Gość Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Chciałby odnowić moje alufelgi i tak zastanawiam się nad ich wypolerowaniem. Z różnych powodów chciałbym to zrobić ręcznie. Jaki środek polecacie do dokładnego usunięcia lakieru z felg? Od jakiego papieru zacząć, jeśli felgi są w dość dobrym stanie - bez rys, wżerów itp.? Co zastosować na wykończenie? Jak zabezpieczyć wypolerowane aluminium? Kiedyś z kolegą malowałem to klarem, ale traciliśmy w ten sposób min. 30% efektu już na starcie a do tego klar i tak odłaził po pewnym czasie. Z góry dzięki za odpowiedzi.
nOx Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Jaki środek polecacie do dokładnego usunięcia lakieru z felg? Coprawda dosyć dawno ale używałem scansolu i działał baaardzo fajnie .
kanar Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 jak wyzej do lakieu scansol, naloz odczekaj kilkanascie minut i sciagaj drewniana lopatka. jak sa w dobrym stanie to od 800 do 2500 papiery wodne, ja kiedys uzywalem firmy mirka. Uzywaj duzo wody a papiery najpierw namocz w w odzie, ok 15 min. Do wykonczenia (polerowania) uzyj autosol i tarczki materialowej okraglej (mozna dostac na allegro lub zrobic samemu). Pokaz te felgi to wiecej cos podpowiem.
Gość Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Dzięki za odpowiedzi! Felgi wyglądają następująco (wszystkie są w podobnym stanie): Przymierzam się do 17", ale te też chcę odświeżyć. Nie mam do nich dekielków więc zastanawiam się, czy środków nie pomalować na czarny mat, coś na wzór ATS Cup.
kanar Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 w tych felgach proponuje sam rant zrobic bo w calosci w polerce slabo wygladaja, ten stop sie slabo poleruje, w ogole to mi osobiscie sie nie podbaja cale felgi w polerce. .Srodki na czarno dobry pomysl. Tu masz foto, troche mniejszy rozmiar ale zawsze jakis poglad jest:
Gość Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Widzisz ten rant jest dość wąski i sam nie wiem jak to będzie wyglądało. Ponadto i tak muszę zregenerować środki, bo ktoś miał problemy z trafieniem kluczem do kół. Ciekawe jakby wyszło gdybym tylko rant wypolerował a resztę całąna czarno (nie tylko te gniazda śrub) - ale teraz czy, czy mat czy połysk. Bardzo podoba mi się taki kolor antracyt, ale nie mogę jakoś trafić na niego.
kanar Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 bedzie ok, na tym bmw rant jest calkiem spory, czarne srodki ok, ale raczej blyszczace do auta w takim normalnym "stylu". obczaje czym jakies zdjecia w takiej konfiguracji., na jakim aucie beda te felgi, na bmw takim jak na foto?
Gość Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Dzięki! Jak coś znajdziesz, to wrzucaj.
Przemek Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Miałem kiedyś A8 na 18 seryjnych chyba Bolero. Wypolerowałem tam tez ranty, mimo, iż były malutkie, ale efekt był o tyle zajebisty, że nagle cała felga "odłączyła" się od opony. A jeszcze jeżeli pomalujesz środki na czarno i będziesz pielęgnował opony, to naprawdę będziesz miał ekstra odcięcie felgi od opony (coś na wzór cieniutkiego białego paska w oponach w amerykańskich furach. Też to chcę zastosować w moim Spiderze (felgi Revolution 4 spoke ( http://www.revolutionwheels.com/4-spoke/# )). Pozdrawiam.
kanar Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 borbety z czarnym srodkiem, jakis tam poglad daje to foto, caly efekt zalezy od tego jaka bedzie i opona, ale to juz ot temat, chyba nie na to forum.
Gość Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Prace na polerką w pełni, ale efekt mizerny . Nie wiem co z tym zrobić - a mianowicie: za pomocą Scansol'a zdjąłem z felg lakier i to co zobaczyłem przeszło moje oczekiwania. Felgi miały wżery większe niż taki plastikowy łepek od szpilki. Cała powierzchnia była poszpachlowana. Mimo to wziąłem się do roboty. Zacząłem od papieru 20 i kolejno co 100 aż do 2500. Począwszy od papieru 1000 wszystko robione na mokro. Następnie pasta polerska do aluminium w kostce i na koniec AUTOMAX. Przez ponad tydzień zrobiłem 2 felgi, ale efekt nawet nie jest zbliżony do lustra. Uzyskałem coś "na kształt" takiego ciemnego blasku, a w feldze można zobaczyć jedynie mocno rozmyte kontury i kolor zbliżanego do niej przedmiotu. Co można z tym zrobić, bo już nie mam sił na kolejną
malkolm Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 koggi, zrobił bym ci to tylko bardzo daleko, wstaw fotkę to może coś doradzę, kilka felg w życiu już wypolerowałem, właśnie mam zamiar wziąć się za poprawkę swoich, przez lato przybyło im kilka rysek
Gość Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Sorki, ale fotki wrzucę dopiero jutro, bo nie mam kabla do mojego LG, a w stacjonarnym kompie nie mam BT. Naprawdę nieciekawie to wyszło. Uzyskałem ciemny połysk a nie lustro.
malkolm Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 koggi, niektórych felg nie da się wypolerować na lustro, zależy to od stopu, moje na przykład też takie są
Gość Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Możliwe, ale są miejsca, które bardziej lśnią a inne mniej. Ciągle też zostały niektóre punkty po tych wżerach - a zebrałem już sporo materiału.
kanar Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 koggi: - po pierwsze kup autosol, - po drugie polerowales recznie czy tarcza na wiertarce, - a po trzecie na lustro nie kazda felge sie da, ale slabe stopy mozna zrobic jak w tym temacie, potrzeba tylko troszke wprawy http://forum.kosmetykaaut.info/viewtopi ... ight=#7225. Papier 20.. bardzo gruby, moga pozostac rysy ktorych sie nie da usunac, lepiej zaczac od 320 a troche dluzej popracowac, metal to nie drewno. Z takimi wzerami bym olal, chyba ze felgi jakies rarytasy.
Gość Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie to nie są żadne rarytasy. Pierwszy raz robiłem wiertarką, a drugi raz ręcznie i poprawy nie widać. Chyba zrobię je tak jak mi się uda, to i tak zimówki. Pod wieczór wrzucę fotki.
kanar Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 loool felgi na zime polerujesz? pierwszy kontkat z sola sprawi, ze zrobia sie matowe i porobi sie pelno nowych wzerow.
Gość Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 NIe bardzo się tym przejmuję, bo to ma być taka wprawka do porządnej roboty, ale ciekawi mnie co nie tak robię, że efekt kiepski. Chyba i tak je klarem pokryję.
malkolm Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 koggi, jeśli już to polakieruj je podkład baza i bezbarwny, sam bezbarwny odpadnie
Gość Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 Oto linki do zdjęć felg po polerce: Oceńcie sami
Thomas Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 trochę by się im jeszcze przydało ale źle aż tak nie jest
malkolm Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 koggi, a na jakim papierze skończyłeś i jaką pastą polerowałeś ??
Gość Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 Dwa razy cały cykl: papier od 20 do 800 na sucho i od 1000 do 2500 na mokro, pasta zielona w kostce do metali kolorowych i automax.
malkolm Opublikowano 20 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2009 papier od 20 do 800 chyba 200?? weź papier 500 wodny i wyczyść wszystkie rysy, musi być idealnie gładko, nie możesz pozostać rysy po papierze grubszym, później 800 i tak samo, i tak do 2500. nie może pozostać żadna rysa po wcześniej używanym papierze, czy ktoś polerował aluminium auto glymem PR?? ostatnio próbowałem i całkiem obiecująco to wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się