Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Daje sobie głowę uciąć, że na wielu samochodach, które są na poprzednich fotkach pozostała bruzda czy jak to nazwać w miejscu gdzie kończyła się taśma a zaczynał element który robiliście.

  • Administrator
Opublikowano

Zapewne chodzi o "schodek" jaki powstanie pomiędzy częścią niezrobioną, a miejscem spolerowanym gdzie lakieru jest już mniej. Teoria nie jest głupia wbrew pozorom bo szanse że obie połówki wypolerujemy w ten sam sposób są małe, ale w praktyce nie zdarzyło mi się jeszcze po polerce znaleźć odcięcie gdzie było robione "50".

Opublikowano
Zapewne chodzi o "schodek" jaki powstanie pomiędzy częścią niezrobioną, a miejscem spolerowanym gdzie lakieru jest już mniej. Teoria nie jest głupia wbrew pozorom bo szanse że obie połówki wypolerujemy w ten sam sposób są małe, ale w praktyce nie zdarzyło mi się jeszcze po polerce znaleźć odcięcie gdzie było robione "50".

Chodzi dokładnie o to o czym piszesz dlatego kolega napisał, że w wiekszości przypadków ukazanych na poprzednich zdjęciach gdzie korekta 50/50 robiona jest na bardzo zniszczonym lakierze. Schodek ten widać w bardzo "miękkim" oświetleniu. Kompletnie nie widac go przy naświetlaniu halogenem. Jest praktycznie nie do zlikwidowania. Jedyną opcją jest idealne oklejenie tasmą fragmentu "po". Aczkolwiek mało prawdopodbnym jest, że okleimy to idealnie i zbierzemy dokłądnie taką sama ilośc lakieru jaką potrzeba.

 

pOzdR :)

Opublikowano

AG SRP wymęczone ręcznie :dontknow: trzeba sie postarać o polerke i pady :D

Astra '93 - auto raczej do testów środków :P

dsc05245ex.jpg

Opublikowano

Ciekawi mnie efekt pod halogenem ile udało Ci się na prawdę zdziałać :o

efekt bez lampy widać niezły. masz jakąś fotkę pod halo?

Opublikowano
Daje sobie głowę uciąć, że na wielu samochodach, które są na poprzednich fotkach pozostała bruzda czy jak to nazwać w miejscu gdzie kończyła się taśma a zaczynał element który robiliście.

 

Masz jeszcze głowę?

 

A tak na serio bezproblemowo się to wyprowadza :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sauber, czym pracowałeś?

 

Pasty tylko Memzerna w tym FG500, FF2500 i FF3000 :)

 

Tu na fotach tylko po samym przejeździe FG500 :) DAch był mega zmęczony i dlatego takie efekty po samy przejezdzie :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie- Wam nie przeszkadza taśma w polerowaniu? Tak jak np przy robieniu 50/50? Najeżdżając gąbką na taśmę nie rozmazuje wam się klej z niej? Ja miałem 3M papierową i narobiła mi takich problemów, zagadek i kłopotów, że całą winę zwaliłem na pastę którą miałem 1 raz. Efekt taki, że klej rozmazuje się po elemencie przypomina niewypracowaną pastę, a dalsze rozmazywanie powoduje, że znajduje się on na dużym obszarze i nie sposób go później usunąć... Efekt się nasila jeszcze bardziej przy podgrzanym lakierze i zarazem kleju..

Opublikowano

Ale usunięcie jej z lakieru to nic, pytanie co z gąbką? trzeba zdzierać warstwę, żeby być pewnym, że klej nie przeniesie się z gąbki na lakier.

Może zaśmiecę trochę temat, ale takie szybkie ostatnie pytanko?

Jakie taśmy polecacie przy polerowaniu do maskowania i 50/50 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.