Siwy Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 Mam takie ranty. Jak z nimi zadzialac krok po kroku zeby wyciagnac z nich lustro
BRAXTONPL Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 ranty niezbyt zjechane, weź P2000 na łape, później p2500 , filc i biała kreda do aluminium, popraw autosolem rysy po kredzie i wsio
Siwy Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 A moglbys mi podpowiedziec jaki to ma byc filc, i kreda do alu - kompletnie tego nie kojarze
BRAXTONPL Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 ja na to mówię kreda , to jest takie coś : wpisz sobie na alledrogo "pasta polerska p-1500" i będą to takie białe sztyfty. Filc , najlepiej na wiertarkę stożkowy na trzpieniu.
scarab Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2014 Kupiłem ostatnio stożek filcowy na wiertarkę w castoramie, przeleciałem nim ranty na dwóch felgach (styling 108 BMW więc mało roboty). Po skończonej robocie umyłem go wodą. Dzisiaj zabrałem się za kolejne dwie felgi, ale filc szybko się zmniejszył, w dodatku mam wrażenie, że teraz w ogóle "nie bierze". To normalne? Powinno się myć/czyścić filc czy lepiej go nie ruszać? Zawsze tak szybko się zużywa czy trafiłem na badziew? Ogólnie mam wrażenie, że dość słaby efekt osiągnąłem. Polerowałem Mothers Billet Metal Polish.
Fiszer Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 scarab, filców lepiej nie myć, ja zawsze filce czyściłęm szczoteczką do zębów o średnio twardym włosiu. na wiertarkę, nie za duże obroty i szczoteczką z wyczuciem, żeby nie wypaczyć kształtu i nie uszkodzić filcu.
scarab Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 Wszystkie filce są takie same czy możesz polecić jakiś konkretny?
Quest Opublikowano 22 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2014 po papierze 2500 wraz z autosolem lepiej zastosować tarcze bawełniane czy flanelowe ?
pbskarpy Opublikowano 22 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2014 Witam, Jakiś czas temu kupiłem ori felgi 17" do mojego Rovera 600. Sa w kolorze szarym takim srebrnym... coś w tym stylu. Pytanie czy jest jakiś sposób na lekkie rozjaśnienie ich koloru? Czy polerka jakakolwiek ma tutaj sens...?
pbskarpy Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 A czy możesz coś polecić? Albo skierować mnie do tematu, w którym znajdę takie czary...
Quest Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 A czy możesz coś polecić? Albo skierować mnie do tematu, w którym znajdę takie czary... Tu znajdziesz potrzebne czary
pbskarpy Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 Czy mam rozumieć, że tylko malowanie może przyczynić się do rozjaśnienia koloru felg?
Quest Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Czy mam rozumieć, że tylko malowanie może przyczynić się do rozjaśnienia koloru felg? A wyobrażasz sobie sytuację w której jakikolwiek zabieg oprócz malowania rozjaśnia kolor auta ? pomijając czas naturalnie To i ja zadam pytanie. Co sądzicie o tym żeby do polerowania autosolem felg użyć zwykłego pada z gąbki, takiego samego jakiego używamy do polerowania karoserii ? Mam felgi które są prawie płaskie, więc nie miałbym problemu żeby wszędzie dość padem 80mm na BP. Naturalnie felgi są odpowiednio przyszykowane ( kończyłem na papierze wodnym 2500). Wnęki zrobiłbym autosolem z bawełnianą szmatką, a całą powierzchnię zewnętrzną średnim padem i autosolem.
BRAXTONPL Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Quest, pad jest za miękki, wyjdzie ci mleko a nie lustro , zbyt bardzo absorbuje pad tą paste do aluminium a pozatym filc po to jest twardy aby dobrze je napolerować, aczkolwiek możesz spróbować najpierw z grubsza filcem a pozniej padem.
pbskarpy Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 A wyobrażasz sobie sytuację w której jakikolwiek zabieg oprócz malowania rozjaśnia kolor auta ? pomijając czas naturalnie Tak, wyobrażam sobie. Na przykład zdarcie oryginalnej warstwy (nie wiadomo jak to wygląda pod spodem). Rysy na feldze są jaśniejsze, dlatego myślałem, że być może iść w tym kierunku. Myślałem, że robi się takie zabiegi...
Quest Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 Quest, pad jest za miękki, wyjdzie ci mleko a nie lustro , zbyt bardzo absorbuje pad tą paste do aluminium a pozatym filc po to jest twardy aby dobrze je napolerować, aczkolwiek możesz spróbować najpierw z grubsza filcem a pozniej padem. Wcześniej użytkownicy pisali mi żeby nie używać filca a tarczę bawełnianą zamówię sobie tarczę na allegro, ale i tak dla potomnych spróbuję z padem
BRAXTONPL Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 tarcza bawełniana a pad to co innego, bawełną możesz polerować autosolem , ale najpierw najlepiej przeleć felgi tą kredą do polerowania w sztyfcie na filcu a pozniej autosol i bawełna
Quest Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 tarcza bawełniana a pad to co innego Wiem wiem kupię na alle... tarczę bawełnianą 200/50. Ale spróbuję z tym padem, zobaczę jaki efekt będzie Widziałem na filmikach że jedni nakładali autosol i czekali kilka minut i dopiero zaczynali polerować, inni od razu po nałożeniu. Który sposób jest poprawny ? Możecie mi pomóc w wyborze twardości tej tarczy. Znalazłem na alle... takie ogłoszenie i są do wyboru różne twardości tarcz. Wziąć średniotwardą czy miękką ? http://allegro.pl/tarcza-polerska-200-5 ... 52502.html
BRAXTONPL Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 powiem ci szczerze, że jako tako różnicy zbytnio nie ma, oczywiście możesz stestować na jednej i na drugiej części która lepiej będzie wyglądała czy ta od razu polerowana czy ta na której pasta poleży dłużej , choć możliwe jest, że ta która poleży dłużej wejdzie w strukturę aluminium i będzie błyszczeć bardziej
Fiszer Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 generalnie filc jest do polerowania, a tarcza bawełniana to już finish. autosol z tarczą to taka kropka nad "i" jeśli nie masz wyprowadzonego podłoża pod finish to efekt będzie mizerny. a podłoże wyprowadzisz właśnie filcami i odpowiednimi pastami polerskimi. jak coś to zapraszam na pw. to doradzę a najlepiej to zapodaj jakies foto w jakim stanie są felgi.
Quest Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 generalnie filc jest do polerowania, a tarcza bawełniana to już finish.autosol z tarczą to taka kropka nad "i" jeśli nie masz wyprowadzonego podłoża pod finish to efekt będzie mizerny. a podłoże wyprowadzisz właśnie filcami i odpowiednimi pastami polerskimi. jak coś to zapraszam na pw. to doradzę a najlepiej to zapodaj jakies foto w jakim stanie są felgi. Foto wstawię wieczorem. Ogólnie to cały proces polerowania rozpocząłem od papieru gradacji 60 we wnękach, kończąc na 2500, także sądzę że felga została dobrze przygotowana.
BRAXTONPL Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 powiem ci jedno , jesteś HARDCORE nad Hardcore'ami ;D 60 to się rzadko szpachlę na samochodach dociera wstępnie bo później tego zagładzić nie idzie , roboty miałeś pewnie co niemiara. Fiszer, - raczej najpierw FILC a później bawełna, bo filc zostawia rysy.
Quest Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2014 powiem ci jedno , jesteś HARDCORE nad Hardcore'ami ;D 60 to się rzadko szpachlę na samochodach dociera wstępnie bo później tego zagładzić nie idzie , roboty miałeś pewnie co niemiara. Mam seginy z mercedesa i zastanawiałem się czy wnęki pomalować na czarno czy wypolerować. Podjąłem decyzję że skoro kupiłem już seginy to muszą wyglądać. A że na nich klar piecowy, a wnęki chropowate to nie pozostało nic innego jak rozpocząć od 60. Tak żeby nie skłamać to na jedną felgę potrzeba było 25h pracy.
BRAXTONPL Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 Szacunek chłopie, serio , ja bym odpuścił tych 25h pracy, miałem felgi z volvo i robiłem same ranty i wierzchnią stronę a reszta zostawała w fabrycznej farbie , zaczynając od p150 jedną felgę robiłem około 4h przygotowując ją pod polerkę, tyle, że ja to robiłem szlifierką osycylacyjną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się