malkolm Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 POLISHANGEL Master Sealant Czas na przedostatni z testów. Jako że jestem chory może to nie wyglądać za składnie więc gdyby coś było nie jasne postaram się odpowiedzieć. Produkt jest testowany na dwóch autach jednocześnie, będzie to sprawdzian długodystansowy. Na początek tradycyjnie coś od producenta: POLISHANGEL Master Sealant - Prawdziwy "wetlook" i blask Carnauby w jednym - Łatwy w aplikacji jak i polerowaniu - Zapewnia długotrwałą ochronę (do 12 miesięcy) - Nie pozostawia śladów na elementach z tworzyw sztucznych - Możliwość aplikacji wielowarstwowej - Niesamowita głębia odbicia - Brak efektu sztucznego połysku - Ochrona przed promieniami UV POLISHANGEL Master Sealant jest najwyższej jakości woskiem syntetycznym łączący w sobie efekt idealnego połysku, ponadprzeciętnej trwałości, jak i łatwości obsługi. Naszą aspiracją podczas opracowywania formuły Master Sealant, było uzyskanie trwałego zabezpieczenia lakieru nadające mu blask i niespotykaną głębię zarezerwowaną dotychczas jedynie dla naturalnych wosków Carnauba. Dzięki fuzji żywicy Carnauba oraz polimerów węglika krzemu osiągnęliśmy zamierzony cel. Długa żywotność zabezpieczenia (12 miesięcy - jedna warstwa) z niewiarygodnym głębokim blaskiem plasuje nasz produkt w światowej elicie. Węglik krzemu zapobiega przyleganiu wszelakich zanieczyszczeń, tym samym zachodzi naturalny efekt samoczyszczenia, ułatwiający utrzymanie auta w czystości między myciami. W celu utworzenia odpowiednich właściwości wiążących na powierzchni lakieru, zalecamy zastosowanie POLISHANGEL Esclate Lotion przed aplikacją POLISHANGEL Master Sealant. W przypadku głębszych rys oraz hologramów rekomendujemy POLISHANGEL Master Compound Polish oraz POLISHANGEL Master Final Polish. Sposób użycia: Nałożyć cienką warstwę ręcznie lub mechanicznie. Odczekać 15 minut, aż POLISHANGEL Master Sealant wyschnie. Następnie wypolerować ręcznie za pomocą innego nierysującego ręcznika z mikrofibry (POLISHANGEL SoftHeaven Wax & Polish Towel). Wielowarstwowa aplikacja: Należy odczekać minimum 2h miedzy warstwami (zależne od czynników zewnętrznych). Jako pierwsze poszło Audi A3, przygotowanie pastą sholl s17+IPA +dedykowany cleaner. Po 20 godzinach na wosk poszedł Presto Detail Spray według zaleceń producenta. Auto po zabiegu wygląda tak Oto właściciel dupowozu a oto i ja A tak wygląda odprowadzanie wody przez taki przekładaniec. Było kilka stopni na - i dlatego tak mało wody, przy myciu obiecuję się poprawić Drugie autko to moja Maździna. Tutaj na masce prężnie leży ponad 2 miesięczny Z Atlantique, na dachu, klapie i słupkach Z Titanium, a reszta to trzy warstwy, aplikowanego co 24 godz Mastera. Na sealenta poszedł QD PA, a na resztę towarzystwa CG Pro Detailer. A te plastiki z fotki mają na sobie również wosk Teraz chwila refleksji. na plus: na pewno wygląd, nie plastikowy, nie brudzenie plastików, dziecinnie proste ścieranie, minusów też kilka się znalazło, a mianowicie: dozownik o który już pisałem w teście z cleanerem, ten na dodatek chlapał przy mieszaniu temp otoczenia na pewno musi być wyższa niż 10 stopni aby wosk chciał wyschnąć. Przy 14 stopniach sechł około 20 minut, przy 10 godzinę. strasznie duża ilość produktu zużywana na nakładanie polerką, produkt jak szalony wsiąka w gąbki i aplikatory. (myślę że około 20 ml na auto, przy kolejnych warstwach aplikator wkładałem w woreczek i na całe auto wystarczało ze 3 kropelki) Audi było robione 12 stycznia. Jako mała niespodzianka na część maski nałożyłem #16, zobaczymy jak sobie poradzi. Może jeśli wyzdrowieje to około weekendu wybierzemy się oboma padakami na bezdotyk opłukać wodą i zobaczyć co i jak. Tym którzy dotrwali do końca dziękuję za uwagę i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Fajnie ale jak widzę - Zapewnia długotrwałą ochronę (do 12 miesięcy) no nie testowałem go ale jak posiedzi cztery miesiące to będzie dobry winik Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 jak dorówna #16 to będzie już luksus Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 malkolm ...będę obserwował uważnie test p.s. fajne "sprzęty" na drugim planie Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 SzaKal, posiedzi ale jak samochód stoi w garażu. 2-3 miesiące spokojnie. Ja stosowałem kiedyś w kombinacji: ESCLATE=>MASTER SEALANT=> Majeste de Passion = Takie Combo siedzi pół roku (efektywnie 2-4 miesiące) Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 ESCLATE=>MASTER Sealant=> Majeste de Passion = Takie Combo siedzi pół roku (efektywnie 2-4 miesiące) czyli 3 warstwy mastera powinny się nieźle spisać potestujemy zobaczymy następny będzie Majeste, Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 ale wet looki na tych brykach fiu fiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 25, 2012 Author Report Share Posted January 25, 2012 ale wet looki na tych brykach fiu fiu dodam że ze zdjęciami prócz zmiany rozdzielczości nic więcej nie robione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazder Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Chyba trzeba będzie zbudować forumowe laboratorium do pomiaru trwałości wosków, bo warunki panujące w świecie rzeczywistym nijak się nie nadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
kempus Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Pytanie z innej beczki - Endurance nałożony na opony ciągników? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 26, 2012 Author Report Share Posted January 26, 2012 Pytanie z innej beczki - Endurance nałożony na opony ciągników? tak a na lakierze Z royale Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiczek Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 malkolm i jak z tym master sealantem? trzyma się mocno? jak wrażenia po czasie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 właśnie auto stoi obok myjki, po obiadku zabieram się za szorowanie. auto od nałożenia tylko raz opłukane. wieczorem fotki i może filmik Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiczek Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 super, dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 oto obiecany filmik ciekawe czy on jest nie doczyszczony czy już się z nim pożegnałem. z doświadczenia wiem że niektóre woski trzeba dotrzeć po myciu aby odprowadzały wodę. niestety wiało okrutnie i padał deszcz nie mogłem tego dokładniej sprawdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 malkolm, Widać że jeszcze jest, a co masz na szybach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Uuuu... faktycznie słabnie, ale jeszcze jest. Za to look Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 na szybach niema nic, kiedyś (3 lata temu) nałożyłem megs cleaner wax i do tej pory jest fajnie po następnym myciu pojadę mastera QD i zobaczymy jak to będzie wyglądało przed nałożeniem sealenta na drzwiach był Z titanium, równie szybko dołem poleciał . chyba że są to jakieś zabrudzenia drogowe przywierające do wosku i dopiero przy wycieraniu je się usuwa. megsowy LT nie pozostawia wiele po sobie więc raczej będzie dobry przy takich testach Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiczek Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Czyli co, generalnie dość drogi, ładnie wygląda po nałożeniu, ale z trwałością to tak jak z każdym - między bajki można włożyć - jeden miesiąc...a miało być 12 na warstwę. Generalnie ciekawe są opisy tych produktów polishangel, ale IMHO coś mało wiarygodna firma, tzn. strasznie mało informacji o niej w internecie (amazon - brak, DW - brak). Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 malkolm, testuj, próbuj, katuj... nawet jeśli będzie bryndza - pisz...! Hybryda zawsze jest wrażliwsza na warunki atmosferyczne niżeli czyste sealanty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 spiczek, http://polishangel.net/ zobacz gdzie mają swoich przedstawicieli, pewnie nikomu z UK nie chce się ciągnąć tego stuffu z niemiec na własną rękę.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 mało wiarygodna firma, tzn. strasznie mało informacji o niej w internecie (amazon - brak, DW - brak). tekst w stylu - "jak Cię nie ma na fejsbuku to nie istniejesz", ale jest w tym trochę prawdy Na DW nic nie ma, bo nie istnieje dystrybucja tych produktów w UK. Firma powstała w połowie 2010 roku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted February 23, 2012 Administrator Report Share Posted February 23, 2012 Ludzie ile można...producent podaje 12 miesięcy bo widocznie w określonych warunkach dany produkt potrafi tyle wytrzymać. Marketing jest wszędzie, również w detailingu i nie wiem co w tym dziwnego. Mdli mnie jak czytam kolejne opinie " ale producent pisze że wyrzyma 10 lat, a wytrzymał tylko miesiąc, lipny produkt". Audi podaje dla RS6 średnie spalanie na poziomie 14 litrów. Czy jest to do uzyskania ? Prawodpodobnie tak, tocząc się 80 km/h po autostradzie. Identyczna analogia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
falon Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 jak kupię audi takie to na spalanie nie będę patrzył, ale jak mam kupić 200ml za 130zł to ma sie prawo wymagać, licho nie spi, nie przesadzaj evo Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają te osoby, które... falon, jak sobie kupisz to będziesz miał prawo wymagać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now