kocel Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2012 Daje sobie głowę uciąć, że na wielu samochodach, które są na poprzednich fotkach pozostała bruzda czy jak to nazwać w miejscu gdzie kończyła się taśma a zaczynał element który robiliście.
Administrator Evo Opublikowano 25 Maja 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Zapewne chodzi o "schodek" jaki powstanie pomiędzy częścią niezrobioną, a miejscem spolerowanym gdzie lakieru jest już mniej. Teoria nie jest głupia wbrew pozorom bo szanse że obie połówki wypolerujemy w ten sam sposób są małe, ale w praktyce nie zdarzyło mi się jeszcze po polerce znaleźć odcięcie gdzie było robione "50".
bike3r Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 po jednym przejeździe fg500 może nie 50/50(mało czasu było na normalną relacje).
sivy Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Zapewne chodzi o "schodek" jaki powstanie pomiędzy częścią niezrobioną, a miejscem spolerowanym gdzie lakieru jest już mniej. Teoria nie jest głupia wbrew pozorom bo szanse że obie połówki wypolerujemy w ten sam sposób są małe, ale w praktyce nie zdarzyło mi się jeszcze po polerce znaleźć odcięcie gdzie było robione "50". Chodzi dokładnie o to o czym piszesz dlatego kolega napisał, że w wiekszości przypadków ukazanych na poprzednich zdjęciach gdzie korekta 50/50 robiona jest na bardzo zniszczonym lakierze. Schodek ten widać w bardzo "miękkim" oświetleniu. Kompletnie nie widac go przy naświetlaniu halogenem. Jest praktycznie nie do zlikwidowania. Jedyną opcją jest idealne oklejenie tasmą fragmentu "po". Aczkolwiek mało prawdopodbnym jest, że okleimy to idealnie i zbierzemy dokłądnie taką sama ilośc lakieru jaką potrzeba. pOzdR
Moderator psemo Opublikowano 25 Maja 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 bike3r, Zmniejsz foty, bo wielkość niezgodna z regulaminem
Doman Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2012 AG SRP wymęczone ręcznie trzeba sie postarać o polerke i pady Astra '93 - auto raczej do testów środków
Raku Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Ciekawi mnie efekt pod halogenem ile udało Ci się na prawdę zdziałać efekt bez lampy widać niezły. masz jakąś fotkę pod halo?
tfelek Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zrobione małym padem urbana (średni) pasta sonus.
miHoo79 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Daje sobie głowę uciąć, że na wielu samochodach, które są na poprzednich fotkach pozostała bruzda czy jak to nazwać w miejscu gdzie kończyła się taśma a zaczynał element który robiliście. Masz jeszcze głowę? A tak na serio bezproblemowo się to wyprowadza
sauber Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2012 Takie moje 50/50 po ostatniej polerce mojej 15letniej Audi A3
sauber Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2012 hologramy Były, ale już znikły
sauber Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2012 Sauber, czym pracowałeś? Pasty tylko Memzerna w tym FG500, FF2500 i FF3000 Tu na fotach tylko po samym przejeździe FG500 DAch był mega zmęczony i dlatego takie efekty po samy przejezdzie
fipa Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2012 Super efekt, szczeliny chyba też polerowałeś
Prezes Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2012 Super efekt, szczeliny chyba też polerowałeś ...i jak w ogóle polerowałeś?
ADI25 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 Fiat seicento kolor hm szary metalic maska-uczymy się dalej
Bisu Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Panowie- Wam nie przeszkadza taśma w polerowaniu? Tak jak np przy robieniu 50/50? Najeżdżając gąbką na taśmę nie rozmazuje wam się klej z niej? Ja miałem 3M papierową i narobiła mi takich problemów, zagadek i kłopotów, że całą winę zwaliłem na pastę którą miałem 1 raz. Efekt taki, że klej rozmazuje się po elemencie przypomina niewypracowaną pastę, a dalsze rozmazywanie powoduje, że znajduje się on na dużym obszarze i nie sposób go później usunąć... Efekt się nasila jeszcze bardziej przy podgrzanym lakierze i zarazem kleju..
kamilgt Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Bisu, dokładnie tak się dzieje, dlatego trzeba kupować odpowiednią taśmę... jak IPA już nie pomagała to ratowałem się tar&glue removerem...
Bisu Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ale usunięcie jej z lakieru to nic, pytanie co z gąbką? trzeba zdzierać warstwę, żeby być pewnym, że klej nie przeniesie się z gąbki na lakier. Może zaśmiecę trochę temat, ale takie szybkie ostatnie pytanko? Jakie taśmy polecacie przy polerowaniu do maskowania i 50/50 ?
rickson Opublikowano 23 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 Bisu, Szczotka do czyszczenia padów i po kłopocie. Ja używam blue dolphin, wcześniej 3m ale jakiejś większej różnicy nie ma
dzinkins Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2012 a używam blue dolphin, wcześniej 3m ale jakiejś większej różnicy nie ma Bardzo bym polemizował Dolphin jeszcze długo nie dorówna 3M
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się