia lakieru nadające mu blask i niespotykaną głębię zarezerwowaną dotychczas jedynie dla naturalnych wosków Carnauba.

Dzięki fuzji żywicy Carnauba oraz polimerów węglika krzemu osiągnęliśmy zamierzony cel. Długa żywotność zabezpieczenia (12 miesięcy - jedna warstwa) z niewiarygodnym głębokim blaskiem plasuje nasz produkt w światowej elicie.

 

Węglik krzemu zapobiega przyleganiu wszelakich zanieczyszczeń, tym samym zachodzi naturalny efekt samoczyszczenia, ułatwiający utrzymanie auta w czystości między myciami.

 

 

W celu utworzenia odpowiednich właściwości wiążących na powierzchni lakieru, zalecamy zastosowanie POLISHANGEL Esclate Lotion przed aplikacją POLISHANGEL Master Sealant.

W przypadku głębszych rys oraz hologramów rekomendujemy POLISHANGEL Master Compound Polish oraz POLISHANGEL Master Final Polish.

 

Sposób użycia:

 

Nałożyć cienką warstwę ręcznie lub mechanicznie.

Odczekać 15 minut, aż POLISHANGEL Master Sealant wyschnie.

Następnie wypolerować ręcznie za pomocą innego nierysującego ręcznika z mikrofibry (POLISHANGEL SoftHeaven Wax & Polish Towel).

 

Wielowarstwowa aplikacja: Należy odczekać minimum 2h miedzy warstwami (zależne od czynników zewnętrznych).

 

Jako pierwsze poszło Audi A3, przygotowanie pastą sholl s17+IPA +dedykowany cleaner.

Po 20 godzinach na wosk poszedł Presto Detail Spray według zaleceń producenta.

Auto po zabiegu wygląda tak

 

P1050206_800x535.jpg

P1050208_800x535.jpg

 

Oto właściciel dupowozu

 

P1050218_800x535.jpg

 

a oto i ja

 

P1050219_800x535.jpg

 

A tak wygląda odprowadzanie wody przez taki przekładaniec. Było kilka stopni na - i dlatego tak mało wody, przy myciu obiecuję się poprawić :)

 

 

Drugie autko to moja Maździna.

Tutaj na masce prężnie leży ponad 2 miesięczny Z Atlantique, na dachu, klapie i słupkach Z Titanium, a reszta to trzy warstwy, aplikowanego co 24 godz Mastera.

Na sealenta poszedł QD PA, a na resztę towarzystwa CG Pro Detailer.

 

P1050416_800x535.jpg

 

P1050400_800x535.jpg

 

A te plastiki z fotki mają na sobie również wosk

 

P1050399_800x535.jpg

 

Teraz chwila refleksji.

na plus:

na pewno wygląd, nie plastikowy,

nie brudzenie plastików,

dziecinnie proste ścieranie,

minusów też kilka się znalazło, a mianowicie:

dozownik o który już pisałem w teście z cleanerem, ten na dodatek chlapał przy mieszaniu

temp otoczenia na pewno musi być wyższa niż 10 stopni aby wosk chciał wyschnąć. Przy 14 stopniach sechł około 20 minut, przy 10 godzinę.

strasznie duża ilość produktu zużywana na nakładanie polerką, produkt jak szalony wsiąka w gąbki i aplikatory. (myślę że około 20 ml na auto, przy kolejnych warstwach aplikator wkładałem w woreczek i na całe auto wystarczało ze 3 kropelki)

 

Audi było robione 12 stycznia. Jako mała niespodzianka na część maski nałożyłem #16, zobaczymy jak sobie poradzi. Może jeśli wyzdrowieje to około weekendu wybierzemy się oboma padakami na bezdotyk opłukać wodą i zobaczyć co i jak.

Tym którzy dotrwali do końca dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

Opublikowano
:good: Fajnie ale jak widzę
- Zapewnia długotrwałą ochronę (do 12 miesięcy)
:? no nie testowałem go ale jak posiedzi cztery miesiące to będzie dobry winik :good:
Opublikowano

SzaKal, posiedzi :P ale jak samochód stoi w garażu. ;)

2-3 miesiące spokojnie.

 

Ja stosowałem kiedyś w kombinacji:

 

ESCLATE=>MASTER SEALANT=> Majeste de Passion = Takie Combo siedzi pół roku (efektywnie 2-4 miesiące)

Opublikowano
ESCLATE=>MASTER Sealant=> Majeste de Passion = Takie Combo siedzi pół roku (efektywnie 2-4 miesiące)

czyli 3 warstwy mastera powinny się nieźle spisać :) potestujemy zobaczymy

następny będzie Majeste,

Opublikowano
ale wet looki na tych brykach fiu fiu

dodam że ze zdjęciami prócz zmiany rozdzielczości nic więcej nie robione

Opublikowano

Chyba trzeba będzie zbudować forumowe laboratorium do pomiaru trwałości wosków, bo warunki panujące w świecie rzeczywistym nijak się nie nadają :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

właśnie auto stoi obok myjki, po obiadku zabieram się za szorowanie.

auto od nałożenia tylko raz opłukane.

wieczorem fotki i może filmik

Opublikowano

oto obiecany filmik

ciekawe czy on jest nie doczyszczony czy już się z nim pożegnałem.

z doświadczenia wiem że niektóre woski trzeba dotrzeć po myciu aby odprowadzały wodę.

niestety wiało okrutnie i padał deszcz nie mogłem tego dokładniej sprawdzić

Opublikowano

na szybach niema nic, kiedyś (3 lata temu) nałożyłem megs cleaner wax i do tej pory jest fajnie :)

po następnym myciu pojadę mastera QD i zobaczymy jak to będzie wyglądało

przed nałożeniem sealenta na drzwiach był Z titanium, równie szybko dołem poleciał .

chyba że są to jakieś zabrudzenia drogowe przywierające do wosku i dopiero przy wycieraniu je się usuwa.

megsowy LT nie pozostawia wiele po sobie więc raczej będzie dobry przy takich testach

Opublikowano

Czyli co, generalnie dość drogi, ładnie wygląda po nałożeniu, ale z trwałością to tak jak z każdym - między bajki można włożyć - jeden miesiąc...a miało być 12 na warstwę. Generalnie ciekawe są opisy tych produktów polishangel, ale IMHO coś mało wiarygodna firma, tzn. strasznie mało informacji o niej w internecie (amazon - brak, DW - brak).

Opublikowano

malkolm, testuj, próbuj, katuj... nawet jeśli będzie bryndza - pisz...! Hybryda zawsze jest wrażliwsza na warunki atmosferyczne niżeli czyste sealanty.

Opublikowano
mało wiarygodna firma, tzn. strasznie mało informacji o niej w internecie (amazon - brak, DW - brak).

 

tekst w stylu - "jak Cię nie ma na fejsbuku to nie istniejesz", ale jest w tym trochę prawdy ;)

 

Na DW nic nie ma, bo nie istnieje dystrybucja tych produktów w UK.

Firma powstała w połowie 2010 roku...

  • Administrator
Opublikowano

Ludzie ile można...producent podaje 12 miesięcy bo widocznie w określonych warunkach dany produkt potrafi tyle wytrzymać. Marketing jest wszędzie, również w detailingu i nie wiem co w tym dziwnego. Mdli mnie jak czytam kolejne opinie " ale producent pisze że wyrzyma 10 lat, a wytrzymał tylko miesiąc, lipny produkt".

 

Audi podaje dla RS6 średnie spalanie na poziomie 14 litrów. Czy jest to do uzyskania ? Prawodpodobnie tak, tocząc się 80 km/h po autostradzie. Identyczna analogia...

Opublikowano

jak kupię audi takie to na spalanie nie będę patrzył, ale jak mam kupić 200ml za 130zł to ma sie prawo wymagać, licho nie spi, nie przesadzaj evo

Opublikowano

Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają te osoby, które...

 

falon, jak sobie kupisz to będziesz miał prawo wymagać. 8-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.